Sinds ik Nutriton door de voeding doe tegen het spugen, poept mijn meisje wel 2 keer op een dag, soms zelfs nog meer. Voorheen poepte ze eens in de 2 dagen. Ze krijgt net zoveel voeding dus ik snap niet waar al die poep ineens vandaan komt. Heeft het even tijd nodig om te wennen aan de Nutriton en wordt het daarna weer als voorheen? Meer mensen hier ervaring mee?
Mijn zoon kreeg Friso Comfort voeding, daar zit de Nutriton al doorheen en poepte daar ook heel veel van. Zijn spijsvertering werd er gewoon lekker door gestimuleerd en 2, 3 of 4 keer op een dag poepen was hier zeker geen uitzondering. En geen kleine beetjes, maar best veel per keer.. Ik heb me er eigenlijk nooit druk om gemaakt, was juist blij met die goede doorstroming
Wat Marijke zegt, het moet wel ergens heen natuurlijk. Mijn dochter heeft nooit gespuugd maar poept elke dag 2-3 keer, al vanaf de geboorte... nooit krampjes gehad ook, dus ik denk dat het normaal is, elk kind is anders he.
Ja, dat komt door de nutriton. Bij mijn zoontje bleeft het zo en hij kreeg er zelfs diarree door, daarom moesten wij er weer mee stoppen van de ka.
ja, door de nutritron, hier ook diarree, en zes a zeven volle broeken op een dag... wij moesten er ook mee stoppen. Het spugen is vanzelf minder geworden gelukkig. Nu hebben we alleen nog veel last van kwijl!
nou ik gebruik dus ook nutriton maar dan voor haar darmpjes omdat ze anders moeilijkt poept want er zitten namelijk ook vezels door en ja daar ga je van poepen dus de darmpjes worden actiever.