Ik wil morgen zwemmen met mijn dochter maar t is al sinterklaastijd, ik denk dat geen winkel nog badpakjes te koop heeft maat 68 ? Iemand n tip ? (Miss prenatal ? Maar die zit hier niet)
Je zou de Hema kunnen proberen heb gezien dat hier nog bikini's hangen voor de oudere kindjes dus misschien ook nog wel voor baby's. Ik weet alleen niet of alle Hema's het nog hebben hangen.
Ik zou internet afstruinen maar dan ben je wel wat meer kwijt!! Bijv deze Mim-Pi Baby tankini | kleertjes.com Nou als je goed zoekt kan het ook goedkoop bijv deze Girls Star Paars zwempak| Kinderkleding bij Ik en mijn kind En deze heb ik pas aangezien die is helemaal geweldig!! 001 Zee & Zo badpak finger fish blauw /roze maat 68 | Meisjes zwemkleding maat 56 / 74 | Mowi Kids outlet kinderkleding merkkleding, babykleding, kleding, Airforce, Mim Pi, LoFff, badkleding, winterjassen, Almere
Ja wilde ik ook al zeggen, zwemluier en gaan met die banaan. Onze dochter heeft er nog een zwembroekje over heen, maar als die morgen opeens kwijt zou zijn dan ging ze gewoon in Zwemluier mee hoor.
Wat al gezegd is: gewoon alleen de zwemluier! Ik zie dat ze 4 maanden is, nou echt geen haan die er naar kraait hoor