Dasty super spul mijn man gebruikt het op zijn werk om vet (bonken) van grote machines te verwijderen werkt top! verder gewoon Ajax, en van de aldi iets voor de ruiten moet je erop spuiten en alleen maar even inwrijven en je ruiten blinken! gebruiken we altijd voor de auto's en Dettol voor de wc
Ik vind Ecover ook fijn, maar de ecologische allesreiniger van de AH staat toch bovenaan. Heerlijk die geur, dan wordt schoonmaken voor mij echt een feestje ! Verder ben ik dol op de geur van waspoeder, zou het wel op kunnen eten....
Ik zweer bij Cillit bang, de oranje voor de badkamer, de groene voor de keuken en de gele voor de vloer..superspul.
Ik gebruik blue wonder, of de groene voor mn vloeren te dweilen. Ook gebruik ik graag van Ajax de allesreiniger met marseille zeep, die ruikt heerlijk! Ik heb ook een ouderwetse huishoud zeep, gewoon een blokje, waar je een sopje mee kan maken, perfect schoon maar geen toegevoegd geurtje dus dat mis ik dan weer. Die dasty, is het ook ech goed of gebruikt iedereen het alleen omdat het goedkoop is? Bv de goedkoopste allesreiniger koop ik niet want die doet het gewoon niet goed genoeg vind ik.
Dasty gebruik ik omdat het een supermiddel is, niet omdat het goedkoop is, dat is gewoon een leuk extraatje. Ik gebruik het meestal voor de afzuigkap, even sprayen en het vet is weg. De roosters laat ik even 5 minuutjes weken in warm water met een plons Dasty, afspoelen en klaar!
Hier precies hetzelfde. Ha-ra werkt super, en witte reus vind ik geweldig want het is niet duur, werkt super goed en ruikt heel lekker.
Wat is blue wonder precies dan? Ik gebruik meestal cillit bang(koop ik in de aanbieding en doe je heel lang mee omdat je weinig nodig hebt!)
Blue wonder kan je overal voor gebruiken. Als glasreiniger, vlekken in kleding, je auto ermee wassen, het huishouden ermee doen. Google maar eens!
Blue wonder is inderdaad gewoon een allesreiniger die ook echt alles reinigt ( Ook bv waskracht versterker, velgen reiniger, oven reiniger, ramen wassen etc ) zelf vind ik hem veel beter als cylid bang.
Ik heb er geen staan, ik had dat echtniet verwacht van blue wonder dat ik dat ook bij de was kon gebruiken.
Dankjewel, ruikt het ook anders dan eerst aangezien het vernieuwd is? Want ik vond het eerst altijd nietzo lekker ruiken.