*jat cupcake bij marjanneke* Potverdorie nog steeds trek in.. dat wordt mix kopen vanmiddag vrees ik.. Doe t normaal wel zelf maar zag dat ze tegenwoordig hele luie mix pakketten hebben met decoratie en icing en al erbij.. klinkt goeeeed hahaha
Hier de laatste tijd wel weer gezellig met man. (nu het nog kan en het is zowaar niet meer pijnlijk daarna). De baby komt wanneer hij er klaar voor is toch? Biertje? Wat doet dat met je? Verder geen 'truukjes' voor mij. Jullie?
Wat zou Vaddie haar geheim zijn ! Gewoon op facebook knallen dat je er klaar voor bent. Dat doe ik juist precies niet want dan krijg ik geheid opmerkingen dat het nog weken kan duren en heb daar niet zo'n zin in. Ik spring even onder de douche!
Voetzoolreflex schijnt te helpen. Als je bepaalde punten in je voet masseert.... eens googlen...hhaha
Zo ik meld me alvast even, hoef ik straks niet zo te zoeken. Niet normaal hoeveel jullie kletsen zeg. Helaas prut geslapen, neus zit nog steeds dicht snachts dus wordt wakker van droge keel en keelpijn. En daarna wordt ik er misselijk van. Ben dus blijven liggen en nu net 10 minuutjes op. Ga zo eens even lekker douchen. En daarna maar op de bank met een warme kruik in mn rug. Verder ook echt helemaal niks gepland vandaag! Pam: ik zoek nog steeds een cupcake maker, in de oven mislukken ze hier allemaal. Maar wil voor mn kraamfeestje wel zelf cupcakes maken!
@pam, dingen tussen de benen wapperen? nooooooooooooit van gehoord whahaha. Een lage rug massage schijnt ook weeen opwekkend te kunnen werken. ze hebben bij de appie nu die "home made" mixen 1+1 gratis, dat zijn die mixen dat je alleen water hoeft toe te voegen @anne, ligt misschien aan je oven (temperatuur)? Of het recept dat je gebruikt. Ik maak regelmatig taarten, ook voor anderen en het is vaak ff zoeken naar een goede verhouding en temperatuur/oventijd.
Ik vrees dat ik alles weer ga proberen! whahaha.. al is t alleen maar om de lol erom. Vorige keer een hele ananashart weggewerkt, BAH dat doe ik dus niet meer.. drama.. maar verse ananas wil ik wel proberen vind ik nog lekker ook! hahaha Fles tonic vind ik ook vies, maar manlief wil dat ik alles doe wat kan werken want die is ongeduldig! hihihi.. dus dat drink ik wel voor m Biertje weet ik niet meer precies, had geloof ik met t hop of weet ik t te maken? ik zou dus gaan voor de alcoholvrije biertjes uit de blije doos! heb t ergens wel s gehoord maar weet niet meer hoe en wat precies.. Seks, werkte de vorige keer top.. nu niet. doen ons best (lust er wel pap van nu, hoe onpraktisch t ook is ) En dan nog de spullen tussen mn benen.. heb de vorige keer bijna in mn broek gepiest toen manlief er doodleuk met een zaklamp ging schijnen en tegen zn zoon zei dat ie op t licht af moest gaan! WHAHAHAHA ben benieuwd of ie t nu weer flikt zoiets! Ohja en had ergens gelezen dat met je voeten in de zee staan werkt.. (blote voeten) vond dat zon onzin maar we gingen toch ff lekker naar t strand toen en dat was vrijdagavond en zondagochtend braken mn vliezen.. dus wie weet! haha Al doe ik dat dus ook nu niet Kind zou van schrik van de kou ineens omhoog schieten, loskomen en er nooit meer uitwillen!!! hahahaha
@Mamadeluxe: Dat wapperen heb ik van een fabeltje van vroeger.. Schijnt dat je bij een meisje geld onderaan je voeteneind moet leggen als je wilt dat ze geboren wordt, en bij een jongen een krat bier!! hahahaha Dus van dat idee uit is t ontstaan.. werkt niet maar grappig is t zeker wel.......... Hier ineens kramp en rugpijn.. oei.. zou t weer een voorweeendag zijn vandaag..
Ha meiden, Vanmorgen al druk bezig geweest. Het lijstje slinkt nu heel snel en dat is een gerust gevoel Straks nog de rommelkast even fatsoeneren. Ik denk dat dat de laatste echt grote klus is. Verder nog kleine rommeldingen. Die cupcakes in het oude topic zien er echt goed uit!!!! Versiering voor het huis, ik woon in een dorp en daar werd bij S de ooievaar niet gestolen, dus die hangen we weer op, met daarboven de naam van de baby in papieren letters. Bij het andere raam komt een Hoera een jongen-slinger. Mijn zus heeft al instructies gekregen Geen trucjes hier om de bevalling op de wekken... Het hart van een ananas??????????????? hahahahhahahah
AnneTh Als je cupcakes of cake of iets bakt moet je altijd de onder en boven warmte aanzetten als oven. Dus die met dat streepje boven en beneden. Heb ik als tip uit een boek van Rudolf.... Ik ga straks nog een krat bier aan mijn voeteind zetten!!!
