Vandaag onze 2e iui gehad. Helaas was de opbrengst maar 0,7 miljoen zaadcellen. Zijn er meiden met succesverhalen metsoortgelijke aantallen?De slagingskans is minder lijkt me met zo'n aantal. Arts zei we hebben het hier nu toch dus brengen we het wel in. Weet niet zo goed of ik me nu in moeten stellen op een echte kans of dat het zeer waarschijnlijk niks zal worden door het aantal...
wij hadden iui1 ook met te weinig, met 0.8 nou hebben we waarschijnlijk woensdag iui2 en ga dan wel even vragen ook hoe de kansen liggen en waarom ze het wel doen met 0.8 terwijl ze altijd zeggen vanaf 1 miljoen idd. dus ga woensdag/donderdag afwachten
Ik heb 2 keer IUI gehad. Vorige maand is er maar 450.000 zaadjes ingebracht (ik was niet zwanger) en deze maand was het 900.000 (nog in afwachting op mijn ongi). De gyn zei dat deze aantallen echt te laag was en we hebben nu een vervolgafspraak omdat het waarschijnlijk geen zin heeft voor ons om met IUI door te gaan. We worden doorverwezen voor IVF. Toch heb ik wel eens gelezen dat er meiden zwanger zijn geworden dmv IUI met zaadjes onder de 1 miljoen grens. Dus het kan wel : ) Succes!
Hier een succesverhaal!! De eerste 2 keer IUI waren er meer dan 1 miljoen zaadcellen, maar de poingen mislukten. 3e poging slechts 0.18 miljoen zaadcellen. Poging mislukt. 4e IUI 0.5 miljoen zaadcellen. Wij zouden daarom overgaan op IVF/ICSI. Maar wat denk je... zwanger!!! Het kan dus wel. Hier in het ziekenhuis hebben ze trouwens een ondergrens van 0.7 miljoen, dus alles van 0.7 miljoen of hoger is goed. Maar ik hoor vaker dat andere ziekenhuis 1 miljoen hanteren.
Bedankt voor de reacties. Zowel positieve als negatieve verhalen dus! Ga deze maand maar nergens van uit maar probeer wel positief te blijven.
iui 2 hier 0.7 miljoen arts zegt tegen ons dat 0.5 ondergrens is. dus ben benieuwd over 2 weken zullen we t weten
Wij gaan volgende maand starten met iui,Clomid heeft niet gewerkt en nu tijd voor actie!..wij waren het wachten zo zat en geestelijk en lichamelijk was het even niet meer te trekken. Mijn vriend zijn zaad is niet heel goed dus vandaar toch eerst poging iui en anders snel overstappen naar ivf. Hoe hebben jullie iui ervaren?
ik vind iui helemaal niet erg. heb gisteren mn 2de iui gehad dus ben nog geen ervaren iui haha. maar ik heb er dus totaal geen moeite mee.