1 ste verjaardag!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by 1985Breezer, Dec 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

Feb 19, 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Hallo mama's
    Mijn zoon Tijn is op 6 januari jarig hij wordt dan 1 jaar..
    Hebben jullie nog leuke ideeen met betrekking tot wat zet je op tafel? (ook voor volwassenen) ik wil geen toastjes op tafel..
    mag gezond/ongezond
    Ik wil een kleurrijk feestje.
    Ook versieringen heb ik weinig verstand van...
    Dus leuke ideeen van harte welkom

groetjes Rachel

2. Coconut

Coconut Actief lid

Jul 31, 2009
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Rachel,

Wij hebben laatst de 1e verjaardag van ons dochtertje gevierd. Het is natuurlijk afhankelijk van welke tijden het bezoek komt en hoeveel personen er komen. Wij waren totaal met zo'n 25 personen, in de middag en avond (er bleven ook wat mensen eten). Wat ik gedaan heb voor de verjaardag:

* Ballonnen en slingers opgehangen (ook op haar kinderstoel).
    Ik had verschillende dingen, inderdaad kleurrijk en een beetje winnie de pooh.
    * Taart gekocht (1 kindertaart, bossche bollen en appeltaart)
    * Wij hadden ongeveer op tafel: spekjes, chips (nibbits en gewone
    en paprika), lekkere verse nootjes, plakjes worst (van die cervelaat), gehaktballetjes,bonbons, suikerpinda's, bitterballen.
    * Wij hadden verse friet, kaassoufflés, frikandellen en kroketten in huis zodat mensen mee konden eten.
    * En natuurlijk drinken, pakjes fristi voor kinderen, cola, cola light, sinas, koffie, thee, witte wijn droog en zoet, rode wijn en bier.

Zoiets ongeveer?

3. marilouise

marilouise Niet meer actief

onze zoon wordt de 9e 1 jaar

Ik ga zelf een taart maken van woezel en pip 2 stuks verder voor de kinderen doe ik cupcakes maken, wij vieren het van 11-16 zodat hij s'morgens kan slapen en s'middages nog even tot rust kan komen ken mijn zoon en die gaat anders door en ik ben zelf nog niet zo fit dat ik een heel huis vol eters s'avonds kan verdragen.
    verder er komen ook een klein 10tal kinderen dus spekjes , chipjes, het is een kinderverjaardag he.
    heb verzieren voor binnen en buiten ook deels van woezel en pip wat vlaggetjes ballonnen slingers
    Ik heb ook woezel en pip serv etjes

zoals je begrijpt heb ik een zoon die gek is van woezel en pip

4. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,831
    9,336
    113
    Gelderland
    Wat ik zelf wil gaan doen.

Versiering heb ik bij de Hema gekocht in piratenstijl. Zoontje heeft nog nergens voorkeur naar en dit was het eerste wat ik in de winkel zag. Nu ga ik dus op dit thema verder borduren ;) wat ik leuk vind is dat het in dezelfde kleuren zijn als zijn geboorte kaartje.

Spekjes, nibits, rozijntjes
    Wat ik in de wij jonge ouders zag een halve meloen met zilverfolie en daar allemaal sateprikkers met iets lekker erop geregen. Klonk ook erg lekker en staat volgens mij ook leuk.

5. Leliana

Leliana Niet meer actief

Mijn zoontjes worden over 2 dagen 1 jaar!

Ik heb een taart laten maken door iemand inclusief 2 meptaartjes! Morgen kunnen we die ophalen .. ben benieuwd naar het resultaat!

Onze versieringen hebben we van deze website gehaald:
    celebrationbox.nl | 1st Birthday Boy
    Wat ik erg leuk vind is dit:
    View attachment 115860
    Daar heb ik er ook 2 van gehaald!

Verder komen er een stuk of 15 man, tussen 18.00u en 21.00u.
    Hun verjaardag valt op een doordeweekse dag dus er zijn een hoop mensen die moeten werken. Vandaar het late tijdstip!
    Op tafel zetten wij ook spekjes, rozijntjes e.d. Als het maar 'geschikt' is voor de boys :D

Luna86 ;) , Wat een leuk idee met de meloen!!
    Ik ga gelijk op zoek naar voorbeelden! :D

6. Miran6

Miran6 Actief lid

Jan 31, 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een leuke website :):) Hier duurt het nog even voor zijn verjaardag,.maar ik heb de site opgeslagen :)

7. joycje

joycje Fanatiek lid

Aug 21, 2009
    1,079
    0
    0
    Hier is Mike net één jaartje.

Ik had alles in het mini.Wij hadden een bumba taart voor de familie (we hadden de verjaardag verdeeld in tweeen) En ik had voor de rest soesjes, mini tompouce, mini donuts, en macarons.

We hadden ook mini knakworstjes, Mini saucijzenbroodjes en mini worstenbroodjes, mini pretzels en mini chocolaatjes.

Dat was het zo'n beetje. Mijn schoonmoeder heeft super mooie pop gemaakt van mike. Met zijn gezichtje erop en een bord in de tuin met mike één jaar..

En als slingers heb ik pompommetjes gemaakt. Dat zijn van die bolletjes met wol. Ik heb er 75 gemaakt en daarvan een grote slinger gemaakt...

Veel plezier met de verjaardag. Is echt een bijzondere dag!.

8. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

Feb 19, 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    @coconut..Leuk nibbitjes spekjes enzo ik ga nog even leuke gekleurde schaaltjes kopen!
    @marilouise mijn zoon is ook gek op woesel en pip bedankt voor je iedeeen!
    @luna86 die meloen ga ik zeker doen met gezonde fruitjes erop!!
    @Joycje die mini dingen zijn ook leuk kids laten vaak van gebak en hapjes de helf staan natuurlijk!!!

@ allemaal heel erg bedankt ik ben een stuk wijzer geworden!!!!

Groetjes Mama van Tijn

Share This Page