vandaag lichtere test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Woeza, Nov 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Woeza

Woeza Niet meer actief

Ik heb me ook laten verleiden om na een week te weten dat ik zwanger ben toch een testje te doen.
    Ik had toen geen knaltest dus dacht dat dat na een week wel zou veranderen...niet dus. De streep vandaag is zelfs lichter. Ik heb de test wel in de middag gedaan maar in alle zwangerschapsboeken staat dat je de test elk tijdstip vd dag kan doen.

Dit is vast geen goed nieuws..miskraam?

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Dit zegt echt helemaal niets. Op een gegeven moment is je HCG zo hoog dat de testen er niets meer mee kunnen en sowieso valt de ene test donkerder uit dan de andere. Doe er maar eens 2 tegelijkertijd.

Komt vast helemaal goed en niet meer testen!

3. ingie1983

ingie1983 Actief lid

Jul 22, 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik hoop voor je dat het geen slecht nieuws is..Bij mij was het niet goed. Mijn testen bleven ook licht en werden héél langzaam iets donkerder. In aug mk gekregen helaas. Nu weer zwanger en nu knalde mijn test op nog geen 5 weken! Het hoeft niet per definitie niet goed te zijn als je lichte testen hebt hoor,(ook als je testen knallen kan het nog mis gaan), dus zolang je geen bloed verliest positief blijven! Succes!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Je testen horen wel duicelijker te worden....als je langer zwanger bent dan is het anders maar nu ben je net zwanger en dan horen testen toch echt duidelijker te worden.

5. Woeza

Woeza Niet meer actief

Clearblue gaf vorige week 2-3 weken aan..
    Ik hoop dat ik misschien teveel heb gedronken. Geen buikpijn en geen bloedverlies nog gehad.

Pfff wat een gedoe ook allemaal. Wel van geleerd. Dit doe ik niet weer

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb je een foto van je testen misschien kunnen we je helpen......Het kan idd dat je te veel hebt gedronken....eigenlijk moet je opk met ochtendurine testen...alle testen....zo krijg je een goed beeld...

7. Woeza

Woeza Niet meer actief

Dit zijn de testen. Van vorige week oplopend naar nu...

Attached Files:

8. Woeza

Woeza Niet meer actief

dit is de lichtere test

Attached Files:

9. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

Oct 22, 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Meis ik hoop echt dat ik het flink mis heb, maar ik heb de ervaring gelezen op dit forum over lichter wordende testen en dat is meestal geen goed nieuws. Maar ik hoop echt dat het bij jouw gewoon goed zit!!!!
    Ik duim voor je meis!
    Dikke kus en knuffel BeebieStar

10. mamaLot

mamaLot Lid

May 31, 2010
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Woeza,

Ik snap je angst. Ik heb drie kids en zwanger van de vierde. Tussendoor drie miskramen. Als ik eerlijk ben, waren mijn testen bij de mk's ook niet oplopend. Ik hoop natuurlijk dat dit bij jou niet zo uitpakt!!

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Dit is wel erggggg licht en dat voor 1week na die andere test:(
    Ik denk ook dat het niet veel goede betekend,maar ik duim nog altijd op het beste en dat we het alle mis hebben!

Succes en sterkte met afwachten!

12. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,298
    34
    48
    Succes & sterkte met wachten meis!
    Ik duim voor je.

13. Woeza

Woeza Niet meer actief

Het klinkt niet positief allemaal. Dus heb er een hard hoofd in.
    HCG had al verdubbelt moeten zijn, dus maar afwachten wanneer ik ga bloeden.

Dank jullie voor jullie bevestiging zeg maar.X

14. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

Oct 22, 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Meis het is nog niet zeker he!!!!! ik duim zo voor je !!!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Het enige wat ik,kan zeggen is wacht even af....de test is wel lichter dan die van vorige week. Welke dag precies was je eerste test? Want de eerste is met ochtendurine gedaan en die laaste niet he?

16. Woeza

Woeza Niet meer actief

Ik heb mijn verloskundige gebeld. Ik mag twee weken eerder voor de echo.
    ze zegt omdat ik niet bloed en geen krampen heb, hoewel de test lichter is er nog geen alarmsymptomen zijn. Omdat de lichte test wel positief is.
    Vriendlief na drogist gestuurd, heeft weer een cb digital met indicator opgehaald. Kan ik die morgenvroeg gelijk doen.

Hou jullie op de hoogte..

@lov23 eerste poritieve test was afgelopen vrijdag, de tweede is de cb die was van donderdag. Beiden zijn smiddags gedaan. Ik heb niet gedronken en anderhalf uur gewacht met testen

17. mamaLot

mamaLot Lid

May 31, 2010
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim voor je!

18. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Oh meid die is wel veel lichter. Durf je de cb met indicator niet nu al te doen? Ik duim dat die morgen 2-3 weken of 3+ aangeeft!

19. Woeza

Woeza Niet meer actief

Ja doen de cb wel vanavond.in die tijd ga ik niet naar de wc enzo.me vriend wil niet langer wachten.gelukkig zag ik dat de test na 5 minuten iets donkerder werd...dus vanavond even afwachten.als de cb positief is ga ik echt niet meer testen!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Klopt wel wat je vk zegt....dus afwachten maar nu...met een echo weet je pas echt hoe het zit idg!
    Succes morgen met testen

Share This Page