1 positieve test en 2 negatieven

Discussion in 'Even voorstellen' started by Kaash, Dec 16, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaash

Kaash Lid

Dec 16, 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

Ik ben nieuw hier en heb eindelijk uitgevogeld hoe het hier een beetje werkt.

Wij zijn nu een aantal jaar bezig met zwanger worden. Ik ben benieuwd naar ervaringen met een positieve zwangerschapstest en daarna negatieve.

Het zit zo, ik heb het 'zwanger worden' een aantal maanden losgelaten, tot mij plotseling overkwam dat ik maar 3 dagen menstrueerde. Ik vond het raar en een gevoel zei doe een test (wat ik normaal niet doe na menstruatie), en deze was positief. Echter bij het testen in de avond, was deze weer negatief en in de ochtend ook weer negatief.

Ik voel mij nog wel zwanger, maar ik weet niet zo goed of ik mij de kwaaltjes indenk (schijnzwangerschap) of dat ze er echt zijn. Ik ben misselijk en last van zere borsten en een zere rug. Ik denk dat ik mezelf ook helemaal gek maak en daarom weet ik niet of ze er echt zijn of niet. Ik voel me wel ziekjes, warm, maar mijn temperatuur is rond de 36,5 graden. Ik weet niet wat het hiervoor was. Zo frustrerend. Volgende week wel een echo om te kijken of het misschien een buitenbaarmoedelijke zwangerschap is of dat er echt niets (meer) in mijn baarmoeder zit)

Herkennen jullie je in dit verhaal?

2. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

Jul 11, 2015
    1,035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Allereerst, welkom hier!

Welke test heb je gedaan? Ik heb hier al gelezen dat de plustesten wel eens vals negatief geven. De kruidvattesten zijn heel gevoelig dus die zou je eens kunnen proberen?

Zou het ook kunnen dat ze reageren op je eisprong? Ik heb ervaring met Sensitest en die kleuren echt alleen bij hcg.

Ik hoop dat je gauw zekerheid hebt!

3. Kaash

Kaash Lid

Dec 16, 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Jij gefeliciteerd met je zwangerschap!

Wat frustrerend allemaal. Ik heb getest met een test van de Action.
    Ik ben op 6 december begonnen met 'menstrueren' voor 3 dagen, dat is voor mij van korte duur (wat natuurlijk altijd een keer voor kan komen), maar ik had gewoon een gevoel dat ik moest testen. Ik voel ook allerlei kwaaltjes zoals eerder vermeld. Zelf ben ik heel gevoelig en voel meteen aan wanneer er iets scheelt. Nu kan het natuurlijk ook allemaal schijn zijn....

Maargoed, ik was dus klaar op 9 december en op 13 december 2016 heb ik een test uitgevoerd en die was nog positief en daarna negatief...

4. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

Jul 11, 2015
    1,035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Het kunnen 2 dingen zijn: je was pril zwanger, of de zwangerschapstest heeft gereageerd op een LH-piek.

Je zou eventueel bloed kunnen laten prikken bij je huisarts? Kijken of je hcg tussen 5-25 is? Dan weet je in ieder geval of je zwanger bent geweest.

Veel sterkte!

5. Kaash

Kaash Lid

Dec 16, 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb volgende week een afspraak staan. Bedankt voor je reactie.

Ik hoop ergens dat het vruchtje nog levend in mij zit :(

Share This Page