gestart met clomid

Discussion in 'Zwanger worden' started by jose25, Oct 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jose25

jose25 Actief lid

Jan 2, 2010
    120
    0
    0
    doktersassistente
    den helder
    hallo

onze vorige onderwerp is gesloten dus dacht open hem maar weer opnieuw. misschien nieuwe mensen ondertussen die ook gestart zijn met clomid. ik ben ook gestart deze rond met clomid 50mg en zit nu te wachten ik heb vrijdag me NOD spannend.

2. marisa78

marisa78 Actief lid

Aug 15, 2010
    234
    18
    18
    Hallo Jose25,

Ik heb ook m'n eerste ronde clomid50mg achter de rug, vandaag of morgen is m'n NOD ( volgens laatste bezoek bij gyn)maar ik heb afgelopen vrijdag een 2v5 kruitvat test gedaan harstikke negatief,maar m'n ongi is ook nog nergens te bekennen...ik wacht maar af,ga misschien als ik woensdag nog niet ongi ben weer testen...
    Krijg jij ook tussentijdse echo's e.d.??
    Hebben ze je eisprong ook opgewekt met pregnyl, bij mij niet,wel de meetingen gehad ( 2x)

Groetjes Marisa.

3. jose25

jose25 Actief lid

Jan 2, 2010
    120
    0
    0
    doktersassistente
    den helder
    ja ik moest op dag 10 komen voor een echo toen was er weinig te zien dus moest ik dag 14 terug komen toen was er 1 groter en op de dag er na weer komen voor een echo en toen op dag 16 moest ik mezelf injecteren met pregnyl. dus nu afwachten vorige week vrijdag heb ik me eisprong gehad. dus ik ga pas volgende week zondag testen heb zelf zo vaak de teleurstelling gehad dus wacht nu liever langer als dat ik de test eerder doe.
    hoefde jij niet pregnyl te spuiten dan?

4. marisa78

marisa78 Actief lid

Aug 15, 2010
    234
    18
    18
    Nee, ik hoefde geen pregnyl te spuiten, waarom weet ik eigelijk ook niet, bij de laatste meeting zei de gyn "nou vandaag of morgen heb je waarschijnlijk je eisprong" dat zou in het weekend zijn geweest,ik had wel veel last van vruchtbaar slijm dat weekend,maar eisprong kan net zo goed op maandag zijn geweest of misschien zelfs dinsdag...ik weet het niet.

5. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

Jun 24, 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Sluit je gerust aan bij ons.. topic heet nieuwe clomid meiden vandaag voor het eerst geslikt

6. jose25

jose25 Actief lid

Jan 2, 2010
    120
    0
    0
    doktersassistente
    den helder
    hoi ja wij hadden ook al een topic maar helaas door een fout van de site zijn daar alle berichten van weg en was de oude gesloten:(

wel raar idd ik moest wel pregnyl spuiten en zit nu op het wachten bankje zit nu op dag 26 van me cyclus dus ben benieuwd hoelang me cyclus dit keer gaat duren. voor ik aan de clomid zat heb ik echt hele lange cyclus gehad dus ben benieuwd

7. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Dag meiden,
    A.s. donderdag ga ik naar de fertiliteitsarts en als het goed is mag ik daarna ook aan de clomid.
    Ligt natuurlijk aan die vreemde siclus van mij :(
    Maar mag iig binnenkort beginnen als het goed is.

8. Lovie

Lovie Actief lid

Feb 21, 2010
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ben ik ook weer!
    Lastig he dat alle topics weg waren....
    Maar goed, hoe is het met jullie?
    Zijn er evt. al klachten Jose25?
    Hier niet behalve pijn in de boobies, maar dat heb ik ook altijd als ik een paar dagen later menstrueer.
    Afwachten dus maar ookal zal deze cyclus korter zijn dan voorheen duurt het wachten toch weer lang!

Groetjes!

9. jose25

jose25 Actief lid

Jan 2, 2010
    120
    0
    0
    doktersassistente
    den helder

ja idd maar goed we hebben weer een nieuwe hier alles goed beetje vage klachten die ik niet echt weet waar ik ze bij moet plaatsen last van maagzuur sinds het weekend beetje zo weeïg gevoel en het rommelt wat in me buik maar ja heb ik ook wel eens voor me menstruatie of is het een buikgriep die ook heerst of zal het betekenen dat er wel wat groeit in me ik heb echt geen idee het is gewoon afwachten hoe moeilijk ik dat ook vind het liefste doe ik morgen een test haha maar ja ik weet niet precies hoe lang me cyclus nu gaaat worden omdat het de eerste keer is met clomid dus ga er gewoon maar van uit 14 dagen na me eisprongen dus dat zou donderdag zijn en ga niet eerder testen als zondagochtend als ik dat vol hou haha
    hoe is het bij jullie?

