1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Alcohol:
    Ik hou niet van wijn, alleen met warm weer gaat er wel een biertje in.
    Ik ben van de wodka (gemixt met iets).

Mis het niet echt, want ik dronk het ook niet vaak, alleen bij het stappen ofzo en dat deed ik ook niet vaak.

Heb wel bewust voor mijn ZI pogingen lekker van alles gedronken bij bevrijdingspop.
    :)Wetende dat ik voor een lange tijd niks kon drinken

2. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden/ kwebbels

Lekker gekletst hier weer......

H&M broeken zitten mij niet lekker. Ben er iets te dik voor denk ik?

Naam; mw21 ach joh als je het daarom moet laten..gewoon houden die naam.
    Wij hebben 2 friese namen die weinig voorkomen.....:D

Alcohol...mis mijn beerenburgje hoor... heerlijk vind ik dat. Af en toe even lekker borrelen met dinnetjes. Nu ben ik altijd de bob....;)

Dochter ligt op bed. Heeft haar dagen niet en wil smiddags niet slapen. 18u sliep ze al. Gisteren ook. Alleen jammer dat vanochtend een isolatiegebeuren in de muren van de buren ging boren om 7.30u

Ik ben echt heel benieuwd naar alle namen van de kleintjes.... Spiek nu af en toe even bij de maand waar de kleintjes geboren worden. Kijken of ik nog leuke namen zie...... Ik vind die van Hannah haar dochter ook zo leuk... helaas kon ik vriendlief niet overhalen....

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Namen. Wij hebben er 1 waar we die we unaniem mooi vinden.. maar toch hou ik alle opties open. Deze naam komt niet vaak voor dus ben ook niet bang dat ik 'm ineens tegen kom!

Svinthe is idd een mooie naam, heb 'm verder nergens gehoord.

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik kan trouwens sinds een kleine week weer op mijn buik liggen, wel met 1 been opgetrokken.. maar vorige week kon dat niet..
    Slapen er meer op de buik?

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nee slaap al weken niet meer op mijn buik. Meestal rechter zij ookal zeggen ze dat links beter is :)

6. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ja slaap nog heerlijk op mijn buik..... vorige keer had ik het voedingskussen onder mijn buik ter ondersteuning. Hij ligt al klaar maar nog niet in gebruik dus.......

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Over slapen, zit ff mn Lidl krantje door te lezen hebben ze een "zijslaapkussen" in de aanbieding, een soort voedingskussen alleen dan niet een beetje rond maar meer lang en rechthoekig en voor zover ik zie kan je zelf de vulling eruit halen om de hardheid te bepalen.

ook hoezen ervoor te koop..

12,99 is t kussen en 2,99 de hoezen! :) misschien een idee voor de dames die geen voedingskussen hebben of ze zo duur vinden?

8. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Buikslapen: nooit gedaan.

Net lekker gegeten bij vrienden. Nu wachte tot The voice begint.

9. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    wow wat ken die charley luske goed zingen zeg, dat wordt straks weer stormloop als ie bij ons in de supermarkt loopt hahaha(hij woont volgens mij hier ergens in de buurt). tot nu toe wel de beste vind ik!

10. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Echt he!
    Mooie stem heeft die gast!

Je kan ook wel merken dat de sfeer bij de jury totaal anders is dit jr. Leuker vind ik het.

11. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Haha nee ik proefde echt niets, dacht alleen wel: nja smaakt niet zo lekker...

Ik ga snel naar bed nu, slaap nog lekker op mijn buik :D, truste!

12. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ik vond Guy ook goed hoor.

Ik ga ook lekker buikslapen..... meiden misschien is de tip van Pam een goed idee......
    Morgen ga ik solex rijden met mijn team...... bollie aan het brommeren haha.....;)

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Whaaaa the voice was gaaaaf!! :D ben zwaar marco fan en vind de humor in dit programma zoooo leuk :) volgens mij kan ik best een avond in een deuk liggen met van velzen :p hahaha

Super weer.. en idd.. die charly wat een stem! geweldig. Had m verdorie naakt kunnen zien!!!!!!!!!!!! ;) hihi

Vorig jaar was ie in een musical "the full monty" te zien en ik had kaartjes met vriendinnen! :D zou met mn toeter lekker blote mannen musical gaan kijken..

maarja toen kwam ik die nacht in t ziekenhuis te liggen met mn blaasontsteking ;) BALEN! :) precies die ene avond..

