1 ste keer

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door b-tje, 19 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    Ik heb jasper voor de eerste keer weggebracht naar mijn schoonouders,ik moest ff paar boodschappen doen en ze boden het aan om ff op te passen.Toen ze het voorstelde had ik er wel ff moeite mee,maar ja zal je wel ff doorheen moeten denk ik.Hij had gelijk een volle poepluier hahahahhaha ;) Was wel ff leuk voor hun geweest. ;)

    groetjes bianca
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    oooww erg he!
    Zo moeilijk de eerste keer je kindje even ergens anders onder te brengen.
    Tja daar moet je even doorheen, en het is ook wel goed voor je kindje, maar leuk is anders.
    De eerste keer uit logeren oow wat hadi k het moeilijk, en dat terwijl zij het geweldig naar haar zin heeft gehad.

    Het is wel moeilijk maar wel goed zo af en toe en niet te vaak hihi.

    Groetjes
     
  3. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik kan me het wel een beetje voorstellen dat het tegenvalt, maar je zal toch een xtje door de zure appel heen moeten bijten!!
    haha, en schoonouders krijgen gelijk de vuurdoop, een volle luier ;) !
     
  4. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    ja was ook wel moeilijk maar vooral omdat ie zoveel huilt :( Die volle luier hebben ze gelijk op de video gezet hihihihihi.
    Jasper slaapt in een trappelzak en sinds gisteren doe ik er een hydrofiele luier om zijn armen(beetje inbakeren) zit niet te straks maak houd wel de bewegingen tegen,hij is nogal bewegelijk nu slaapt hij al een stuk beter.Ik vind het alleen zo zielig :cry: maar dat gevoel wordt al wel minder nu ik zie dat ie er geen last van heeft :)

    groetjes bianca
     

Deel Deze Pagina