10. jose25

jose25 Actief lid

Jan 2, 2010
    120
    0
    0
    doktersassistente
    den helder
    hallo

ik heb vanmiddag toch een test gedaan maar beetje dom niet met ochtendurine en best vaak naar de wc geweest daarvoor maar kon niet wachten haha, maar nu was mijn test heel licht positief je zag het eigelijk alleeen als je hem in het licht hielt en aan de achterkant van de test was het heel duidelijk te zien nu twijfel ik zo ben ik nu wel of niet ik weet het niet meer nu had ik het er met me baas over en die zij kan ook komen door de pregnyl injectie hebben jullie misschien ervaring mee of niet

gr jose

11. nijnonijntje

@Jose25
    Wat spannend meid.
    Wanneer is je nod dan?
    Als je dicht tegen je nod aan zit kon je nog wel eens echt zwanger zijn, maar als het vlak na je ei is, zou ik nog niet te vroeg juichen meis.
    O ik hoop het zo voor je meid.

12. Lovie

Lovie Actief lid

Feb 21, 2010
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    He jose25,

Wat jammer dat je niet kon wachten met testen, want deze onzekerheid is ook niks!
    Ik heb hier geen ervaring mee want ik spuit geen pregnyl maar je weet wat ze zeggen he, een streepje is een streepje ookal is ie licht!
    Ik hoop het dus voor je en zou gewoon morgen of overmorgen met ochtendurine testen!
    Kun je misschien een foto van je test plaatsen!
    Kunnen we meekijken...

Veel suc6! xxx

13. jose25

jose25 Actief lid

Jan 2, 2010
    120
    0
    0
    doktersassistente
    den helder
    hoi

ja ik heb morgen mijn NOD dag dus ga morgen een nieuwe poging doen met ochtendurine helaas heb ik de test weg gedaan want ik bleef er naar kijken, een van de huisartsen van me werk had er ook naar gekeken en die zei ook ik zie ook echt een licht streepje,
    ben inderdaad dom geweest om niet te wachten want nu denk ik steeds zal het wel zal het niet ik hoop dat ik jullie morgen meer kan vertellen

14. nijnonijntje

Meid, als je nod morgen is, denk ik echt dat je zwanger bent hoor.
    Wat spannend zeg. Hoop dat het raak is meis.

15. jose25

jose25 Actief lid

Jan 2, 2010
    120
    0
    0
    doktersassistente
    den helder
    hallo dames

vanmorgen weer een test gedaan en ja hoor weer een 2e lichte streepje dus ik me mannetje uit bed gehaald en gevraagd wat hij zag zijn reactie van ik heb er geen verstand van hoor maar zie 2 streepjes en dat betekend? haha dus ik dacht gelukkig ik verbeeld het me niet hij is wel een stuk duidelijker als gisteren want doen moest ik hem in het licht houden om een streepje te zien en nu niet dus ik denk niet dat het komt van me pregnyl injectie want dan had ie toch alleen maar vager moeten worden want is alleen maar langer terug dus ga straks toch maar even de gyn bellen om te vragen wat ik nu moet ben er gewoon een beetje zenuwachtig van en toch wel bang dat ik nu heel blij ben en dan is het misschien toch niet vandaag ook me NOD

16. nijnonijntje

@jose25
    Ja ik wist het wel :D
    Ik durf je nog neit te feliciteren. Dat doe ik morgen oke?
    Ben benieuwd wat de gyn je zegt straks.
    Spannend meid. En ja dat jet vriend het ook zag, zegt heel veel hoor :D
    (toch stiekem een kleine felicitatie meid :p)

17. Lovie

Lovie Actief lid

Feb 21, 2010
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jose25:
    Goh wat spannend zeg!
    Maar het klinkt idd alsof je gewoon zwanger bent, hoor!
    Ik ben ook benieuwd wat de gyn zal zeggen!
    Zal ook nog 1 dagje wachten met feliciteren hihi.

Hier helaas vasnmiddag ongesteld geworden.
    Hoewel het nog maar weinig is en nog niet doorzet, maar ik heb de hoop voor deze ronde maar opgegeven...

18. nijnonijntje

@Lovie
    Balen meid :(
    Op naar de volgende ronde dan maar he!!

19. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    he Jose25 heb je ook een foto?? Kunnen we effies meeturen. Maar klinkt hoopvol hoor

20. nijnonijntje

Ja leuk foto.
    Dan kijken we allemaal mee.

Share This Page