1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Haha soepkip, je kan er idd weinig fout aan doen, maar ziet er wel netjes uit als zij het doet,
    ik kwak het zo in de kast :) mijn eigen kleding en die van mn man ook trouwens.

ik hoef er vandaag alleen uit met mn hondjes, verder red ik t ff niet.

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Even snel hallo! Hier flink last van mijn buik...ben op de fiets naar mijn werk geweest...drie minuten fietsen.... Maar niet meer doen denk ik....

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik ga voor je duimen dat alles meezit deze week en dat je dan eindelijk bovenstaande nog een keer hier kunt herhalen en wat rust in je koppie krijgt! :D

4. mar3kids

mar3kids Actief lid

26 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even ego berichtje, hier veel pijn vandaag in rug en bekken.Slaapde jongste ook maar een half uurtje. Had zo gehoopt op iets meer, maar het zit er niet in was anders zelf ook nog even op de bank gaan liggen. Vanavond op tijd naar bed. Merk dat mijn lontje ook wel heel kort is, kinderen kunnen niets goed doen en vind alles troep. Vind mezelf zo geen leuk mens/moeder, heb mijn dag niet.

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Dikke knuffel voor jou Mar3kids! :( Hopelijk slaap je aankomende nacht beter, dan is je lontje ook weer iets langer..

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Oh heel herkenbaar!! Dikke knuffel voor jou!! hopelijk voel je je snel beter.. en t lijkt wel alsof die kleintjes weten dat je even behoefte hebt om ook te slapen en dan willen zij juist NIET slapen ;)

7. jodeli

jodeli Actief lid

27 apr 2011
    152
    0
    16
    Zo pff moest 'even' bijlezen! Heb het maar in delen gedaan, ben donderdag begonnen en nu pas klaar hahahha. Heb zoveel voorbij zien komen dat ik niet meer weet waar ik op zou moeten reageren....
    Hier gaat alles wel goed, merk wel dat ik de laatste tijd super emo ben dus kerst en zwanger zijn is voor mij geen goede combi hihi. Verder groeiecho gehad maar de uitslag wordt rechtstreeks naar vk gestuurd en daar hoef ik volgende week pas heen maar zover ik weet zag alles er goed uit. Kamertje is klaar :D en wagen is eindelijk compleet binnen!!! Straks eerst maar eens kijken of de laatste dingen van de wagen ook helemaal goed zijn!
    Ook maar eens met kraamzorg gebeld voor een afspraak en die is 9 januari pas! Maar goed.... dan heb ik nog wel de tijd om alles hier op orde te krijgen. Moet ook nog steeds een lijstje maken met dingen die ik allemaal nog moet aanschaffen dus ook dat ga ik van de week maar eens doen.

8. mar3kids

mar3kids Actief lid

26 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    En bovenop mijn k*t dag vliegt me de stop van de wasmachine er steeds uit. En wat heb ik erin zitten knuffels van dekinderen waar ze mee slapen. dus nu nog weer met de was aan de sjouw naar mijn moeder. Kids in de auto, wordt al doodmoe als ik er aan denk. Kan wel janken. Monteur komt morgenmiddag.

9. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Jodeli. Fijn dat het goed met je gaat, wanneer ga je met verlof?

Pff... Vertel ik net aan man dat de baby eindelijk rustig is. (hij voelde 'm ook behoorlijk tekeer gaan vannacht)... Is hij weer wakker geworden. Het lijkt wel of hij eruit wil! Zo hard aan het duwen?! Ga maar even de deur uit voor een boodschapje, gaat hij tenminste weer lekker slapen :D

10. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Heeee gedver!! kan me helemaal voorstellen dat je dat nu even niet kon gebruiken!! :(

Kan je ze niet met de hand wassen of uitspoelen en dan gewoon lekker lang in de droger? of kunnen ze niet in de droger?

@Soepkip: lekker zon druktemaker! :D hihihi hier ook vooral 's avonds en dan in bed ook zo erg dat ik om de seconde au roep tot t vermaak van manlief :) die ligt dan in een deuk..

En misschien vindt ie t wel helemaal niks dat ie met zn koppie naar beneden moet en daar moet blijven?? :D hij wilt gewoon niet indalen, hij wil zwemmmeeeeeee! :D hahaha

11. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    zo Mar3Kids het zit je effe niet mee vandaag knuffel.