Whahaa Pamp ik heb de vorige keer ook wel wat dingetjes geprobeerd maar dat kwam omdat ik rond de 30e verjaardag van mijn man was uitgerekend. Maar nadat die dag voorbij was had ik zoiets van ach ja ze komt zoals ze komt en toen de nacht gebeurde het hihi. Maar ik vind het wel moeilijk omdat ik als allerlaatste uitgeteld ben en er nu al 2 bevallen zijn en ik wil mijn meisje ook graag knuffelen.
Welkom Kanela! Soepkip, dank voor de uitleg van het plusje! Maar dan moet ik geloof ik nog maar eens wat mensen toevoegen, want ik mis er wel een paar Dommel, gefeliciteerd met de 38 weken! Ik vind dat echt leuk hè, ineens elke week felicitaties krijgen mw, ik heb ook heerlijk geslapen hoor! Ik zou je er vooral niet voor schamen, en gewoon blij zijn LieveK, fijn dat S.tijn zich weer wat beter voelt! Lijkt me helemaal niks, een ziek kindje. Maar dat gaan we allemaal nog ervaren Mamadeluxe: ik heb mijn 30 wel vrij stilletjes voorbij laten gaan... Ik doe voor 31 wel weer een groter feest Pam, van al je bevallings-opwek-tips klinkt biertje drinken echt het beste! Hmm... Ik zou wel weer eens een lekker donker biertje lusten. Maar ik zal braaf wachten tot ná de bevalling We kunnen dan natuurlijk wel alvast aan het voeteneind een kratje klaarzetten
Ik heb zelf trouwens nog steeds het idee dat ik overtijd ga lopen. Maar ja, ik zie het wel Het mag in ieder geval pas na zondag, want die 37 weken grens heb ik nog niet bereikt!
jeetje wat kleppen jullie veel hahaha! T gaat, van t weekend leek t even beter, maar vandaag is t weer als vanouds, loop nu alweer als een bejaarde.. idd nog 10 daagjes, aftellennnnnn! Bij de eerste heb ik wonderolie geprobeerd, jezus wat is dat smerigggg zeg blehh! kreeg dr wel krampen van... in mn darmen hahaha.
Tis allebei net zo bagger.. sterker nog, ananashart is "giftig" dat wil zeggen niet best voor je.. Daardoor gaat je lichaam reageren, over het algemeen je darmen ja.. t is dus ook zo dat als je bevalling erdoor begint t komt omdat je lichaam in zon geval als t ware uit zekerheid t kindje eruit werkt of omdat ie dan even genoeg heeft aan zichzelf en daarom t kindje eruit werkt.. Iig dat is wat ik begrepen heb.. maar t stofje waar t om gaat zou ook pas zn effect hebben (een stofje waar vroeger miskramen mee opgewekt werden dacht ik) bij een zodanige berg ananasharten dat krijg je als mens niet weg! ook honderder liters tonic.. Dus officieel werkt t niet, gebasseerd op de wetenschap is t iig totaaaaal niet. maar t idee is soms wel leuk zeker als dan toevallig de bevalling begint! haha
tja toen we aan die man vroegen hoe groot hij nu ongeveer is kregen we te horen dat hij, omdat hij nu 36 weken is, ongeveer 35cm zou zijn........ waarop mijn man de opmerking maakte dat hij dan nog wel even heeeel hard moest gaan groeien hahahha Dus we wachten gewoon de afspraak dinsdag bij de vk af. Kan 1 pakketje wel volgen via gls (al kom ik er niet echt wijs uit hihi) maar die andere komt via tnt en daar heb ik geen code van. @ spuit: B12, haal ik elke 2 weken @cupcakes: heb een cupcake maker voor kerst gekregen, moet hem nog uitproberen en wil dan cupcakes met muisjes maken en invriezen..... alleen nog even een recept opzoeken. @'opwekken' hoe graag ik ook zou willen dat de kleine man nu al komt..... toch nog maar even wachten haha heb het bevallingspraatje bij de vk pas volgende week dus wil dat in ieder geval nog even afwachten @versiering: hebben wat spul van mijn schoonzusje dat ze niet gebruikt heeft: balonnen, vlag en 2 van die hoera een zoon/jongen slingers dus dat vind ik wel genoeg denk ik.