Hier ook erg emo. Waarschijnlijk ook omdat ik flink moe ben. LIef laat mij nu ook maar even mijn gang gaan. (ramen aan het lappen) Hij maakte de opmerking over dat zwangere vrouwen niet op een trap horen..... Werd boos. Gisteren de buurman: die vond dat zwangere vrouwen niet met twee honden naast de fiets horen te fietsen...... Lief kreeg dus net de dubbele lading. Weer niet gaan sporten, ben toch een beetje huiverig voor een harde buik vanavond. Morgen dagje weg dus nu een beetje rustig doen. (doe een poging in ieder geval) Frummel is super actief. Ook overdag terwijl ik bezig ben voel ik frummel steeds meer.
vaddie waarom laat je de honden op de fiets uit dan? ik vind t persoonlijk zelf ook een beetje engig, snap je buurman wel een beetje.. jij moest toch ook eigenlijk rustig aan doen ivm harde buiken enzo? van fietsen krijg je heel snel harde buiken he... is verder neer belerend bedoeld ofzo he, maar let je wel goed op jezelf. lijkt me wel moeilijk als je altijd zoooo gewend bent om zo atief te zijn en je moet t opeens rustig aan doen. knuf!
Is het emodag bij de februari dames ofzo Hier kon ik nl. een man in de winkel wel over de boodschappenband heen sleuren Die sukkel ging heel snel net voor mij in de rij, met zijn volle kar (ik had alleen een zak met bolletjes) :x
Jee meiden last van de hormonen hihi Zo het gras ligt erin. Man, vader en schoonvader hebben al het werk gedaan maar ik ben kapot. Heb alleen een cake gebakken en een beetje onkruid weg gehaald.
Zo.. ik zit.. en ben OP! drukke dag gehad.. even op een bakkie bij mn oom die geopereerd is en daarom grootste deel van de dag moet liggen.. dus daar ff heen gelopen. en weer terug.. erna ff snel vlees voor de beesten gehaald met de auto en daarna lekker macaroni gemaakt terwijl mn ventje aan t spelen was.. en nadat de kleine man heerlijk had gegeten van zn macaroni was ie serieus helemaal ORANJE! dus heb m zo uit zn kinderstoel getild, naar boven gezeuld en in bad gezet.. maar moest ff badje vullen en water temp. regelen (hele vervelende kraan :x) dus kleine man op mn heup en schoot gezet.. en toen was ik erg blij dat ik in mn ondergoed stond omdat ik mn kleren niet oranje wilde hebben en die had ik dus al uitgedaan want meneer zorgde er even voor dat ik t aan een kant erg warm kreeg en dus mee kon douchen! (lees: ondergepiest! hahahah) Dus ff snel meedouchen, hem in bad gedaan en eruit.. aankleden en thee en koekje beneden en daarna weer naar boven en tanden poetsen en naar bed.. en hoewel dat heel standaard klinkt is dat voor mij dus heel zwaar na een hele dag met hem alleen en dus ben ik nu helemaal gebroken.. En ik wil nog zoveel doen!!!!!!! en daar baal ik dan van he.. maarja.. we hebben nog 2 weken voor t babykamertje gestuucd wordt en voor die tijd hebben we nog 1 a 2 daagjes nodig om alles kaal te maken en de kastdeuren te vervangen dus we hebben nog alle tijd.. En wil binnenkort grote schoonmaak in mn huis houden dus dan moet de kleine man ff te spelen bij iemand overdag want t is of op hem letten, of wat in huis doen voor mij.. *zucht* en t liefst zou ik alles vanavond nog ff snel doen en klaar zijn Komt wel goed pam.. rustig.......
@Trishka: geen idee of je daar snel harde buiken van krijgt. Ik (gelukkig) niet in ieder geval. Vind juist het lopen erg vermoeiend. Daarom ga ik op de fiets naar het park. In het park kunnen ze los. Kan de ronde groter maken dus hondjes zijn dan vermoeider. @Pam: ken het gevoel. Hier ook gesloopt. En alleen maar ramen gezeempt. Wilde ook nog kasten opruimen maar helaas hier ook te moe. Vandaag op tijd naar bed. Erg drukke week gehad dus Lief is ook gesloopt. Morgen gaan we lekker een dagje weg. Naar het dolfinarium.
