Ik zweer bij Dettol. Aanrecht, tafels, badkamer en toillet. Niet iedereen kan tegen de geur, maar 'I like it' Ik zoek alleen nog iets waar mn vloer echt GOED schoon van wordt. Ik heb een gladde natuurstenen vloer en na het dweilen zijn nog steeds de schoenafdrukken en hondenpoten te zien:x. Hebben jullie daar ook ervaring mee??? Wordt er zo moedeloos van, van doelloos dweilen Groetjes Claire
dettol is ook goed, voor af en toe, bacterien worden resistent van als je snapt wat ik bedoel, dettol dood bacterien maar continu met dettol kunne ze er schijnbaar tegen op den duur.. dus ik wissel vaker wat af met schoonmaak middelen dan ajax, dan blue wonder dan dasty dan weer eens dettol...
Ik gebruik loeiheet water voor mn plavuizen met blue wonder - de groene fles, voor alle soorten vloeren. En een dweil van microfibre die ik met een speciale emmer goed uitwring. Is van Leifheit. Enorm duur maar helemaal geweldig! Soms gebruik ik "Steenfris" van HG
Heb toch net ff de glasreiniger van dasty geprobeerd, móést gewoon ff weten hoe die was.... Hij ruikt heerlijk!!!! en werkt prima, dus op naar wibra en alle dasty produkten kopen, heb ook de zilvergrijze gekocht is voor rvs en gootsteen en gasstel e.d. werkt ook al super (maar ruikt vreselijk maar dat maakt mij iig niet uit, als het maar simpel en makkelijk schoonmaakt), de gele superontvetter is ook onmisbaar hier in huis (voor als ik es een paar dagen het gasstel net heb gedaan... e.a. klusjes), dus hier een dasy-fan.... of maak ik nu reclame....... sorry dan...
heb 3 flessen gehaald de grijse de gele superontvetter en de rose glasreiniger voorderest hier niets kunnen vinden van dasty ik ben wel tevreden trouwens
dasty! gebruik al een tijdje de ontvetter echt ideaal! ga binnekort ook maar de glasreiniger van dasty halen..
Witte Reus allesreiniger (citrus en ocean) voor algemeen schoonmaak werk. Witte Reus keukenontvetter (SUPERspul!). Blue wonder (de groene) voor de vloer. Reukt erg lekker vind ik.. Voor dat badkamer zal ik dan toch maar eens de Wibra aandoen, want alles wat ik tot nu heb geprobeert is het toch nèt niet...(bedenk me opeens dat ik de badkamerreiniger van Witte Reus nog niet heb geprobeert, die eerst dan maar. Wibra zit helaas niet in de buurt)