Cupcakes met muisjes wil ik ook gaan doen, en dan inderdaad in de vriezer. Schijnt prima te smaken, en ik vind het zelf een stuk leuker dan beschuit met muisjes! Maar jodeli, wat heb jij je bevallingspraatje pas laat! inderdaad nog maar even wachten met de ananasharten en wonderolie dan. Ananashart is toch keihard trouwens? Ik dacht dat je dat niet eens kón eten!
Ja cupcakes kun je goed een week of twee in de vriezer bewaren. Daarna worden ze droog. Ik zou wel pas de muisjes na het ontdooien erop doen.
We hebben bescuiten in huis gehaald voor de kraamvisite maar zelf vind ik er niks aan. Dus gister nog een grote doos met chocolade flikken met muisjes gehaald. En voor het werk heb ik cake met muisjes. Wel gewoon simpel een cake uit de winkel deze keer.....normaal bak ik alles zelf maar nu even voor de makkelijke manier gekozen.
@marjanneke: Tis idd best hard! heel stug spul is t! t is te eten maar daar is t echt mee gezegd.. @Cake-beschuit-en allerlei lekkers: KAPPEN NOU HOOR! whahaha Nee leuke ideeen allemaal, ik ben gek op beschuit met muisjes en dat verveelt mij dus mn hele kraamtijd niet dus dat doen we gewoon, vindt manlief ook leuk. lekker ouderwets en traditioneel.. Maar ik vind de lange vingers met chocolade en muisjes ook errug leuk! zeker voor de kleintjes want dan is zon beschuitje volgens mij helemaal niks.. dus misschien die ik dat erbij.. En cake met muisjes.. doe je er dan slagroom op ofzo? klinkt lekkerrrrrrrr *knabbelt verder aan dr goedkope milkbreak achtige koekje*
Ja je kan het met zelf geklopte slagroom doen met wat fix erbij zodat de slagroom stevig is. Maar het kan ook gewoon met boter...
wat een top idee hihi.. ik ben ook altijd gek op een plak cake met gewoon simpel slagroom uit een spuitbus en dan hagelslag erop.. dus dit moet een goeie zijn voor mij! whahaha Ach we zien t wel.. eerst bevallen en in t ziekenhuis mn eerste beschuitje met roze muisjes wegwerken!
Tis echt een RAMP! Maar ook drinken hoor.. zuip me t lek en vooral 's avonds zoooon dorst! en ja dan weer vaak piesen snachts.. handig is anders.. En dan heb ik ineens zin in fruit, of cake en koek en weet ik t.. en dan zomaar in iets hartigs.. En kan zo ontiegelijk genieten van mn aardappels en groente qua avondeten.. zit dan echt te schransen Maar t aankomen valt nog erg mee.. 9 kilo totaal en dat raak ik wel weer kwijt denk k vorige keer ook ruim gelukt.. Heel typisch maar de trek en zomaar zin in specefieke dingen en ook juist geen zin in net iets anders dat had ik in t begin van mn zwangerschap heel erg en dan nu weer.. volgens mij was dat de vorige keer ook..
Ja typisch he.... zo kan ik echt gaan staan walgen van gekookte aardappels met groenten.... Heb liever dan aardappels uit de oven met groenten... Maar het lekkerst vind ik momenteel de slechte dingen.... maar dankzij mijn misselijkheid kan ik het best goed laten staan....
Ergste is dat we nu geen moer in huis hebben en we op de auto moeten wachten voor we beetje normaal boodschappen kunnen doen.. Maar heb wel aardappelen in huis en die vragen erom om patat te worden nu! whahahaha Nee hopelijk is de auto snel klaar en kunnen we dan ff naar de winkel.. al ben ik bang dan zon trek te hebben dat ik m helemaal leegkoop. even van tevoren verzinnen wat we gaan eten dus
Hoi meiden, wat hebben jullie weer heerlijk veel geschreven hihi! Pam, dat je zo'n trek hebt joh, ik moet mezelf echt dwingen tot eten en dan zit ik ook supersnel vol, soms vind ik dat wel jammer want normaal ben ik wel een lekkere eter haha! Yosjo, jij moet donderdag dus weer terug? Hoop niet dat ze je nog heel lang laten lopen zo... Ik moet straks om drie uur, ben benieuwd! Voel me niet veel beter, mijn enkels zijn in 2 dagen verdubbeld! Ga zo maar eens mijn ziekenhuistas inpakken, dat heb ik nogal voor me uitgeschoven hihi!
Pak die tas maar in en zet voor de zekerheid maar in de auto.... Bij mij blijft het vocht in mijn gezicht en handen zitten. Ze heeft mijn enkels gecontroleerd maar die waren nog "goed". Ik ga donderdag ook vragen over het hoe en wat. En duidelijk aangeven dat ik dit niet heel lang vol blijf houden als ik ook nog een bevalling moet doen... Ben benieuwd bij jou! Heb je al een buddy die je op de hoogte kan houden??
Ja, in mijn handen en gezicht zat het al, mijn vingers doen ook echt pijn. Kan me voorstellen dat je het zo niet lang meer trekt, ik hoop echt dat ze je snel willen helpen op het ziekenhuis! Een buddy? Wat is dat precies haha! Oh en ik zag dat Vaddie bevallen is, wat super zeg! Vaddie, gefeliciteerd!!! Ik hoop dat alles goed gaat met jou en de kleine meid!
wat goed om te lezen dat je cakejes in kan vriezen.... was van plan om mijn dochter cakes mee te geven met muisjes naar het kdv als haar zusje is geboren, maar zat nog flink te bedenken hoe ik dat ging oplossen net na de bevalling! ga ik volgende week maar is doen.... straks met dochter kopje thee drinken op mijn werk.... heb me alleen zo losgemaakt van werk sinds ik met verlof ben, denk er echt heel weinig aan, dat het wel even omschakelen zal zijn... hier de vorige keer ook aan de tonic en een blikje ananas... wist dat uit blik al helemaal geen zin had, maar voor het gevoel... uiteindelijk met 40.6 gestript en de volgende ochtend begonnen de weeen....
Een buddy is iemand waarmee je nummers uitwisseld en als je dan begint of bevallen bent (net wat je zelf wilt) kan je die persoon op de hoogte stellen dat deze het dan op het forum kan plaatsen. Als je daar zelf niet aan toe komt.
Ik heb nog geen buddy, maar zou het wel leuk vinden om jullie op de hoogte te kunnen houden als het zover is!