ik heb vandaag de badkamer gedaan, ben ook kapot Kan mij voorstellen dat je helemaal op bent Pam, jij hebt er ook nog een kleine rondlopen Eind v/d middag wel gelachen, was even aan het trainen met Elmo Met pepernoten, zijn ultieme beloning. (sukkeltje) Bekijk bijlage 185410
@mausyi: leuke foto! lekkerding is t! @hier: kheb een dilemma...... aanstaande 4 oktober (jawel, op dierendag ) gaan mn vriend en ik een geregistreerd partnerschap aan.. niets bijzonders, want we willen t zo simpel mogelijk houden omdat het voor ons eigenlijk alleen voor op papier is zodat alles goed geregeld is voor de kids en mij.. (vooral bij overlijden van vriendlief) Geld voor een testament hebben we niet en we zijn niet helemaal zeker dat t dan wel net zo goed geregeld is, dus doen we het zo.. Oh en de reden dat we dus niet gaan trouwen dat ben ik. ik ben iemand die altijd geroepen heeft (en dat meen ik dan ook) of je trouwt goed, of je trouwt niet. Ik wil alles erop en eraan.. van een mooie auto tot bloemen overal en natuurlijk DE trouwjurk van mn dromen maarrrr vooral ook het grootse feest op een mooie locatie en GOED echt eten voor alle gasten. iets wat onbetaalbaar is voor ons. dus dan wil ik het niet.. ik weet gewoon dat als ik nu ga trouwen om t trouwen met een feestje in de tuin met een bak nasi dat ik daar heel erg veel spijt van ga krijgen en dat wil ik gewoon niet. zoals bijna iedere vrouw droom ik ook van die dag waar je je leven lang op terugkijkt als de bijna mooiste dag van je leven onder t mom van "t moet maar zo" trouwen is echt niets voor mij! Maar nu komt t probleem.. kwil toch stiekem wel echt iets leuks aan en wil m er eigenlijk een beetje mee verrassen.. ik heb geen idee of wij ooit wel het geld gaan hebben om te trouwen en we willen daarom toch erna ringen gaan dragen met de datum erin (niet ringen overhandigen daar, dat wil ik dan "bewaren" voor t echte trouwen mocht dat wel ooit lukken ) eigenlijk gewoon voor het eigen gevoel omdat we dat leuk vinden en daarom willen we toch ook gewoon nette kleding dragen.. t is toch iets officieels.. (al had in spijkerbroek een briefje tekenen zonder iemand erbij met erna een moorkop voor mij net zo goed geweest hoor ) Vooral mijn ouders hebben laten weten dat ze een spijkerbroek niet vinden kunnen hihi Dus omdat t allemaal nu toch wel heel wat wordt die dag wil ik eigenlijk wel iets speciaals aan.. en zeker niet t jurkje dat ik gekocht had voor t trouwen van szus.. noem me maar een truus maar ik wil niet dat ik dat naar mn kop krijg in de zin van "handig he dat jurkje voor ONZE trouwdag" en hoewel zij er niet eens bij zullen zijn (alleen onze ouders, tevens getuigen, zijn welkom ) ben ik echt bang dat ik dat ga horen en dat zou ik gewoon niet leuk vinden.. en nu ben ik dus op zoek naar een WAUW jurk.. echt iets waardoor vriendlief zn kin op t dek ligt en toch een beetje die reactie die elke vrouw graag ziet bij dr vent en die je vooral ziet bij t dragen van een trouwjurk.. Maarja, geen geld.. moet dan stiekem.. en snel ook nog.. en ik kan gewoon echt niks moois vinden! Weet iemand misschien een leuk online shopje of merk met echte mooie positiejurken? k wil vooral dat mn buikje best te zien is, en niet alles van boven de borsten af wijd loopt want dan vind ik mezelf echt gigantisch! ben dus niet op zoek naar een trouwjurk ofzo! maar gewoon echt iets moois of speciaals..
wehkamp Pam, daar hebben ze verschillende leuke zwangerschapjurkjes. Positiekleding - Damesmode - wehkamp.nl
@Pam: leuk. Kan je helaas niet helpen. De enigste jurk die ik in de afgelopen 10 jaar heb gedragen is mijn trouwjurk. Misschien dat je eens kan googlen op een gala jurk? (al hoe wel ik wel denk dat een gala positiejurk moeilijk zal worden) Truste!
ik heb een jurk bij geloof ik bonprix vandaan? ondanks dat t een normale jurk is past mn buikkie er wel gewoon in, door t model van de jurk.. ga ff voor je op zoek!
kan t preciese jurkje niet vinden maar ze hebben wel redelijk wat leuke keus vind ik, is wel niet speciaal zwangerschapjurkjes, maar t meeste is rekbaar en daar zie je je buikje dan dus automatisch beter in terug. ligt dr een beetje aan wat je zoekt?(heb morgen een diamanten bruiloft en moet in net, dus vandaar dat ik ook een erggg net jurkje heb voor mijn doen hahaha, normaal is t meer casual jurkjes.)
@Trishka: thanks!! had dr wel al gekeken maar twijfel dan weer zo of t leuk staat he.. meestal bestel ik dan heel veel in een keer en verschillende maten en kijk ik thuis maar omdat ik nieuwe klant ben mag ik maar 150 euro ofzo max. bestellen als ik via acceptgiro wil bestellen. Misschien toch maar ff goed neuzen en dan toch doen @Mausyi: vind bij de wehkamp niks aan eigenlijk.. vind eigenlijk bij alle merken net niks tussen zitten.. of betaal gelijk 100 euro en dat vind ik echt teveel..
