Ik hou sinds een aantal maanden mijn symptomen bij omdat ik dat interessant vind en mij meer inzicht geeft in mijn cyclus. Nu valt het mij op dat dit de 3e keer op een rij is dat ik op dag 12 buikpijn heb voor een paar uur. Ene keer meer pijn dan de andere, maar nu loop ik echt krom. Lopen doet zeer. Buik staat helemaal bol en kan hem ook niet inhouden. Ik kom dingen tegen over pijn van de laatste groei van je ei maar ook pijn bij je eisprong. Wat zal dit zijn?! Laatste twee keer was mijn cyclus 28 dagen, dan zou dit 2 dagen voor de vermoedelijke eisprong zijn. Ben benieuwd of het deze maand dan ook weer 28 dagen is. Of nog veel liever, dat ik zwanger ben Ik gebruik deze maand ook voor het eerst ovulatietesten. Deze was vanochtend in ieder geval nog hartstikke negatief.
Ik heb dat ook en bij mij is dit vaak voor dat mijn ei springt. Ik loop dan ook krom van de pijn. En ben begonnen met tempraturen en op die manier ben ik er achter gekomen dat bij mij eerst de pijn komt en daarna pas mijn eisprong.
Ja dat denk ik dus ook! Wel interessant. Ben benieuwd of mijn ovu testen dan een deze dagen positief is. Leuk om dan bevestiging te krijgen met wat je voelt. Pfff maar man deze keer is het echt erg. Hopelijk trekt het snel weg! Kunnen we het vanavond nog even gezellig maken hahaha
Klinkt echt als eisprong pijn, ik had het ook ik voelde het of rechts of links, meestal links. Eisprong pijn betekend overigens NIET dat je ei ook opdat moment springt dat voel je namelijk niet, maar wel dat hij binnen 24/48 uur gaat springen, het is een heel handige methode om te weten wanneer je op je vruchtbaarst bent vooral in combinatie met vruchtbaar slijm, ik ben zo ook zwanger geworden zonder testen. Ik zou het vanavond voor de zekerheid nog even gezellig maken
Ik heb het ook eigenlijk elke cyclus. Net of heb ik een enorme blaasontsteking. Dat schijnt idd pijn te zijn va het groeien van de follikel.
Ik herken die pijn ook van het groeien van het eitje, soms kon ik niet eens normaal functioneren door de pijn zo hevig.
Inderdaad: ei pijn! . En ik test op de een of andere manier m'n knal OvU testen altijd s avonds (18-19u), jij misschien ook?
Klinkt als de pijn die ik heb vlak voor mijn ovulatie. Ovulatiepijn: informatie en tips | Mens en Gezondheid: Diversen
Hij was net al een stukje donkerder maar nog niet positief. Zal ik vanavond nog eentje doen of morgenochtend? (Niet dat het heel veel uitmaakt want gezellig maken we het toch wel hahaha)
Die zijn nog wel licht inderdaad! Zou voor de zekerheid doortesten. Maar er zijn hier mensen die er meer verstand van hebben dan ik: kan je na ovulatiepijn een negatieve OvU test hebben? Dus dat de lh piek al is geweest?
Klinkt inderdaad als ei-pijn Ik had het ook toen we de eerste keer probeerde zwanger te worden. Moest dan echt even gaan zitten omdat het zo een pijn deed. Nu voel ik er helemaal niks van