Kunnen jullie naar mijn kaartje kijken? Pleasseee

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door anomiem111, 1 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    Dag medetemperatuurdames :D

Ik vroeg me af of jullie even naar mijn kaartje willen kijken, dit is mijn 2e temp maand en we zijn al nu een jaar bezig :x dus ik vind het wel tijd worden voor een positieve test ;).

Op dag 9 dpo had ik licht bruinverlies daarna niet meer, normaal blijft het altijd en wordt het erger naarmate ik mijn NOD nader. Verder heb ik totaaal geen rare klachten en normaal heb ik na mijn eisprong constant krampjes in mijn baarmoeder..deze keer niet.

2917d3 Ovulation Charts

Graag jullie mening of als er iemand ook aan het wachten is lijkt het me leuk om samen te wachten op de NOD.

Xxx Miem

2. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Hoi,

Je hebt een mooie lijst hoor !! Heel netjes, je ziet duidelijk een stijging, waardoor je een eisprong hebt gehad op dag 20.

Over 2 dagen heb je je NOD.

Feit dat je temp nu vandaag een daling heeft gemaakt heeft nog niks te zeggen over je NOD hoor.
    Pas als je temp doorzakt naar de 36.6 of lager zal je ongesteld gaan worden, maar ik hoop voor je dat dat niet het geval is!

Succes

3. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    Met mijn kaartje ben ik wel blij, want hij is goed duidelijk heb gelukkig geen rare dingen erin ofzo en ik hoop dat mijn temp lekker hoog blijft :D ik heb nog nergens last van..geen ongie kwaaltjes die ik normaal altijd wel heb en ook geen bruinverlies wat ik normaal ook altijd heb, had ik alleen op DPO 9.

Dus afwachten wat de Termomether morgen voor mij brengt..

SPANNEND!!! :D:D:D

4. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    vandaag op dag 13 DPO weer een stijging gehad, nu was mijn temo 37 C. Vorige cyclus kun je zien dat op dpo 13 mijn menstruatie was doorgebroken.. nu nog niks.

Ik hoop het zo!!! ik vind het nu zo spannend om elke ochtend te temperaturen haha kan bijna niet wachten weer tot morgen haha.

Mijn kaartje:
    2917d3 Ovulation Charts

Deel Deze Pagina