Uuuhhhm.. mijn vent wilt nog niet graag met me alleen zijn hoor! haha.. nee zonder gekheid.. tis niet veranderd sinds ik zwanger ben, ook niet bij de eerste Hij zit graag op zn eigen bank (naja ligt ) tv te kijken met me, maar knuffelen of zoiets? dat zit er hier echt niet in En hij gaat nog steeds graag even roken (ouwehoeren met de overburen) of weg maar dat doen we gelukkig wel veel samen, omdat ik dus wel gillend gek word als hij ook nog s savonds weggaat en ik de oppas ben. Zit natuurlijk de hele dag alleen thuis met de kleine man en kan dan vaak niet ff weg omdat dat te zwaar is voor mij alleen dus dan ben ik altijd wel blij als hij er weer is en t niet alleen mama en peuter is Gelukkig zijn we goed bevriend met de overburen en gaan we daan vaak bakkie doen of spelletje of eten enzo babayfoon heeft daar netaan bereik binnen dus das ideaal (en tis echt RECHT tegenover ons. zit alleen een straat tussen dus, kijk zo op ons huis ) @Soepkip: ik vond jongenskleertjes ook altijd erg moeilijk hoor!! weet wel dat ik toen een winkeltje in alkmaar had gevonden met hele stoere pakjes en hele aparte.. en t was volgens mij geen merk want heb die kleertjes nooit ergens meer gezien! zat ook niet in een hoofdstraat.. als ik er weer s ben zal ik s onthouden hoe die heet! Verder vond ik bij de grotere C&A vaak wel leuke jongensdingen tussen zitten.. en V&D maar dat is meer nu ie wat groter is dat ik t daar leuk vind volgens mij En ter stal? ken je die? de vroegere bentex is dat die heeft ook leuke stoere maar ook lieve jongensdingen altijd!
@babylove: beterschap meis! @Inkerbell: aahhh lief dat je opa in je buik hebt! hahaha Hier weet Brayden ook dat mijn buik baby is.. als ik vraag waar is de baby gaat eerst mn shirt omhoog, dan mn buikband van mn broek omlaag en komt er een hele grote smile! Dan krijgt de baby een aai, en een kus en is t weer klaar.. soms moet t wel herhaaldelijk achter elkaar natuurlijk haha Oh en papa heeft ook een baby in zn buik blijkt.... whahaha Hij zat bij zn vader op schoot.. trekt ineens zn shirt omhoog, en geeft m zo een dikke natte zoen op zn blote buik! Nou ik had t niet meer.. lag dubbel van t lachen en hij ook! Zo lief..
Goedemorgen, ik vergeet jullie niet hoor, lees wel mee. En heb het voornemen om vanmiddag even te reageren. Drukke week gehad, gelukkig is mijn emo weer zoals hij moet zijn, hi hi Vandaag 22 weken, maximaal nog 20 weken en dat hebben we onze verrassing in handen. Ben zo nieuwsgierig... Fijne dag, groetjes (ook hier heeft papa baby in de buik, maar ook de leidster op bij de opvang. En inderdaad ook altijd blote buiken)
Zo wat een kletsers zijn jullie zeg! Moest iets van 5 pagina's bijlezen Mw: hier is het andersom, ik plak aan mn vent vast Ben zo blij als hij thuiskomt en niet meer weg hoeft, en als ie weg moet, dan wil ik het liefst mee. Komt denk ik ook omdat ik voor het eerst 6 dagen in de week 'vrij ' ben. Heb niets te doen, dus zit soms te wachten op m. Ben wel begonnen met het project trouwfoto's. Wil voordat de baby er is zelf een album hebben gemaakt. Maar we hebben 1500 foto's dus moet alles uit zoeken, daar heb ik dus nu mooi de tijd voor! Is het al bijna maandag? (Haha ik lijk Pam wel toen ze voor haar geslachtsbepaling ging )
goede morgen meiden, hier ook geen verandering bij vriend, doet nog steeds zijn dingen en ik ook... als is hij wel veel huiselijker geworden sinds onze eerste dochter er is... hiervoor ging hij nog wel regelmatig stappen en werkte hij ook regelmatig nog als portier, maar nu is dat allemaal gestopt... (gelukkig) hier heeft mijn dochter een baby in de buik, papa en mama! gaat nog druk worden met 3 kinderen.. verder zingt ze regelmatig liedjes voor haar "susje" ... fijne dag allemaal... hier ga ik maar is mijn jongesnkleertjes, die ik inmiddels verzameld had, op marktplaats zetten... heb al weer wat meiden dingen terug gekocht... zou iemand mij op de lijst op een meisje kunnen zetten, ipv jongen.... heb het geprobeerd, maar lukte niet...
