Hoi allemaal, zoals de titel al zegt blijven mijn ovu-testen, dipsticks, maar positief nu al 4 dgn.... Ik dacht op dag 8 een positieve test te hebben toen het lijntje een fractie donkerder was dan de controle lijn, toen hebben mijn man en ik sex gehad. Ik heb doorgetest en de lijntjes werden lichter maar op dag 14 weer knalpositief en dat nu dus al dagen. Echt donkerder dan de controlelijn. We hebben op dag 11 nog sex gehad en toen werd mijn man door griep geveld helaas... Als de 14e dag de test echt positief was is de kans op zwangerschap dus maar heeeel erg klein. Zou mijn ei niet willen springen? Ik heb doorgaans een 26/27 daagse cyclus en al 2 kids.. groetjes Wuppie100
Met welk merk test je dan, predictor? Wat gek zeg, kan me voorstellen dat het je frustreert. Ik lees dit vaker, ik zou denk ik (na tips en adviezen van sommige meiden hier) dan een cb digi proberen, met zo'n smilie, dan weet weet je zeker of het je eisprong is of niet.
ik gebruik de dipsticks van zwanger & kids.. Ja ik denk dat ik volgende maand zo'n cb erbij ga gebruiken maar of ik er wat aan heb weet ik niet. Het zijn ook geen twijfeltesten ofzo maar gewoon echt knalpositief, flink donkerder dan controlelijn!
Begrijpelijk dat het je frustreert. En klinkt inderdaad als positief als ze donkerder zijn dan het controle streepje. Hoe laat doe je zo'n test?
Ik doe de testen in de middag, meestal n uurvof half 12... Oja zondag ook nog roze/rood slijm verloren. Dat heb ik normaal nooit... Van mij mag deze maand voorbij gaan zodat ik weer verder kan. Beetje kinderachtig misschien maar t komt ook omdat ik 1,5 jaar heb moeten wachten tot mn man ook voor n 3e wilde gaan. Hij wilde zeker nog n kind maar nog wel even wachten. Voor mn gevoel ben ik er al zoooo lang mee bezig!
Ik heb dit ook deze maand gehad. Vanaf zaterdag tot en met gisteren positief getest. Erg raar. De lichamelijke klachten van de sprong had ik zaterdag en zondag dus ik denk toch dat ik toen mijn sprong heb gehad ondanks mijn lange positieve testen. Lees ook even mee ben wel benieuwd of meer mensen hier lasten van hebben. Ik gebruikte trouwens de testen van 123thuistesten.nl
Ik vind er niets kinderachtigs aan hoor, begrijpelijk nu je man toestemt voor een 3e, dan wil je er gewoon goed voor gaan en het liefst dat het snel gebeurt. En als die rot testen ook nog eens raar gaan doen dan grrrrrrrrrrrrr....:x Hihi, ben ik warm? Herken het wel wat je zegt, hier ook al 1,5jr bezig. Onverklaarbaar onvruchtbaarheid wordt het genoemd.... Duurt zo lang allemaal, maar ik blijf nog positief!!! Maar hoe was je vorige menstruatie, zelfde als altijd of? Dit vraag ik omdat je zegt dat je afgelopen zondag wat roze/rood verlies had.
@ Shirin81 ik zie het inderdaad! Moet wel zeggen dat ik de banner gewoon op 28 dagen heb staan en ik meestal een cyclus van 26/27 heb. @ brusje1, mijn laatste menstruatie was gewoon normaal. Altijd eigenlijk en ik gebruik al 2 jaar geen anticonceptie meer, alleen condooms. Zondag was heel minimaal 'roze verlies' hoor bij het afvegen op het toilet zag ik er en nog een heel klein beetje op een inlegkruisje wat ik daarna indeed. Haha wat een details he!
nee die heb ik niet maar t zijn ook echt geen twijfel testen, ze zijn gewoon echt knal, paars bijna naast de roze controlelijn. Ik lees op internet dat sommige vrouwen positief testen tot aan hun menstruatie en je dan moet uitgaan van de dag dat ie positief werd als positieve dag. Dus dan maak ik weinig kans deze maand ..... voor ei laatst 'geklust' op dag 11 en dan heb ik dag 14/15 mn ei gehad. Daarna werd mijn wederhelft ziek.... Balen!
Heb in het begin van de middag nog een keer getest maar toen was de teststreep echt een stuk lichter.
Ook heb ik op 10 dec een positieve test gehad twee x getest die dag. Zondag waren de testen lichter..kan ook kloppen..zaterdag op zondag nacht buikkrampen gehad. 4 dagen later wat bloedverlies voornamelijk bruin.. gisteren een ovu test gedaan.. zekere een duidelijke streep net niet pisitief en vandaag weer wat lichter..zoooooo irritant niet weten waar je aan toe bent aangezien ik naar mijn idee vanaf 21 sept geen ongi meer heb gehad!! Wuppie zie dat je wel een regelmatige cyclus hebt!
Vervelend he, denk je duidelijkheid te krijgen door die testen wordt het alleen maar onduidelijker... Ik ga om een uur of half 12 nog maar een keer testen, ben benieuwd! Buikkrampen heb ik ook maar dat gaat vooraf aan de eisprong denk ik want dat kan bij mij een paar dagen duren, 2 ofzo en de eisprong duurt ongeveer een kwartier schijnt...
Net getest, 2 gelijke dikke strepen en zelfs nog koffie gedronken met visite! Ik ga nu even niet meer testen want hier heb ik geen fluit aan... Ik moet de 16e of 17e ongesteld worden, dus nog n ruime week met nieuwe kansen!!