1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    haha! Wat een verhaal Miron! Slecht van de mediamarkt zeg.. in het vervolg maar naam laten noteren..

2. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Wil er wel over vertellen hoor.

Ik ben preuts. Dat is de korte samenvatting. :) Tegen de pijn van de bevalling zie ik niet op. Maar wel dus tegen de onderzoeken. En ze vertelde dus dat ik diverse dingen niet mag/ kan vanwege de medische indicatie die ik heb. (o.a. baarkruk) Maar ook dat ik daarom aan ctg gelegd word. (erg weinig bewegingsvrijheid) Ook word de baby bij voldoende ontsluiting aan een hartslagmeter gelegd. (via een draaidje op het hoofd) Nog minder bewegingsvrijheid. Ze komen om de twee uur 'even voelen hoe de ontsluiting gaat'
    Zijn dus allemaal dingen waar ik flink van in de stress schiet.
    Weet dat het niet nodig is, is hun werk. Maar daardoor voel ik me niet beter.
    (oorzaak zal ik je maar wel even besparen :), vooral onzekerheid)

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Oorzaak van wat? Je preutsheid?
    Pff... kan me voorstellen dat je hiervan in de stress schiet hoor, alleen al dat je bewegingsvrijheid beperkt wordt lijkt me vreselijk! En dat 'gedoe' dan nog verder down under en de volledige aandacht van alles en iedereen hebben.. :(
    Maar niet teveel bij nadenken dus.....

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Idd oorzaak van de preutsheid.
    Speel wat wat dat betreft flink voor struisvogel. Probeer er niet te veel over na te denken.

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik kan ook hééél goed mijn kop in 't zand steken, is soms maar goed ook.

6. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Een latertje voor mij. Slaap lekker!

7. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    goeiemorgen!

soepkip, nog wat geslapen?

8. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Goedemorgen dames.

Hier best goed geslapen weer. Vandaag een klusdag. Vader komt ook een dagje klussen in de tuin. Dus hopen dat het niet te veel regent.

9. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Goedemorgen,

zo heerlijk geslapen was pas om 1 uur in bed nadat we de home cinama set hadden aangesloten en effe hadden uitgeprobeerd. Gelukkig had onze dochter vanmorgen ook zin om uit te slapen.

Dalijk een boterham eten en daarna met mijn schoonmoeder naar de baby dump.

10. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Goede morgen!

Ik heb heerlijk geslapen maar werd 1 keer gillend wakker van de kuitkramp. Auw!!! Man schrok zich kapot! (en ik ook)...
    Hopelijk blijft het bij deze ene keer...

11. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Vaddie hier schijnt t zonnetje!

Miron kga vanmiddag denk ook ff naar de babydump
    ff die kinderwagen uit proberen

moest net keihard niezen en de baby schrok zich rot! Was echt te grappig!

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Heb je nog geen kinderwagen mw?

Hier super geslapen! Was heerlijk!
    Dadelijk even naar tuincentrum en even naar de stad...een van mijn twee zwbh's is gesneuveld....50 euro.... Maar goed heb er echt nog een nodig...zucht!

13. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Zonde van het geld yoyo! De kwaliteit van zwangerschapskleding valt me sowieso tegen! Hier ook al twee treggings van H&M met versleten plekken aan de binnenkant van mijn benen. :(

14. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Oh dat heb je denk ff gemist haha had een 2e hands wagen maar vind m toch niks. Dus die gaat weer op Marktplaats en heb nu een ander gezien :)

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ow vandaar mw! Veel plezier met uitproberen!

Ja heel zonde van t geld....maar ja kan niet zonder en pas niet in die van de hema.... Maar idd zwkleding is best slecht ook al heb je duurdere....heb van smoeder jurkje van noppies gehad staat vol met pluizen....

16. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Hihihi dat heb ik ook een keer gehad, waaaah we zaten allebei rechtop in bed :p
    Goeiemorgen, hier vandaag ook aan de klus, gaan zo eerst even richting Ikea en de praksis.

17. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Kramp... Ik word er tegenwoordig heel vaak mee wakker! Meestal niet gillend, maar af en toe wel:S Vooral de kat die dan op me ligt vindt dat erg leuk!

Ik heb vannacht echt waardeloos geslapen! Werd om 2 uur wakker van mijn vriend die lekker aan het hoesten was, en toen heb ik tot na 5 uur wakker gelegen. En vanochtend was ik om half acht wakker en lukte het slapen echt niet meer. Volgens mij heb ik gewoon te veel te doen op het moment met werk en verhuizen... Blegh:(
    Vanavond ben ik hopelijk weer wat vrolijker!;)

18. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Ik heb de CTG en dat draadje op kids hoofd ook gehad bij de eerste en het idee is enger dan het daadwerkelijk is. ;)

Dat je niet kan bewegen is wel een nadeel, maar je kan altijd proberen of op je zij liggen beter is en dan die verpleegsters vragen dat apparaat aan te passen aan jouw perfecte houding.

En dat voelen: aangeven dat je dit absoluut niet wil tenzij het echt noodzakelijk is en dat het ook maar door 1 persoon gedaan wordt desnoods. Ook als ze vragen of er een leerling mag voelen, gewoon nee zeggen.

19. Foxymama

Klote!!!!!
    Als je je voeteneind verhoogt (met een kussen bijv.) kan dat best goed verholpen worden trouwens :)

20. Foxymama

BH's:
    Draag eigenlijk nog gewone bh's, terwijl mijn boezem best flink is gegroeid. Scheelt ook in de portomonee.
    Ga pas die zwangerschaps-/voedingsbh's aan doen als ik ook echt borstvoeding moet geven.

Hier:
    "Beetje" last van nesteldrang en ben echt een heleboel troep aan het wegdoen, plank opgehangen, kast opgeruimd en nog wat papierwerk uitgezocht.
    Straks eff boodschapjes doen met mams en dan zien we wel weer.

fijne dag dames!

Deel Deze Pagina