Dan zijn jullie al lange tijd samen voordat jullie gingen trouwen. Beter dat er een huisje beschikbaar was. Zou er niet aan moeten denken om bij 1 van de ouders in te moeten trekken Sterkte met je rug!
Jeetje...ben 1 weekje weg geweest en heb gewoon 47 pagina's bij moeten lezen! En zelfs een nieuw topic! Oude topic helemaal doorgespit, maar heb in dit topic nog niet alles gelezen. Ik had nog zo gezegd niet te veel kletsen Kan daarom ook niet reageren op iedereen, want weet niet wat er allemaal gezegd is. Sorry! Heb een heerlijke vakantie gehad! Zijn 1 dagje naar Lissabon geweest en de rest van de dagen lekker aan het zwembad en aan het strand geweest. Even bijgetankt, heerlijk! Zijn nu ook helemaal uit over de namen, toch wel fijn! Zaterdag afspraak voor geboortekaartje, ben benieuwd! Maar eerst dinsdag opnieuw de 20 weken echo! Hopelijk laat de beeb zich nu wel goed zien. Voel de beeb sinds de vakantie regelmatig, erg fijn en zo bijzonder! Gisterenochtend voelde manlief de beeb ook voor het eerst. Leuk om die smile van trots op z'n gezicht te zien! Buik is in de vakantie weer flink gegroeid! Ben er trots op! Morgen helaas weer werken, ga nu naar zwager en schoonzusje, die zijn aan het verhuizen. Even kijken hoe het er voor staat, helpen laat ik wel aan anderen over! Fijne zondag iedereen!
Hey pamp, Ik had gisteren een huwelijk en zocht ook wat nieuws. Had een voltreffer op de markt. Voor werkelijk waar 8 had ik een jurkje van Suzy- Q(ook wel eens iets van in een winkel gekocht), en ik heb nog nooit zoveel leuke reacties gehad op wat ik aan had ( had vorige week op een ander huwelijk een jurkje van 300 aan, en daar reageerde niemand op .... En m'n mannetje: helemaal trots en verliefd, ik zag m de hele avond naar me kijken.... Zo lief wat een 20 weken echo en de schopjes tegen z'n hand met manlief doen.... ( ps. Trouwens vanmorgen voor t eerst m'n buik zien bewegen).....
@Soepkip: ja daar had ik ook al gekeken en wel leuke dingen gezien ja! die eerste en laatste vind ik leuk, vooral de laatste wel erg netjes.. is alleen 3 weken levertijd en dat van je stuitje herken ik wel ja! hier ook veel meer last van harde banken en stoelen.. kan minder lang zitten dan en lijkt wel alsof ik de hele tijd op t bot heb gezeten ofzo.. helemaal beurs voelt t dan.. @Annethamar: balen dat je niet meer lekker lag.. heb daar zon hekel aan als ik lekker in mn bed kan liggen dat t dan teveel pijn doet ofzo en idd lang samen voor je ging samenwonen! hier was dat officieel bijna een jaar (onofficieel 2 maanden ) @tj82: welkom terug! en idd t bept maar door hier... ik niet hoor allemaal hun schuld fijn dat je vakantie zo geslaagd is geweest! @Anne: wow, das nog s mazzel zeg! hier helaas geen markten in de buurt.. en leuk dat je man zo verliefd is op je buikie! doet toch wat met ze he.. schopje van een eigen beeb krijgen en de grootste binken worden softies! hihi Nou ik ga vandaag maar lekker bankhangen en verder neuzen naar een jurkje enzo denk k.. iig niks gepland en nergens zin in En mn ventje roept me vanuit zn bed dus ik moet rennen! hihi
Hay! Nog niet helemaal bijgelezen. Ben net terug van scoutingweekend, kapot!! Ben natuurlijk veel te fanatiek met spellen haha soms vergeet je dan dat je zwanger bent. Ga je rennen denk je ojah buik! En vandaag met spel op t water in waterfiets dacht ik helemaal wow buik!! Ff wijdbeens 2u lang op waterfiets nu voel ik mijn liezen behoorlijk en maar paar uur slapen... Maar was leuk!! Nu ff relax en morgen dagje vrij genomen want de lichamelijke klap zal morgen wel komen manlief trouwens vrijdagavond voor t eerst de kleine gevoelt toen we de voice aant kijken waren hij schrok er helemaal van haha bijzonder
@MW: ik bedacht me ineens dat je een tijdje terug een geintje maakte over een babyshower dat je vriendinnen die wel mogen gaan organiseren.. Doen ze dat ook echt??? Ik ben dus echt GEK op dat soort dingen alles in kleur, grappige spelletjes.. lekker babypraat met de dames en gewoon een dagje babypret.. kan me niet amerikaans en gek genoeg Maarja.. IK ben er gek op..en IK zou t ook organiseren als ik dacht dat iemand in mn fam. of vrienden t leuk zou vinden.. maar niemand anders om me heen vindt dat leuk of is er zo gek mee.. Dussuuhm.. ik durf te wedden dat niemand zoiets voor mij organiseren gaat.. en stiekem, heeeeeeel stiekem.. vind ik dat wel jammer Hoe ga ik hints laten vallen zodat mensen misschien denken, goh dat zou ze leuk vinden laten we dat s voor dr doen alle vriendinnetjes die ook zwanger zijn zijn een stuk minder ver en niet echt dicht bij me.. dus voor hun eerst doen in de hoop t terug te krijgen zit er niet in helaas Krijgen jullie een babyshower denk je? of houd je er totaal niet van? Ladies, vertel!
