Hallo mamma's, Eind juli zijn we uitgerekend van ons eerste kindje en we zijn druk bezig met de uitzet. Ik vroeg me af wat er bij jullie in de box ligt aan speeltjes? Er is zoveel keus, een boxmobile, zo'n spiraal met speeltjes, babygym, losse rommeltjes.. Wat is nu echt leuk voor de kleine? Alvast bedankt!
Boxmobiel Oball Kraakboekje Knuffel Meer is niet nodig. Met bovenstaande kan je afwisselen. te veel geeft alleen maar te veel prikkels in het begin.
Het kost wat maar hier is de Tiny Love muziekmobiel een hit (ook op advies van andere mama's hier aangeschaft, maarcwel via MP). Ik heb de Sweet Island/Rainforest. Mooie is dat hij ook zónder muziek draait, een verademing . En de vier melodietjes zijn niet irritant en spelen lang door. Je hoeft m ook niet op te winden. Zou het niet vanaf het begin doen, lijkt me iets te veel van het goede. Klein speeltje is dan genoeg, bijv. een voet/hand rammelaartje. Maar als cadeau is het natuurlijk wel heel leuk! Verder heeft Playgro echt geweldige speeltjes die nooit vervelen.
Ik heb niets gekocht en zooooveeel gekregen, echt voor een weeshuis dus ik zou even afwachten wat je krijgt. Ik heb een kraakboekje, Sofie de Giraf, zo'n trekmuziekje en een gekleurde bal. Dat vindt ze erg leuk en is naar mijn mening ook genoeg.
knuffeltje eerste maand, daarna een boxmobiel gekocht....en die is helemaal hot!! . Nu begint hij ook andere speeltjes leuk te vinden en vast te pakken.