#1 Schoonmaakmiddel

Discussie in 'De lounge' gestart door Chai, 13 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

dasty is idd van Wibra, en het kost ook niet zoveel geld

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    ja, Dasty (de gele=superontvetter ;)) en blue wonder.

Verder gebruik ik veel bleekmiddel. Heerlijk!

3. Chai

Chai Niet meer actief

Zelfde hier, zeker voor voegen tussen de tegels altijd handig, worden ze weer mooi wit. :)

4. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    Dasty super spul mijn man gebruikt het op zijn werk om vet (bonken) van grote machines te verwijderen werkt top!
    verder gewoon Ajax, en van de aldi iets voor de ruiten moet je erop spuiten en alleen maar even inwrijven en je ruiten blinken! gebruiken we altijd voor de auto's
    en Dettol voor de wc

5. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Ik vind Ecover ook fijn, maar de ecologische allesreiniger van de AH staat toch bovenaan. Heerlijk die geur, dan wordt schoonmaken voor mij echt een feestje :)!

Verder ben ik dol op de geur van waspoeder, zou het wel op kunnen eten....

6. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik zweer bij Cillit bang, de oranje voor de badkamer, de groene voor de keuken en de gele voor de vloer..superspul.

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik gebruik blue wonder, of de groene voor mn vloeren te dweilen. Ook gebruik ik graag van Ajax de allesreiniger met marseille zeep, die ruikt heerlijk! Ik heb ook een ouderwetse huishoud zeep, gewoon een blokje, waar je een sopje mee kan maken, perfect schoon maar geen toegevoegd geurtje dus dat mis ik dan weer.

Die dasty, is het ook ech goed of gebruikt iedereen het alleen omdat het goedkoop is? Bv de goedkoopste allesreiniger koop ik niet want die doet het gewoon niet goed genoeg vind ik.

8. Marjon28

Marjon28 Lid

17 mrt 2009
    29
    0
    0
    Ergens in Utrecht
    Dasty gebruik ik omdat het een supermiddel is, niet omdat het goedkoop is, dat is gewoon een leuk extraatje.;)
    Ik gebruik het meestal voor de afzuigkap, even sprayen en het vet is weg.
    De roosters laat ik even 5 minuutjes weken in warm water met een plons Dasty, afspoelen en klaar!

9. danip

danip Niet meer actief

Hier precies hetzelfde. Ha-ra werkt super, en witte reus vind ik geweldig want het is niet duur, werkt super goed en ruikt heel lekker.

10. mroos

mroos Niet meer actief

Wat is blue wonder precies dan?
    Ik gebruik meestal cillit bang(koop ik in de aanbieding en doe je heel lang mee omdat je weinig nodig hebt!)

11. ProudMum

Blue wonder kan je overal voor gebruiken. Als glasreiniger, vlekken in kleding, je auto ermee wassen, het huishouden ermee doen.
    Google maar eens!

12. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Blue wonder is inderdaad gewoon een allesreiniger die ook echt alles reinigt ( Ook bv waskracht versterker, velgen reiniger, oven reiniger, ramen wassen etc ) zelf vind ik hem veel beter als cylid bang.

13. Chai

Chai Niet meer actief

Kan je blue wonder als waskracht versterker in de wasmachine gebruiken? :eek: dat wist ik helemaal niet...

14. ProudMum

Heb je een fles in huis?
    Op de achterkant staat hoeveel je nodig hebt voor welke klusjes!

15. Chai

Chai Niet meer actief

Ik heb er geen staan, ik had dat echtniet verwacht van blue wonder dat ik dat ook bij de was kon gebruiken.

16. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
  17. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik ga blue wonder binnekort buzzen , dus ik ben heel benieuwd :D

18. Chai

Chai Niet meer actief

Dankjewel, ruikt het ook anders dan eerst aangezien het vernieuwd is? Want ik vond het eerst altijd nietzo lekker ruiken.

19. ProudMum

op dat linkje staat idd eea beschreven, maar dat is maar een beetje van wat je er allemaal mee kan.

20. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    geweldig spul! blauwe wonder

Deel Deze Pagina