Goeiemorgen! Hier ook een rustige zondag. Dadelijk even naar oma. Verder niet veel denk ik. Misschien even naar mijn ouders als lief mee wil. Wonen hier 60 km vandaan dus ga je niet voor eventjes een kopje koffie.
Een week geleden was mijn eerste 'ziekte' dag. Wat heb ik de afgelopen week geleerd om te slapen zeg! Ik zou nu wel weer kunnen liggen....
Ik heb niet goed geslapen.... Zo vaak wakker geweest inclusief harde buiken.... Net weer bezig geweest in het nieuwe kamertje van S. Wordt heel erg leuk vind ik! Straks de kerstboom opzetten en vanmiddag voetbal kijken. Oh ja en ook nog dingen voor mijn werk.
Hoop dat je tussendoor nog even kunt liggen Hanna. Klinkt als een drukke dag en dit is je laatste werkweek toch? Suc6 met alles!
Morgen meiden Hier 2 dagen slecht geslapen. ben flink aan de diarree geweest dus weer nachten wakker. Vannacht vreselijk het zuur gehad dus het gaat lekker hier. Planning vandaag Bankhangen soep maken Kerstboom optuigen...... bankhangen Merk dat ik last heb van mijn buik. Het is supergevoelig allemaal. ga het morgen ook aankaarten bij de vk als het zo blijft. Nog 2 weken werken en dan heerlijk in de rust naja dan staan de kerstdagen al voor de deur. Mw; fijn dat je nog een mooie wagen hebt kunnen vinden. Hannah rustig aan, harde buiken zijn gewoon niet prettig.... Jeetje lees net mijn onderschrift dat ik 33 weken en 1 dag ben..... Marjanneke fijn dat jullie appartement opschiet... Dochter haar kamer is hier bijna ook af, heerlijk gevoel is dat zeg...
Baby had hier trouwens de hik vannacht. ik was naar de wc geweest en daarna begon het. Heb er wel effe wakker van gelegen.
Gaat hard he Inkerbell! Miron. Vind het zo schattig als baby de hik heeft. Hier net nog. Toch maar de eerste babywas aangezet. Wat doen jullie met de hydrofielluiers, drogen aan de lucht of in de droger? En de kleertjes?
Marjanneke. Jeetje meis wat ben je nog slank! Wacht maar totdat je straks alle rust krijgt... Je kan ook balonnen in de kinderwagen leggen, dan doet 'ie het daarna nooit meer!
Heb de hydrofielluiers in de droger gedaan en ze zijn al klaar maar.... ze zijn heel erg gekreukt!! Dat wordt strijken
Oh, zonde van de hydrofielluiers, of eigenlijk van het extra werk... Maar dan weet ik nu dat die van mij de droger niet in gaan! Sterkte met strijken! Ballonnen in de kinderwagen! Goed plan, maar ik wil hem eigenlijk even niet al te veel stress bezorgen. Hij moet zo ook al verhuizen! Maar volgens mij zou hij dan donders goed doorhebben dat je niet in een kinderwagen moet gaan liggen slapen als er ballonnen in liggen. En anders wel! Maar ik ga het in ieder geval proberen met de box zometeen, want hoe ik hem daar uit moet houden weet ik niet! Dan wordt het net als het aanrecht: daar mag hij niet op en dat doet 'ie dan ook niet als ik er bij ban, maar als ik de keuken in loop vind ik hem er toch verdacht vaak! Zo, en nu ga ik maar eens vriendlief ondersteunen en kijken of 'ie wel genoeg opschiet in het nieuwe appartement!
Mooie buik Marjanneke!!! Succes met de laatste klus en verhuisloodjes. Wat eem schattige poes hebben jullie. Hier is de box zwaar favoriet bij onze poezen.... Hydrofiiele luiers gaan hier gewoon in de droger. Daarna opvouwen en in de kast. Beetje gekreukt??? Jammer dan
@Marjanneke: mooie buik Hier ondanks mijn plan om niks te doen nog even op de thee geweest bij een vriendin en daarna drie dozen met gestreken babykleding opgeruimd. Nu moe dus zo lekker filmpje opzetten.
Hier gaan de hydrofiel doeken ook de droger in daar worden ze zachter van en als ze er dan wat gekreukt uitkomen jammer dan opvouwen en de kast in. Zo ik heb een lekkere rustige zondag maar mijn mannetje is alweer weg hihi. Het is ook wat al die kerstkadotjes halen. En hij heeft momenteel alleen op zondag tijd.
Ik was vol goede moed begonnen aan de eerste babywasjes. Na eerst zorgvuldig alle merkjes doorgelezen te hebben, het juiste wasprogramm te hebben uitgezocht, eindelijk de was in de machine gedaan. Na een half uur blijkt hij op een soort pauze stand te staan. Machine gereset en ander programma gekozen. Daarna hup de hydrofielluiers in de droger die na een half uur er super gekreukt uitkomen. Dus de strijkijzer aan, net de eerste luier gestreken om vervolgens kapot te gaan. Stond ik daar al(*&^#%$) mijn nieuwe wasje in de machine te doen, flikkert na een paar minuten de stroom uit.... Dus.. Ik bel mijn vader op die toevallig in de makro staat en even later voor de deur staat met een nieuwe stoomstrijkijzer. We gaan weer vrolijk verder *eindeklaagzang* Ps. Ik strijk alles! Maar dacht dat ik de luiers niet mocht strijken en ze juist kreukvrij uit de droger kwamen. Niet dus!
Ooh wat leuk! ik ben 13-2 uitgerekend wist niet dat dit bestond.. kijk ook nooit verder dan mijn neus lang is.. haha Mijn zus heeft me wijsgemaakt dat je hydrofielluiers niet mag strijken omdat ze dan minder goed drogen?