Moesten jullie de utrogestan "gewoon" vaginaal inbrengen of werd er bij jullie ziekenhuis er ook bij vermeld dat het "hoog in de vagina" moet worden aangebracht.
Wij kregen een koker mee waarbij je het kon inbrengen. Wel zeiden ze erbij dat als je het met je vingers zou doen het 1 vingerlengte omhoog gezet moest worden. Ik heb er alleen nog geen ervaring mee.. Hopelijk binnenkort
Ik heb ook een soort inbrenghuls/kokertje meegekregen om de bolletje in te brengen. Ik denk dat je hier wel gewoon naar kan vragen hoor. Is vast beter voor je nagels Tess, haha
Ik heb het gewoon met mijn vingers gedaan. Zag het niet zitten om de inbreng huls steeds af te wassen. Ging prima. Die dingen vallen er echt niet zomaar uit. De troep die je op je inlegkruisje vindt is de suikerlaag die om de pillen zit.
gek, dat je dan suiker naar binnen brengt met hormonen Nou ik heb er bijna 19 dagen op zitten, ben blij als het weer even klaar is. Succes allemaal!
Ik ga deze maand na mijn eisprong ook Utrogestan gebruiken en heb even mee gelezen. Geeft de afscheiding, suiker dus zoals ik lees, ook een geur af? Of valt het wel mee?