Lieve allemaal, Is dit herkenbaar voor jullie?: Mijn zoontje slaapt al lang 2 slaapjes per dag en gisteren wilde hij opeens maar 1 keer slapen, maar vannacht was hij van 02.00 - 04.00 uur klaarwakker. Je zou denken: slaapje overgeslagen, dus meer moe, maar juist klaarwakker 's nachts. Hij heeft dit al eens eerder gehad: 's middags 5 minuten in de auto geslapen, daarna niet meer willen slapen 's middags en vervolgens 's nachts 1 tot 2 uur klaarwakker... Herkennen jullie dit? En ging het vanzelf over? Groetjes, AA
Nou, nadat hij de nacht wakker was geweest, heeft hij de dag erna 2 x 2 uur geslapen, dus flink wat slaap ingehaald. Gisteren ging hij om 8 uur naar bed, vanmorgen was hij om 05.45 megafit om de dag weer te beginnen . En vanmorgen ligt hij nu net op bed (11.00 uur), dus ik ben benieuwd hoe lang hij zal slapen en of hij vanmiddag nog een keer zal slapen en hoe de nacht zal gaan... Ben nog steeds benieuwd naar jullie ervaringen! Liefs AA
Ik kan je denk ik niet helpen, mijn ventje is een stuk jonger, nl. een half jaar, dus ik weet niet hoe lang kindjes van 14 maanden nog slapen overdag. Mijn zoontje slaapt nog steeds na iedere voeding. Dat is overdag 2 uur, dan 1,5 en dan nog een uurtje. Gemiddeld nog wel 16 uur per dag.