Ontzettend dom geweest met de pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door dreamcatcher, 29 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Oke dit word een lang verhaal en ik voel mezelf flink dom, maar daar is het nu te laat voor. Ik ben na veel problemen gehad te hebben met mijn mirena spiraal overgestapt op de pil. Dit ging een aantal maanden goed, totdat ik veel stress kreeg op school en het met mijn relatie niet zo lekker liep. De vorige strip ben ik in week 2, 2 pillen achter elkaar vergeten. Na het afronden van die strip heb ik geen stopweek ingelast. Vervolgens ben ik bij de volgende strip in week 1 en week 2 1 pil vergeten. We hebben drie dagen na de laatste vergeten pil 1x onbeschermd seks gehad. Ik weet dat het ontzettend dom is! Bestaat er nu een kans dat ik zwanger ben? Vanaf morgen begint mijn stopweek en ik ben ontzettend zenuwachtig! Mocht er een bloeding uitblijven, wanneer kan ik dan het best testen?

2. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Je kan al wel een test doen hoor. Maar kans is niet zo groot dat je nu al zwanger bent. Het kan wel maar veel vrouwen moeten toch eerst volledig ontpillen.
    Nu ben ik zelf wel door de pil zwanger geworden maar de kans is echt niet groot.
    Een vriendin van mij vergeet em zo vaak en die is nog nooit zwanger geworden.

3. dreamcatcher

Bedankt voor je reactie! De reden dat ik zo gestrest ben is omdat ons zoontje dwars door de pil heen is gekomen. Wel slikte ik toen een lichtere pil dan dat ik nu slik.
    Vanavond maar even wat testjes bestellen dus.

4. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Even langs de kruitvat ;)
    Oh ja in dat geval... En anders maar het beste van maken he.

5. dreamcatcher

Ja, hoop toch echt van niet. Zit midden in de opleiding, financieel staan we er niet sterk voor en de relatie loopt niet lekker. Dus duimen voor een negatieve test. Heb wel een dagje bruinverlies gehad ong 5 dagen na de tijd.. En ben chagarijnig en erg moe en steekjes in m'n buik. Maar het kan ook zijn dat oo me dit inbeeld omdat ik er zo bang voor ben.

6. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    hier ook door de pil heen zwanger. zat in een soort gelijke situatie als jij nu.. laat je het weten als je een test gedaan hebt?

7. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    hier 2 keer door de pil heen zwanger.

8. dreamcatcher

Tuurlijk laat ik het weten wanneer ik getest heb. De vorige x teste ik pas met 7 weken positief. En aangezien het pas een week geleden is dat ik gemeenschap heb gehad, wacht ik eerst ff paar daagjes af voordat ik test.
    Bedankt voor de reacties dames! :)

9. dreamcatcher

Hi meiden,

Ik zou nog even weten hoe het is afgelopen.. Gistermorgen ben ik ongesteld geworden.. Dus niets aan de hand. Ik ben gerust gesteld, en nu ook extra voorzichtig! ;)

10. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Leuk dat je nog een update geeft :)
    En wat fijn dat het allemaal weer goed zit.

Deel Deze Pagina