1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Thanx voor de tip foxymama.

Pff. hier nog even wachten op mijn zwager en schoonzus. Ondertussen kunnen vriendinnen van schoonzus haar huis versieren en ga ik op een gegeven moment met een smoesje weg. Ben benieuwd of ze iets van de shower in de gaten heeft.

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Pffff twee cupmaten groter....F... Meegroeibh want ga geen bv geven...
    Ik zou willen dat ik nog paste in gewone bh's....

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Haha yojo ben blij dat ik van een a naar een c ben gegaan :p

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja dan zou ik ook blij zijn met de toename! Maar niet als je al meer als genoeg hebt.... Zal je zien dat het van die slappe theezakken worden straks.... Ow nachtmerries!

En heb je de wagen al uitgeprobeerd? Wat had je nu gezien?

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier al lange tijd geleden een meegroeibh gekocht. Maar daar begin ik uit te groeien. Maar vind ik niet erg, had B. Zit nu op grote C denk ik. :)

Kramp: heb daar al enkele maanden last van. Tip van de gyn: slik magnesiumtabletten! Helpt enorm goed, heb er vrijwel geen last meer van.

@Foxymama: staat ook allemaal in mijn dossier genoteerd. Tot nu toe altijd heel goed rekening mee gehouden.

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gaat goedkomen Vaddie! Ik moet er ook niet aan denken dat er straks polonaise aan mijn onderkant is...maar denk ook dat je op dat moment er niet zoveel om geeft....denk dat je al druk genoeg bent met weeën opvangen enzo....

7. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Zo weer terug van een geslaagde shopdag bij de baby dump.
    Heb spullen voor de baby en babykamer gevraagd voor kerstmis.

Vind de spullen van Snoozebaby super leuk

Snoozebaby -Trendy Wrapping

Heb nu het boxkleed, labeldoekje, verschoonmatje en waskussenhoes gehaald.
    Wil nog het lakentje erbij hebben maar deze moet ik online bestellen.

8. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Hoi allemaal,

Nou, ik zie het leven inmiddels weer wat zonniger in;)

Hier ook van cup A/kleineB naar C gegaan, dus daar ben ik alleen maar blij mee. Ik ga ze missen hoor, want ze zullen later wel weer krimpen;) Ik heb gewoon een grotere maat bh's gekocht, maar in mijn maat kan dat ook gewoon voor 10 tot 20 euro per bh. Dan is dat nog wel te overzien.

Vaddie, die polonaise aan mijn lijf hoeft voor mij ook niet zo nodig. Maar ik ga er maar van uit dat straks als we aan het bevallen zijn we helemaal geen reden meer hebben om onszelf oncomfortabel te voelen over dat soort dingen. Dan hebben we wel wat anders aan ons hoofd!

In het nieuwe huis gaat alles heel goed. Volgend weekend gaan we echt verhuizen. En dan plaats ik meteen even een fotootje van de babykamer die dan echt af is! Hoera:)

Verder kwam ik er om kwart voor vier achter dat we de zwangere zaterdag in het ziekenhuis waren vergeten. Helaas duurde dat tot vier uur, dus dat zat er niet meer in. Jammer, want ik wilde eigenlijk wel heel graag naar een paar lezingen en de verloskamer zien. Maar ja, dan zie ik het wel als ik ga bevallen...

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Leuk Marjanneke!! Bijna overhuizen!

Ja ik zou af en toe ook wel makkelijk bh's willen kopen hoor...85D is af en toe al moeilijk maar nu die 85F en dan ook nog een goede....52 euries.... Vandaar dat ik er ook maar twee heb...ja nu dus een derde aan moeten schaffen omdat er een overleden is in de wasmachine....

Vanavond gezellig met mijn vaste collega's uit eten!! Zin in!!

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Preutsheid: toen ik net zwanger was wilde ik ook niet dat ze aan mijn buik zaten. Toen riepen vrienden van ons. Joh, tegen de tijd dat je een echo krijgt maakt het je niet meer uit of het inwendig of uitwendig is..... Nou echt wel dus. :)
    Dus of ik het tijdens de bevalling 'vergeet' ............
    Maar we zullen zien...

11. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    Niet ieder mens is het zelfde natuurlijk, maar een echo is wat anders dan bevallen... Bij bevallen komt er zo'n oerkracht naar boven en ben je zo bezig met het kind er uit krijgen, dat het voor mij echt niet meer uitmaakte of ik in een vol winkelcentrum zou liggen of in de beval kamer met 4 mensen... DAT KIND MOEST ER UIT!!!!!
    Maar goed, nogmaals, we reageren natuurlijk ook niet allemaal het zelfde, maar hoop wel echt voor je dat je het enigszins los kan laten...

Kramp ken ik hier ook in de nacht... Ik vloek niet vaak, maar er komen dan spontaan een paar woorden uit mijn mond....

( :)Ik heb trouwens af en toe met hoesten of niesen dat er een klein beetje plas mee komt::)... Ben ik de enig?.....

Hier ook zo dat ik rond een uurtje of 4 wakker word en dan 2 uur wakker lig... Erg gezellig!!!! Gelukkig slaapt mijn dochter redelijk uit (9.00/9.30) dus slaap ik altijd weer even bij....

Man is lekker Surinaams aan't koken...

Fijne avond allemaal!

12. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nou niet alleen wagen uitgeprobeerd ook gekocht. Is toch een andere geworden. Lijkt er wel heel erg op maar was nog compacter met inklappen!
    Transit Combi Mist | Transit + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump

@Bh's ik heb ook gewoon grotere bh's gekocht. Moet voor straksnog wel voedingsbh's hebben. Denk ff bij prenetal daar hebben ze tenminste nog een beetje vorm

@ preutsheid... mmm sorry maar hier totaal niet! Ben er erg makkelijk in. We hebben allemaal billen en zijn allemaal bloot geboren. Soms vinden me vriendinnen me zelfs te makkelijk haha denk aan topless zonnen.
    Me vriend is meer preuts voor mij haha die vind het niks al die mensen in mijn doos hihi ik vind het niet meer dan normaal vooral als het om een dokter/verloskundige gaat die doen toch niet anders denk ik dan.

13. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht

Ik heb deze nog even gedaan:
    marjan is expecting a baby!
    Her due date is Sunday, February 12th 2012.

we predict that she will have a
    Boy!
    on
    Monday, February 27th 2012
    at
    5:30 am
    weighing
    3332 g ~ 7 lbs, 6 oz

Ik dacht het toch niet zeg!!!! 15 dagen over tijd!... Dat is mij toch net wat te veel;)

14. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Leuk! Ik heb de trendy wrapping en boxkleed in hippo grey :p

15. mar3kids

mar3kids Actief lid

26 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier even snel. Jongens slapen sinds gisteravond op één kamer, ging heel goed. Alleen nu wordt de jongste ziek. Net gillend uit bed gehaald met 40 graden koorts is er echt vervelend van. pilletje erin en kijken hoe hij de nacht doorkomt. Vlgd week beginnen met dingen veranderen en opknappen van de baby kamer.

16. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Dommel: hier ook wel eens lek. Moet er dan echt op letten om mijn spieren daar aan te spannen

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Goedw morgen dames!

Allemaal een btje geslapen?

Ik heb t bedacht voor vandaag
    - uitgebreid ontbijt maken
    - 9 maanden dagboek bijschrijven
    - bekleding wiegje strijken
    - babykleertjes wassen
    - kerstkaarten schrijven

en vanavond soep eten bij mijn tante die woont hier om de hoek

jullie nog spannende dingen vandaag?

18. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Goedemorgen,

hier heerlijk uit kunnen slapen tot 9 uur.
    Hier staat op de planning kerstboom halen en optuigen.
    En de babykamer opruimen daar staan spullen die de zolder op moeten.

en de rest gewoon genieten van een heerlijke rustige zondag met man en dochter.

19. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Goede morgen..

Wat heb ik heerlijk geslapen! Ventje in m'n buik heeft me zelfs wakker gemaakt.
    Man is aan het werk en ik zit te ontbijten. Verder dezelfde plannen als mw alleen twijfel ik of ik de babykleertjes ga wassen.

Verder een rustige zondag...

20. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Goedemorgen. Hier heerlijk geslapen op de nieuwe matras. Planning voor vandaag; niks. Kijk wel waar ik zin in hem. :) Wil nog wat films kijken, misschien wat babykleren strijken

Deel Deze Pagina