Haha kben de eerste in de vriendinnengroep dus en ze/we zijn altijd erg van de verrassingen dus de kans is heeeel groot!!!
Leuk man dat ze/jullie zo zijn! kan je er stiekem een beetje op hopen! Ergens heb ik zoiets van ik organiseer gewoon zelf zon babyshower.. maar lijkt me ergens zo stom om dat zelf te doen omdat t net als een vrijgezellenfeestje totaal niet zo hoort.. hahaha
ik houd helemaal niet van babyshowers ook niet van vrijgezellen feestjes of dergelijke. en ik heb helemaal geen vriendinnen die dit voor mij kunnen organiseren. Maar aangezien ik er niet van houdt vind ik dit dus prima. Wat ik wel leuk vond mijn moeder had mijn hele zwangerschap dingetjes voor de baby gekocht en dit heb ik gekregen op de dag dat mijn dochter geboren was. Door alle drukte pas de volgende dag uitgepakt omdat ik wilde dat ze erbij was als ik het opende.
@Pam: hier zal er waarschijnlijk geen babyshower komen. Is hier in de omgeving niet bekend. En ik hou er ook niet zo van. (bij mijn vrijgezellenfeest heb ik ook gedreigd thuis te blijven als ik verkleed moest en ze iets stoms gingen doen) Hier een hele gezellige dag gehad in het dolfinarium. Druk! Maar konden gelukkig alles zien wat we wilde. Nu even een uurtje plat en straks uit eten met vrienden. Wel last van mijn stuitje en mijn linker bil (?) vanwege de harde banken
Wat een verschil van meningen zeg! Vind t heerlijk! Die gekkigheid lekker verkleden en maf doen haha Kan natuurlijk niet verzinnen wat ze van plan zijn maar dit laten ze echt niet zomaar voorbij gaan haha!
Whaaa ik dus ook he!! Als ik ooit een vrijgezellenfeestje mag hebben mogen ze mij ook in een bunnypak in de kroeg zetten hoor met een groep ben ik er gek genoeg voor! En met babyshower, echt raar hoeft t niet he.. maar bijv. een rol kadolint laten rondgaan en dan moet iedereen een stuk afknippen dat ze denken dat je buik is (dus je omvang) volgens mij wel heel grappig hoe sommige dat zouden inschatten! en dan alles in kleur.. roze of blauwe taart of cupcakes ofzo.. slingers.. je kan t zo gek maken als je zelf wilt.. Heb ook wel s een ijsblokjes houder gezien met baby's erin.. dan moet je er ijsblobkjes van maken en iedereen krijgt er dan 1 in een bekertje water en dan moet je proberen t eerst je blokje gesmolten te krijgen zonder m in je mond te doen.. en dan roepen dat je water gebroken is! hahaha vond ik wel grappig.. Zit eraan te denken stiekem een vriendin in te lichten.. vragen of ze dat wilt organiseren voor me.. koop ik zelf de zooi wel en doe ik wel verbaasd! WHAHAHAHAHHA *slecht*
Haha Pam, das wel heel erg Maar als je het zo leuk vind, gewoon doen! Ik hou niet zo van te veel geconcentreerde aandacht zeg maar. Zelfs op vrijgezellenfeestje en bruiloft vond ik dat een minpuntje Ik zou ook echt niet weten wie dat zou moeten organiseren. Ga wel hulp vragen voor een eventueel kraamfeest. Net weer een aanvaring met moeders, ze kwam gezellig eten. Zit ze tijdens het eten mijn honden te voeren, elke keer stukje komkommer. Terwijl ik dat niet wil, daar gaan ze echt van schooien. Dus ik werd kwaad, misschien zei ik het iets te fel, maar ja, voor de 80e keer... Ging ze ineens zitten huilen en daarna werd ze kwaad op mij, dat ik mn mond moest houden Nou dat heb ik dus maar gedaan, en nu is ze al weer vertrokken. Vind het zo jammer dat het vaak zo eindigd, maar ik weet niet meer wat ik er mee moet doen. Heb wel een hoop tips van jullie gehad, maar tja praten met mijn moeder is als praten met een baksteen...... Nou ja, nou weer wat leuks... Het is bijna maandag! OF te wel babykijk dag! Hopen dat alles goed is!