Maarja.. dat was natuurlijk belangrijker dus heb t op t laatste moment afgezegd..

Ik gaat nu ook mn bedje opzoeken.. zie wel wat ik morgen ga doen want heb weer een dagje alleen met mn zoon vanaf t middaguur :)

Oh en over 2 weekjes wordt hier de babykamer gestuuct dus dan hard aan de slag met t afmaken! :D Helemaal zin in!

14. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    mmm, dag is weer voorbijgevlogen. Vanmiddag toch maar even meegeslapen in plaats van hier gereageerd. Vanavond lekker uit eten geweest met mijn vriendinnetjes. Nu ben ik bek af, merk dat ik dan ook direct weer zo emo ben. Heel iritant.
    Morgen druk dagje. Zondagmiddag hoop ik tijd voor jullie te hebben!

mijn man was samen met zijn mannelijke collega zwanger bij onze zoon. Vier weken eerder als ons. En wat denk je, onze naam! Ook wij toen in twijfel, wat doen we. We komen elkaar nooit tegen. Dus hebben ze nu allebei een zoon met dezelfde naam!

15. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Goede morgen meiden..

Hier weer aan het werk.. het is rustig. Alleen erg spraakzame collega.. ;)

Pamp. Ik ben vorig jaar naar de full monty geweest, is niks voor mij maar vriendin had kaartjes. Vond het uiteindelijk wel erg leuk!

Voice of Holland. Heb wel gekeken maar vind de reacties van alles en iedereen altijd zo verdreven? Zal wel aan mij liggen ;) Misschien moet ik wat vaker t.v. kijken dan wen ik er aan. Gister noodgedwongen omdat ik het niet meer ging met de pijn in mijn rug achter de laptop.

Verders gezellig in een pestbui.

16. AnneThamar

Nou dat klinkt goed Soepkip! :D Met een reden offe... hormomen? hihi

Mijn man is nu naar de bank, afspraak om straks een rekening te openen voor de kleine frummel.

Gelukkig is het al bijna maandag! :D
    Vanavond naar verjaardag, vanmiddag eerst nog visite.
    Alleen zijn we vergeten om frisdrank en wat te eten te halen, dat wordt dus nogmaals naar de supermarkt. Grr dat haat ik op de zaterdag.

17. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Haha! Zal wel met beide te maken hebben. Gewoon kort lontje en geen zin om te praten.

Suc6 met boodschappen. Ik haat het ook om op zaterdag boodschappen te doen. Dit dan ook gister gedaan en gelukkig niets vergeten :cool:

18. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Goedemorgen :)

Man heeft gister voor het eerst uk voelen trappen :) Ze luistert al goed 'trap papa maar' :D

19. AnneThamar

Tja de zw tast mijn hersenen zeer snel aan :D;)

Misschien gaat mijn man wel ff als ik heeeel lief kijk haha.

Ik heb ook best wel een kort lontje hoor, kan niet al te veel hebben, vooral van mensen die wat verder weg staan, die zijn af en toe vrij verbaasd haha.

20. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Hier ook weer een 'pestbui' Vanochtend stomend de kledingwinkel uitgelopen, manlief deed niet zoals ik vond dat hij moest doen... (vraag me af of hij het uberhaupt goed had kunnen doen)
    Ben nu ook weer zo moe, ga dus maar weer even met zoon meeslapen. Hopen dat het wat helpt...
    En ik moet dus gewoon meer rust pakken op de avonden, optijd het bedje in, trek het wel even maar krijg het nu dubbel en dwars terug!

Goed weekend, lieve

Deel Deze Pagina