Ik heb met 32 weken een groeiecho gehad en daarbij werd ons meisje geschat op 1600gr, ze gaven aan dat dit net onder het gemiddelde was en niet zorgelijk dus. Maar ergens zit het me niet zooo lekker, lees namelijk vaak dat het kindje met dit termijn toch rond de 2kilo zitten. Hoeveel werd jullie kleine geschat met dit termijn?
Hier werd met 31 weken, en 5 dagen ook een groei echo gedaan onze man werd op 1500gram geschat , kreeg hier zelfde boodschap mee iets onder gemiddeld maar hij doet het verder goed en voel hem ook regelmatig sta er niet teveel bij stil vorige keer was kindje ook niet al te groot ( geen groei echo gehad ) maar toch met 40+6 was hij 3300 gram krijg met 36 weken weer een echo , liggings echo en ze gaan dan ook nog even naar de groei kijken.
Ja ik voel haar ook heel goed dus dat stelt me wel een beetje gerust. Vond 1600gram alleen zo weinig lijken, maar het is dus normaal. Ik krijg volgende week weer een groeiecho én een liggingsecho, beetje dubbel allemaal maar ik vind het alleen maar leuk, zie ik ons kleintje weer
Ik heb geen idee of het te weinig is... Als zij gerust zijn dan zal t wel goed zijn toch? Ik had met 29 weken een groei echo en toen waren beide mannen 1450 gram ongeveer en dat was ver boven de groei lijn maar ook prima.
Niet met 32 weken maar met 30 weken en 1 dag dus gisteren een groeiecho gehad en onze kleine man was 1630 gram, volgens de gyn precies gemiddeld volgens dit termijn. Jullie kleine zal hooguit iets te licht zijn, zou me er niet druk om maken en kan nog alles veranderen de aankomende weken
Ik heb echt geen idee wat gemiddelde is... Maar ik heb gisteren groei echo gekregen want volgens het "voelen" tijdens controle week ervoor vond ze de baby wat klein... Nou mijn meissie is nu geschat op 1535 gram Vk gaf dat ze boven gemiddelde zit Dit is voor mij allemaal nieuw want 6 jaar geleden ging het allemaal nog niet zo
Hier met 32 weken de groei echo gehad en ze woog iets meer dan 2 kilo en lag precies op de groene lijn..
Joh die groei echo's af en toe onzin hoor. Ze kunnen het gewicht niet schatten. Mijn meisje woog 3425 grm terwijl ze zeiden dat ze de 6 pond niet eens zou halen (met 36 weken was dat). Maar dochterlief was kort en bol. Tja op de echo zie je niet de vetjes he. Zou me niet te druk maken het blijft altijd een schatting.
Ik weet het niet precies, alleen dat hij bij de geboorte tussen de 6 en 7 pond werd geschat. Dat klopte, hij was 50cm en 3755gram.
Mwa met gyn heeft bij mijn andere kids ook geschat en hij zat er bij alle twee nog geen 100 gram naast. Zowel met de hand als met de echo
meid maak je niet te druk....bij mijn oudste dochter zeiden ze dat het waarschijnlijk niet zo'n groot kindje was en geen zware....ze zou waarschijnlijk net de 3 kg aantikken als ze geboren zou worden....juist 3973 gram en 52 cm.....