@Annethamar: ja kan begrijpen dat je baalt dat het steeds zo moet! krijg een beetje t idee dat je moeder alles op haar manier doet/wilt en t niet leuk vindt als jij t anders in je hoofd hebt.. en als je dat dan zegt is t helemaal fout.. Heeeel lastig.. misschien toch s duidelijk zeggen dat jij dingen anders ziet en dat je van haar alleen vraagt dat te respecteren.. zoveel is dat toch niet gevraagd denk k? @Hier: ik ga zo maar s wat opruimen en dan ff een cake bakken.. vriendlief heeft al een hele tijd trek in zelfgemaakte cake maar toen we m de vorige keer samen hadden gemaakt was ie finaal mislukt door de oven.. waarschijnlijk zit de knop niet goed dus hadden we m op onder en bovenwarmte staan maar was dus bovenwarmte alleen! bovenkant verbrand natuurlijk en toen ik m eruit haalde om iets lager in de oven te doen storte ie nog in ook dus het was een spons van vet geworden met een zwarte bovenlaag en we hebben m dus zo weggegooid..maarja hij ik weet hoe t is als je echt trek hebt in zoiets specefieks! dan wil je niet anders Dus aangezien ie om een uur of 11 thuiskomt vanavond wil ik ff zorgen dat ik dan een lekkere verse cake heb voor m ff kaarsjes aan.. opgeruimd.. mag ook wel een keer!..
Hier eigenlijk niet nagedacht over een babyshower. Er zijn genoeg zwangeren om mij heen (tel er 9) maar ik heb niet eerder gehoord dat iemand dat georganiseerd heeft voor een ander of de intentie omdat te gaan doen. Vind ook dat we in een rotperiode uitgerekend zijn, de maanden november en december zijn bij ons altijd erg druk. In oktober hebben we wel een high tea met vriendinnen, waar we allemaal iets in de trant van baby- eten moeten maken. Dus als iemand nog tips heeft?! Ben niet zo crea, het denk en maakwerk laat ik meestal aan mijn moeder over en zij vind het leuk om te doen Pamp. Ik hoop dat ze het voor jou doen en je er niet om hoeft te vragen!
nou ik denk dat ik idd gewoon braaf deze 9 maanden afwacht en er niks van verwacht.. zou me dus ook echt verbazen als iemand me wel zo zou verrassen! En dan leef ik me wel uit op t kraamfeest als vriendlief dat wilt gaan doen iig..
Hihi Pam, ik wordt een beetje misselijk wanneer ik de beschrijving van jouw cake lees... Over moeders, tja daar valt niet mee te praten. Ga denk ik maar eens hulp vragen van psycholoog oid. Soepkip, ja we komen net na alle feestdagen he, iedereen is net weer nuchter, weer een feestje!! En idd erg druk, wij hebben ook nog eens heeel veel verjaardagen. Ik plof nu even op de bank met mn man en een glas water!
Ik kwam trouwens ergens op ZP een berichtje tegen van Desiree1986 en daarin zag ik bij haar onderschrift dat de 20 weken echo niet goed was Zij schreef hier toch ook mee?!
Babyshower: "Officieel" behoren die dingen georganiseerd te worden voor het eerste kind, zodat je de ouders helpt met de voorbereidingen en aanschaf. Bij de 2e is dit dus niet echt geheel gebruikelijk. Kreeg die preek van mijn Amerikaanse nicht Heb bij mijn zoon wel 1 gehad. Was geen verrassing, omdat mijn vriendin dr mond niet kon houden en ze toch bepaalde dingen moesten weten. Was een super dag. Ik wist wanneer het was, maar niet precies wat ze zouden doen. Heb er ook 1 gedaan voor een vriendin van me. Was een leuke, maar vermoeiende dag! Verwacht er geen voor deze baby. Zou leuk zijn, maar verwacht het niet.