Dommel vind het nogsteeds zo bijzonder dat ze het fout hebben gehad bij je! Gelukkig nog een keer gekeken haha Pamp is inderdaad denk ook anders als je niet werkt. Ik denk niet dat ik er zo goed tegen zou kunnen als ik savonds een bankhangvent zou hebben, maar gelukkig is iedereen anders AnneT haha dat kan natuurlijk ook! Vind die t wel prettig of denktie mens ga van me af!
Goedemorgen, jee wat een geklets gisteravond Toen ik gisteravond thuis kwam om 11 uur van het theater zat mijn moeder samen met dochter op de bank. Ze kreeg haar niet in bed hihi. Nou merk ik echt dat ze aan het uit proberen is. Dus ik heb haar opgepakt van kom we gaan naar bed neeee schreeuwde ze en afzetten. Heb ik toch rustig het bed ritueel gedaan en in bed gelegd. Met moeite de slaapzak aangekregen maar toen gaf ze het op en ging meteen slapen . Dus vanmorgen pas om 9:30 eruit. was ook wel lekker. Ik wil ook shoppen maar ik wil ook afwachten tot de 20 weken echo. Nog effe extra bevestiging voordat ik wat dingen koop. Ik wil namelijk een mutsje bestellen met de naam erop. Zo dalijk de boodschappen doen.
Oh leuk Miron, mutsje met naam! Wanneer had jij je echo? Eergisteren bij zwangere vriendin, had ze van de tante van haar man een mutsje gehad met de tekst: ik hou van mijn tante. Ze vond het niet zo grappig geloof ik haha. Mw: mijn man vind het wel best hoor, soms moet ie een beetje om me lachen, maar ik ben altijd al wel een knuffelkont geweest
Jaaa als je hele dagen thuis zit is t denk ik echt anders.. hier dus precies tzelfde als jou. vind er dan geen reet aan als ie eindelijk thuis is en weer alleen weggaat hahaha Ennuh.. 2 Pam's! Een van voor de geslachtsbepaling en een van erna whahahahaaa Lol! DE vergelijking van t topic dit!
Ik heb volgende week donderdag de 20 weken echo om 9:30. dus hoef gelukkig niet al te lang meer te wachten. Maar ja als je weet dat er nu 25% korting is bij de c&a op alle kinderkleding denk ik ships ik wil wel effe gaan kijken.
Man: was altijd heel uithuizig. Terwijl ik een echte huismus ben. Laatste jaren (sinds we dit huis hebben gekocht) is hij wel meer thuis. En aangezien ik veel mensen in de straat heb leren kennen (hij ook natuurlijk) ga ik daar s'avonds wel eens langs. Maar ook hier zitten (hangen of liggen) we ieder op onze eigen bank. Met ieder een hond erbij. OOk mijn LIef gaat regelmatig naar buiten om te roken. Net even op bed met de hond geknuffeld...... in slaap gevallen. Nu dus maar echt even wat doen. Vanmiddag even met de hondjes op de fiets naar het park. Is echt heerlijk weer. Zonde om met de auto te gaan. (en lang lopen is echt vermoeiend)
Zo d'r is aardig wat afgekletst heden ochtend! Man en ik werken allebei wisseldiensten. Hij is vrachtwagenchauffeur en is pas sinds een paar jaar iedere dag thuis en heeft hij een vast rooster. Voordien werkte hij op het buitenland en zag ik 'm dus bijna nooit. Doordat ik zelf ook wisseldiensten draai, lopen we elkaar geregeld mis. Wij hebben hier zelf geen last van, vinden het juist wel prettig. Soms duurt het even te lang dat we elkaar niet zien en dan merk ik dat de spanning nog wel eens op loopt omdat je weinig tijd hebt voor een ''goed'' gesprek. Alles gaat dan meer telefonisch.. Maar goed. We vinden het prima zo. Ik heb op mijn werk geregeld dat ik contra van mijn vriend ga werken. De week dag hij dagdienst heeft en heb ik avonddienst en andersom. De opvoeding komt zo op ons