Binnenkort willen we(zus en ik) iets leuks gaan doen met moeders alleen het probleem is we hebben geen idee Weekendje weg lijkt ons wel wat maar waarheen? Iemand een goede tip voor ons? Alvast bedankt
Thermen bussloo is erg mooi! Ook het hotel is perfect. Anders is egmond aan zee erg leuk om naartoe te gaan, hotel zuiderduin
Ik hou altijd van de Veluwe. Wandelen en fietsen door het bos, paleis t Loo, Apenheul Of Texel, ook heel gezellig
musical The Bodyguard met overnachting ? Ik weet niet of je een 'jonge' moeder hebt of een wat oudere - mijn moeder zou dit wel heel leuk vinden denk ik.
Ligt eraan wat voor soort weekendje je zoekt... Mijn moeder vindt het super om mee te gaan naar Vennebos of centerparcs ofzo, vorig jaar zijn we een dagje en nachtje naar Volendam geweest ook zo leuk 😀 incl bijbehorende foto en een tochtje Marken... Volgend jaar gaat ze met mijn zus twee dagen mee naar Parijs. Ik krijg haar weer niet mee naar een sauna, want dat vindt ze zo raar!
Grappig dat gaan wij doen (m'n zus en ik) met onze moeder. Verder ook leuk naar Brugge of Gent. Of een verwenweekend?
Eén of ander concert van iemand die jullie graag horen? Of een dagje op shoppingtocht? Meerdaagse uitstappen doe ik niet meer met familie. Te lang op elkaars "lip" zitten geeft hier teveel ruzie - zeker als mijn zus er ook bij is. Paar jaar geleden wel nog 1.5 dag naar Lille - Noord-Frankrijk - geweest in de kerstperiode. Mijn moeder had een hotelbon die op moest .
Wij waren dit weekend in de thermen in Bussloo en dat is zéker een leuk weekendje om met je moeder te doen. Heerlijk hotel en die wellness 😱 Alleen niet bezoeken tijdens een festival, dan kom je 'bijzondere' mensen tegen haha.
ik zou naar een Waddeneiland gaan. Texel is mijn favoriet daar kun je heel wat leuke dingen doen. Voor een dagje zou ik naar het zuiderzeemuseum gaan
Antwerpen, Brugge, Amsterdam, Maastricht of juist wat rustigs als de Veluwe, Drenthe etc. Ligt eraan wat ze leuk vindt. High tea erbij of iets van welness is altijd leuk.