Hallo, Sinds vanochtend heeft mijn dochter een rode warme wang. Ze heeft bijna altijd wel rode wangetjes, maar nu voelt eentje erg warm aan en de ander niet. Verder spuugt ze haar melk heel veel uit, doet ze sinds gisteren. Is dit een teken dat er een eerste tandje aankomt, of kan het iets anders zijn? Ze slaapt nu, als ze wakker word zou ik haar eens temperaturen. Groetjes Rojîn
Hier ook knalrode wangen en bloedheet. Inderdaad hij kwijlt en doet al een paar weken maar zie nog nergens een tandje. Denk wel dat dit het is hoor zou niet weten wat het anders moet zijn. Spugen doet hij inderdaad ook wat meer niet heel veel maar wel weer als normaal.
Kiezen bij 5 mnd lijkt me niet erg logisch. Kan 5de ziekte zijn (uitslag op de huid, koorts?), anders gewoon tanden. Je hoeft niet perse iets te zien, onder het tandvlees gebeurt er ook een boel wat pijn doet. Zou gewoon een zetpil geven en dan verder zien.
Dus zeer waarschijnlijk een eerste tand die eraan komt... Ik ben benieuwd, hoop dat ze er niet veel last van krijgt Zetpil geef ik haar nog niet, ik merk nog niet aan haar dat ze veel pijn heeft en haar temp is nu nog normaal .Ietsje hoger als normaal 37.9. Hoelang kan het duren voordat het tandje doorkomt?
Hier een meisje van bijna 4 maand, die erg veel kwijlt, moppert, naar haar hoofdje grijpt en ook af en toe wat verhoging heeft. Ik zie nog niks maar heb vandaag wel vast de chamodent in huis gehaald
Klinkt inderdaad als een tandje... een kies bij 5,5mnd is zeer onwaarschijnlijk! Zolang ze geen last heeft hoef je ip niks te doen. Anders kun je inderdaad een paracetamolletje geven/chamodent geven/dentinox gebruiken! Kan overigens best nog weken duren voordat ie écht door is hoor...
Onze baby van bijna 3 mnd heeft sinds een aantal dgn ook aan een kant een rode warme wang??. Vlgns mij geen tandjes of oorpijn.Ik denk zelf aan een onschuldig virusje oid. Ziet er wel een beetje raar uit moet ik zeggen maar ze heeft het niet continue.
Hier ook echt wel een paar maanden last van gehad. 2 weken geleden zijn eerste tandje doorgekomen en een paar dagen de 2 en nu zag ik donderdag de 1e boventand poeh. Hier hielp dat middeltje dentinox voor geen meter. De eerste tand was echt drama 2e gelukkig beter en 3e niks van gemerkt. Kan dus per tand verschillen. Wel had ik nog een bijtring van nuby gehaald, is met sleutels dus meteen leuk speeltje haha. En had het idee dat die wel wat hielp. Succes kan nog even duren voor hij echt doorkomt !!
Dat is een kwestie van uitproberen wat het beste werkt en dat kan zelfs bij hetzelfde kindje per keer anders zijn. Hier werkte paracetamol en Dentinox wel goed in ieder geval...