beide terecht en hoeven we alleen per uitzondering een oppas te regelen. Zo ben ik ook enigzins flexibel op mijn werk. Neem 4 uur per week ouderschapsverlof op dus blijf 32uur werken. Wat ik al een keer eerder had geschreven, we zijn niet meer zo uithuizig. Gaan al een jaar niet meer echt stappen of naar de kroeg. Man is 36 en ik 28. Leeftijd zegt niet altijd wat maar wij hadden het wel gehad tussen de jonge mensen in de stad We leven al een tijdje onbewust naar een meer gestructureerd en gezonder leven, voor zover dat mogelijk is. Precies een jaar geleden zijn we gestopt met roken. Vanaf december bezig met kindjes. Zijn er hier eigenlijk rokende zwangeren onder ons? Of zijn jullie ook gestopt met roken voordat je zwanger werd? Nog even iets heel anders heb nog een tip voor positiebroeken. Bij de H&M heb je broeken met een lage band, die niet over je buik heen komt. Zit erg lekker en kost maar 19.90! Broek is in het zwart en grijs geloof ik.
Soepkip wisseldiensten herkenbaar. Ik werk nu een paar maanden regelmatige tijden na 6 jaar onregelmatig werken en vond t zo wennen dat ik nu opeens elke avond mijn vent zie haha! Broek had ik gezien maar vind hoge band fijner! Hadden ze nu ook zwarte skinny voor 19,90 helemaal top!
Hadden ze ook in donkerblauw?! Is zonder knoop of rits(heerlijk) en heeft een dubbele naad aan ze zijkant
Hm broeken pas ik nooit in de H&M. Ben ik iets te stevig voor denk ik. Heb wel een zw broek daar gekocht, had ik mt 48. Nou dat is toch echt meestal 44. Ik heb van mijn 14 tot mijn 18e gerookt, toen vond ik het tijd om te stoppen. Is nu dus 7 jaar geleden. Ik kan niet goed tegen rook, krijg er hoofd en keelpijn van.
@Soepkip: Als ik je verhaal zo lees heb ik wel t idee dat je weinig tijd met zn drietjes zal hebben straks! Hebben jullie dan niet iets van een "weekend" samen? (vriendlief heeft bijv. 3 vaste vrije dagen in zn rooster en dat herhaalt zich elke 10 dagen.. dus t weekend valt niet altijd op de vrijdag zaterdag zondag maar t zijn wel altijd 3 vrije dagen achtereen) Vind t knap dat je gezonder bent gaan leven! hier nooit gerookt en vriendlief rookt en dat blijft ie doen ook al zou ik al een geintje maken over stoppen gaan zn haren ongeveer overeind ik mag niet aan zn roken komen.. dus dan doet ie netjes in de schuur (zit aan de voorkant van t huis aan de gang vast zeg maar) of buiten. Verder proberen we vaak gezond te eten in de zin van groente en fruit en dergelijke maar het slechte is een stuk makkelijker en daar grijpen we dan nog wel vaak naar vind ik.. vooral als ik moe ben en pijn heb en mn vriend is dan ook moe dan is ff een pizzatje of ff een broodje makkelijker als aardapppels schillen Probeer wel voor brayden zo vaak mogelijk gewoon groente en aardappels te doen trouwens! hij eet dan dus apart van ons (prakkie uit de vriezer bijv) of ik schil voor hem alleen wel een aardappeltje.. wat stom is want dan kan ik net zo goed doorgaan voor onzelf maarja
Heb nooit gerookt dronk erg graag een wijntje maar meteen geen slok meer Ego: meid uit t dorp net bevallen van een dochter en herft de naam die wij vanaf dag 1 in ons hoofd hebben als t een meisje wordt!!!! Grrrr:x
Aaaaah das wel balen ja!! maaarrrr ken je dr verder? want anders kan t toch gewoon nog? is t een bekende zou ik t niet ook zo noemen.. maar als het gewoon "iemand" in t dorp is maakt dat niks uit toch? schrijven zij het ook hetzelfde zoals jullie wilde?