Whahahah ja stom he! dat vergeten mannen op zon moment ff Zwanger zijn en bevallen.. das piece of cake! hahahaha En nu hopen dat ie geen skippyballen krijgt van de zwelling.. WHAHAHAHA Sorry.. ben flauw..
hehehe, zat m net uit te lachen toen ie naar de tuin strompelde om te roken hahaha, net alsof ie ergens is genomen hehehehe . gelukkig kan ie dr zelf ook om lachen .
Wuhahahaha.. zou ik ook doen!! Kan je t niet ff filmen en als chantagemiddel achter de hand houden?! You never know......
Mannen zijn gewoon erg kleinzerig daarom zorden vrouwen ook zwanger. Mannen zijn helemaal niet in staat om te bevallen.
Oh gemenerik! Maar goed misschien heeft ie jou ook wel uitgelachen na je bevalling toen je ook niet lekker liep? Hobbyen? Nu even niet hoor. Ben totaal niet flexibel..... Tj fijn dat alles goed was. Miron fijn verlof al Ik moet nog 1 week werken....... dan ga ik in ZEN stand......
Denk ook dat die kerel van mij het gewoon vooruit schuift en elke keer weer een smoes bedenkt om maar niet te knippen. Nu zegt ie dat hij het in februari doet, jaja grapjas gewoon beetje poep in de broek hihi.
Goede morgen dames! Die knip komt er bij ons voorlopig niet hoor! Als de natuur t toe laat willen we graag een groot gezin daarom ook 'jong' begonnen Zo tot 12u werken daarna lunchen en zonnenbanken met een vriendin en vanaaf weer zwgym oh en ben vannacht niet uit t verhoogde bed gevallen hoor haha vind t heerlijk! Al is t maar met bed opmaken!! Fijne dag dames!
Oh en kzie nu me banner 32 weken!! Babylove jij dan ook gefeliciteerd met onze 32 weken Hoe is t verder met je? T is stil bij je!
Zonnenbanken, sauna kdoe t allemaal. Van zonnenbanken kan je eeen zwmasker krijgen maar ben t de hele tijd blijven doen en heb nergens last van
t is een beetje verschillend volgens mij, heeft te maken warmte en srtaling. je hebt kans op een zwangerschapsmasker en de warmte voelt ook niet echt altijd fijn voor de kleine samen met t felle licht, daarom adviseren ze ook niet te vaak en een handdoek over de buik.
Jaidd. Vooral de straling begreep ik en t felle licht. Sauna is alleen de eerste 12 wkn volgens mij. Maar goed ik zonnebank nooit dus heb me daar niet in verdiept.... Krijg er zo'n rare huid van ondanks de smeersels en zo'n rare kleur dus niks voor mij.....sonde. want t is wel lekker ontspannend! Mw veel plezier!
Heb helemaal het geduld er niet voor om te zonnebanken. Vind het zo zonde van de tijd en bruin worden doe ik toch al niet, wordt rood. Mijn zus gaat wekelijks en probeert mij ook altijd over te halen. Die valt dan rustig voor 20minuten in slaap. Als ik dat doe wordt ik knetter beroert wakker. Haha niets voor mij dus. Hier goeie nacht gehad, gelukkig. Jongens werden wakker om 7.50 uur dus echt uitslapen voor mij.
Goedemorgen meiden, Lekker uitgeslapen tot half acht! Voel me weer een stuk beter dan gisteren toen had ik een offday... Straks naar zus de fysio. Ze heeft een prachtig nieuw pand gebouwd en vandaag ga ik daar voor het eerst echt heen. Ben benieuwd. Verder weinig plannen. Even bij mijn ouders eten tussen de middag iig. Knip, als het aan mij ligt komt die er wel. Na twee kindjes zijn we hier klaar. Ik ben nu 37 jaar, zwanger zijn is niet mijn hobby... Zonnebank, ik heb er heb geduld niet voor.... Fijne dag allemaal
Is het niet handig om een buddylijst te gaan beginnen. Sommige zitten al in hun week zie ik. Lijkt me het meest handig dat je niet te gelijk gaat bevallen. Of is er al ergens een buddylijst en zie ik die over het hoofd.
Volgens mij nog geen buddylijst aanwezig. Zonnenbank: ook niet mijn ding, geen geduld voor. Gelukkig ben ik nog een beetje bruin van de zomer, blijft lang zitten. Zo boodschappen doen. En weer zeuren. In september is het dak van de buren vervangen. Wij hebben lekkage en zijn dus al drie maanden bezig om het gemaakt te krijgen.
Goede morgen meiden.. Hier een wisselend nachtje maar voel me wel uitgerust. Het is dan ook al 10uur! Buddy. Hoe kunnen we dit regelen? Ik doe mee. Zal ik alvast een buddylijstje starten bij het bevallingslijstforum? Zet dan jullie naam onder mijn naam als jullie mee willen doen en dan kijken we later wel hoe of wat... Ik doe t nu ff.
Hierbij de link naar de lijst: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/279777-1-t-m-14-februari-mamas-de-lijst.html#post11588823 Zonnebank. Ik ben ook nog gegaan tijdens mijn zwangerschap, nu al een tijdje niet meer. mw, ik zou wel je buik afdekken met striae of maakt dat niet uit?
Zo hier heerlijk geslapen werd wakker van de wekker om 7:30. Die moest ik helaas nog zetten omdat mijn dochter naar de peuterspeelzaal gaat vandaag. Maar ja daarna effe snel de boodschappen gedaan en zo meteen boven even opruimen en dan kan ik mijn dochter weer ophalen. En meestal is ze zo moe dat ze smiddags nog heerlijk een paar uur slaapt hihi. Zonnebank daar neem ik me nou echt de tijd niet voor en vind het een beetje zonde geld om daar geld aan uit te geven