annethamar, succes met de ceho, ga voor je duimen dat de placenta gunstig ligt! hier toch maar ff gebeld naar t zikenhuis,omdat ik nu alweer merk dat de voorweeen beginnen te komen nu ik ben opgestaan, ze willen me toch ff voor de zkerheid zien. had ik eigenlijk niet verwacht, weet dat dit niet de echte weeen zijn en dat t voorwerk best nog een hele tijd kan duren, aan de andere kant ben ik wel blij dat ze t zekere voor t onzkeere nemen.
Dank je en jij sterkte zometeen. Idd alleen maar fijn dat ze voor de zekerheid even nakijken. Succes!
Goede morgen! Bij ons was t dakraam open gewaait vannacht en ik werd wakker van de herrie...door mijn oordoppen heen!! Indalen voel ik ook! Herkenbare klachten en daarbij voel ik t hoofdje bij mijn schaambot vandaag iets te drukke planning maarja morgen weer rustig aan doen Zal later ff foto van de box spammen fijne dag!
Goede morgen meiden! Zo.. wat ben ik hier verrot wakker geworden. Lag heerlijk te slapen tot de deurbel ging... Ik dacht nog wat vroeg dat er een pakket geleverd wordt maar nee, het was de cv monteur Hij is net weg, gelukkig hadden we nog geld in huis. Over indalingsweeen/ steken. Heb hier nog geen last van volgens mij, althans ik weet niet zo goed hoe het moet voelen. Ik voel geen druk op de onderkant of heb ook niet meer afscheiding dan anders tijdens mijn zwangerschap maar wel een hele drukke baby in de buik! Gister zei ik nog wel tegen man, ik hoop dat hij snel gaat indalen, kon niet eens voorover zitten of er kwam een golf maagzuur mn mond in. Nu is het weer minder maar gedurende de dag wordt het steeds erger. Vaddie. Zou mooi zijn als dat inderdaad zo is, nog meer tekenen om op je lichaam te vertrouwen!! Yoyo. Gala van defensie? Ik zou er niet aan moeten denken om nu in een galajurk te moeten.. heb je er een gehuurd? Veel plezier i.i.g. Trishka. Voorweeen? Heb geen idee meis, grappig dat je dat nog kan terug lezen van aaron! Ik zit soms ook nog berichtjes terug te lezen van wanneer had ik wat voor mn 9maanden dagboek. Toch handig deze site. AnneThamar. Een informatief dagje voor je, hopelijk is alles goed met de placenta! Wat een rotweer zeg.. storm en regen.. Ik zit vandaag weer in de wachtstand voor een aantal pakketjes en nog even de deur uit voor kerst en geboortezegels. De geboortezegels kan je beter dit jaar nog aanschaffen want volgend jaar worden ze duurder!! Fijne dag!
Tris Succes! Harde buiken...hier ook volop...zal donderderdag eens allemaal vragen... Ja Kerstdiner van Defensie...lief werkt er... Hij gaat in SMOKING en ik heb bij de C&A een heel net zwart Kerstjurkje gevonden voor 2 tientjes hahahahahaha. Afgelopen jaren hoefde ik steeds niet mee en nu ineens wel....maar goed vind het ook wel weer leuk alleen ken er geen mens!
@Trishka: succes. Wel logisch dat ze je even willen zien. Voor het zelfde geld is je lichaam al wel serieus aan het voorbereiden. @Yojo: veel plezier vanavond. Voorweeen: hier nog niet gespot. Wel ietje sneller harde buiken maar dat schijnen weer voorbereidingen op de voorweeen te kunnen zijn. @Soepkip: 30 december weer een echo dus ben benieuwd of mijn gevoel ook idd klopt. Maar ja, ze vond dat de baby zowiezo erg laag ligt. En dat is al de hele zwangerschap zo. (nog steeds geen last van maagzuur)
Wat een schattige box! Enne natuuurlijk een mooie buik! Maar dat heb je al en tijdje Oh Vaddie: jij hebt al veel last van harde buiken maar geen maagzuur. Ik he al vanaf wk 12 maagzuur, en nu pas harde buiken. Wordt gek van t maagzuur! Soms doe ik niet eens iets, en ineens...blegh. Van t weekend gaan we hier t bed afmaken, en daarna komt de box en de kinderwagen in huis. Hihi de box is echt huge, past denk ik net in onze woonkamer. Zal dan wel fijn zijn als de kerstboompjes weg zijn...
Ben nog steeds werkzoekende dus ben al maaaaaaaanden met verlof hihihi op zich dus wel lekker alleen financieel helaas niet. Goede tip van de geboortezegels! Zal even tellen hoeveel we er nodig hebben en ze dan ook dit jaar nog maar gaan halen! @miron: beterschap!!! @voorweeen: gelukkig hier nog niet! Maar goed weet ook niet of ik ze zou herkennen, weet ook nog niet wat een harde buik zou moeten zijn...... misschien wel gehad maar niet herkend... @info avond ziekenhuis: heb ons er nog niet voor opgegeven maar ga dat straks maar even doen denk ik..... zag dat de eerste pas in januari is en dat ze snel volzitten, hoop dat ik er nog bij kan
thanx! ff vraagje hoe leggen jullie die hydrio luiers in het bedje? Kvind ze zo groot. Maar in een driehoek? Punt omhoog? Ik weet t ff niet haha en heb het wiegje en ledikantje bijna klaar
Ik leg geen hydro in het bedje. Ik heb aerosleep en als je dat dan doet gaat het effect van dat dure matrasje weg. Maar ik zie meestal dat ze in de breedte opgevouwen worden en dan als strook onder het hoofdje liggen.
Ik heb ook een aerosleep maar deze werd bij mijn dochter er meteen uitgehaald. Mijn ervaring is dat zodra de kraamzorg er is dat het bedje helemaal uit elkaar gehaald wordt en opnieuw opgemaakt wordt. Dus nu heb ik het bedje gewoon opgemaakt voor de mooi.
Ja heb ik ook gedaan. Hoorde ook dat de kraam het toch verschoond voordat de kleine erin komt te liggen.
Hoorde trouwens vaker dat de kraam het aerosleep eruit haalt maar daar ben ik het eigenlijk niet mee eens. Ik schaf dat toch niet voor niets aan.... Morgen heb ik intake als ik het niet vergeet zal ik het eens navragen....
Ik heb voor in het ledikant een aerosleep en deze gaat er inderdaad niet uit!! (wordt er meteen obstinaat van!!) Maar hij ligt in het begin in een wiegje naast mij en daar ligt geen aerosleep in. De hydrofielluier leg je inderdaad met een punt naar boven volgens mij. mw. Mooie buik en box! Wij hebben hetzelfde boxkleed, maar dan in de grijstinten van babydump toch? Pakje. Zeer waarschijnlijk wordt dit het eerste pakje. Van name it.