Goede morgen meiden. Vaddie. Wat zal jullie huisje lekker blinken met al dat gepoets! Ook het huishouden valt onder lichamelijk (zwaar) werk dus pas goed op. Mausyi. Mooie foto van Elmo! Miron. Fijn dat je tuin klaar is, ben je tevreden over het resultaat? Pamp. *ademinademuitademinademuit* Nog genoeg tijd maar kan me voorstellen dat je de kriebels hebt om te beginnen, balen dat het je dan niet lukt Het zou mij ook niet lukken om heeeeeel veeeel op 1 dag te doen en alles achter elkaar, normaal wel als ik me even kwaad maak maar nu ik zwanger ben niet. ....*komtwelgoedschatje*... Jurkje. Moeilijk hoor, snap dat je goed voor de dag wilt komen. In je spijkerbroek een officieelpapiertje tekenen lijkt me ook niet zo leuk. Heb je voor die tijd nog de tjid om de stad in te duiken? Weet niet zo goed welke winkels bij jou in de buurt zitten.. Online bestellen is altijd risicovol. Heb je enig idee welke kleur je wil? Hier weer aan het werk. Totaal geen zin en ik hoop dat het snel half 4 is. Gezellig met man fonduen. De rest van de week heeft hij avond/ nacht dus dan eten we niet samen. Verders weinig te melden. Oja.. gister op een verjaardag geweest en heb toen 2 uur op een stoel gezeten en daarna een pijn aan mijn stuitje overgehouden! Autorijden deed zelfs pijn als ik een beetje bewoog. Na het slapen is het gelukkig weggetrokken!... Fijne zondag!
Pamp. Wat vind je van deze? Ik vind 'm erg stijlvol! Jurk, 9monate - OTTO online shop Of deze: Jurk, 9monate - OTTO online shop Of deze is Sjiek. Jurk, Mama Licious, 'Frida Chiffon Dress' - OTTO online shop Het ligt er maar net aan wat je wil. Bij otto.nl hebben ze meer leuke.. Bij besteding vanaf 70 euro krijg je 20 euro korting, alleen vandaag. Lijk wel of hier reclame sta te maken maar het is ook voor het eerst dat ik op deze site kijk
Heey Pam, wel leuk dat je een mooi jurkje wil, is het toch wat specialer he?! Kan je helaas niet echt helpen, maar er zitten genoeg leuke tussen die van Soepkip! Wij woonden nog niet samen toen we besloten te trouwen, en hebben daarom 2 jaar kunnen sparen voor onze bruiloft. Moet zeggen dat het anders van mij ook niet zo had gehoeven. Nu konden we alles doen wat we wilden Ik heb ook altijd dat ik te veel wil doen, had voor de zw 2 keer per week migraine, en lag ongeveer 3 dagen pw plat. Of onder de medicijnen. Maar ja, huishouden gaat ook door, en bovendien ben ik dan een niet afwachtend tiepje die wil dat alles NU gebeurd... Frustrerend. Soepkip, vervelend van je stuitje zeg. Kan vrij pijnlijk zijn. En werkse! Op dit moment voel ik me ook niet al te best. Man is maar alleen naar de kerk gegaan, zoals meestal de afgelopen tijd. Als ik opsta voel ik me prima, maar na een half uur begint mijn rug pijn te doen, mijn hoofd, mijn buik, en dan na een uurtje zakt het weer af. En we hebben nog van die lekkere houten banken in de kerk, dus dat zit geweldig. Ik kruip nog even in bed!
AnneThamar. Hopelijk dat je nog een beetje uit kunt rusten. Ik lees dat je het hebt gedaan zoals het hoort?! Eerst trouwen en dan samenwonen en dan kindjes. Waar hoor je dat nog tegenwoordig.. (niet in mijn omgeving) Zijn jullie al lang samen?
Nou niet helemaal, we konden een huisje krijgen 3mnd voor ons trouwen, dus dat hebben we maar gedaan. Moesten huren dus anders hadden we na ons trouwen bij een van onze ouders in moeten trekken. Wij zijn nu 9 jaar samen, waarvan 1 getrouwd, en wonen dus 1,jaar en 3 maand samen. In (vooral van mijn man) zijn omgeving komt het nog vrij vaak voor, hij komt uit een christelijk dorp, waar het heel normaal is. Gelukkig wordt het ook wel steeds normaler om eerst samen te wonen. Mijn man zelf is ook christelijk, ik wat minder. (in hoeverre je dat zo kan benoemen dan) Ben net maar weer opgestaan, lig niet lekker met die zere rug, ga de bank maar eens proberen