Hier effe een dutje gedaan op de bank van 2 uur dat was wel effe lekker.
    Maar ik voelde me vanmorgen al een beetje raar op de maag en dat is nu nog steeds niet weg en ik moet zo koken voor de kleine meid. Bah. Ik hoop dat het straks nog wegtrekt. Morgen hebben we een teamafscheid met lunch omdat het hele team uit elkaar gevallen is de afgelopen maanden.

12. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Dan is dit ook geen leuke periode om met verlof te gaan voor jou, gelukkig sluiten jullie het nog met een etentje af...

Hier nog steeds een overwactieve baby in de buik. Liever nu dan snachts.
    Was vanmiddag naar de telefoonwinkel te gaan om te smeken of ik een maandje eerder mijn abonnement kon verlengen met nieuwe foon. Smeekbede was niet nodig, ik mocht al een nieuwe! Zit nu te spelen met mn nieuwe iphone :D

Fijne avond..

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Fijne avond iedereen!

14. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Tip.

Vanmiddag was ik even in de hema en zag dat (bijna) alles 3 halen 2 betalen is. Op internet zie ik het niet terug maar ga morgen nog wel even kijken daar...

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Goedemorgen. Jeetje wat een storm vannacht. Werd er gewoon wakker van. Daarbij ook veel naar het toilet gemoeten dus nu een beetje brakjes. Zo even met de hondjes naar buiten en dan weer lekker terug naar bed.

Info avond in het ziekenhuis was zinvol. Nog best veel nieuwe info gehad. Weer nieuwe dingen waar we over na moeten denken.
    Dacht eerst dat ze mijn slechte eigenschappen aan het opnoemen waren. :) Vertrouwen in je eigen lichaam, bewuste gedachte uitschakelen.........

Hier ook een hele drukke baby. Heb ook sterk het gevoel dat de baby aan het indalen is. Gisteren de hele dag misselijk geweest. Even gegoogled en het zou kunnen zijn dat het komt doordat mijn lichaam weer nieuwe hormonen begint aan te maken. Dat in combi wat er gisterenavond is verteld. (extra afscheiding, actieve baby, drukkend gevoel op vagina en eventueel anus)
    Over anderhalve week weer een groeiecho dus dan zal ik het wel horen. :)

16. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Zo goedemorgen,

ga me zo maar eens ziekmelden. Heb toch een buikgriepje te pakken. Ben gisteravond om 7 uur naar bed gegaan en ben meerdere keren op moeten staan om naar de wc te gaan.

17. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    sterkte miron, is nooit leuk een buikgriep...

hier vandaag weinig gepland, lekker ff babydingetjes voorbereiden denk ik!

18. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    ow gister vanaf de middag last gehad van voorweeen, hebben anderen hier ook al last van? las net 1 iemand die misselijk was enzo, dat heb ik nou weer niet, ook niet bij aaron gehad.. maar wel een beetje pijnlijke harde buik, echt een beetje een wee gevoel, komt en gaat, alleen t wordt niet erger qua intensiteit. zal straks ff hier op t forum gaan teruglezen wanneer dat bij aaron begonnen was.

merk t nu ook weer nu ik achter de comp zit, die pijnlijke buik..

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb al een week of drie die indalingssteken. Dat was ook wat de vk me vertelde datt t was. Maar heb ook extra afscheiding en druk op vagina sinds twee weken. Wilde donderdag vragen wat dat is....maar heeft dus allemaal mett elkaar te maken....

Baby blijft druk....hele dag en nacht door....ik hoef mijn hand maar per ongeluk op mijn buik te leggen en hoppa, op andere zij hoppa! Mag hopen dat hij straks wel een beetje slaapt....

Vanavond kerstdiner van defensie....moeten we in gala.....

20. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Hihi Yojo veel plezier vanavond!

Hier ook al veel last van afscheiding, misselijk en gisteren om de haverklap harde buiken. Mmmh alleen voel ik de beeb niet extra ofzo, maar goed ik voel toch al vrij weinig.

Ook erge last van mn heupen, is echt pijnlijk om te lopen.

Vanmiddag naar de vk, controle plus echo ivm placenta.
    Vanavond is dan de info avond over bevallen in het ziekenhuis, ben wel benieuwd.

Maar eerst nog even rustig aan doen vandaag, voel me niet echt fit nog.

Vaddie: wat een wind he, hier werden we er ook wakker van, de bbq stuiterde het hele dakterras over haha.

Deel Deze Pagina