1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Hé meiden. Het wordt steeds erger hier. Nu niet eens zorgvuldig bijgelezen... Had jullie beloofd vanmiddag even aandacht te geven, maar heb ego aan mezelf gedacht. En heb even heerlijk van het zonnetje genoten. Wat een prachtig weer op deze mooie september dag! Zit zowaar ook weer wat stabieler in mijn vel, maar ga nu wel mijn bedje opzoeken. Even weer lekker goed slapen voor morgen de werkweek weer begint. Fijne avond verder, liefs

2. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Yeeeaaah het is maandag!!!!

21 weken en vanavond baby kijken!

Nu nog wachten tot zes uur...

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Goede morgen!

AnneThamar. Jééé! Nu mag ook eindelijk jij naar baby kijken! Nu nog de hele dag in spanning afwachten.. :D

Hier weer aan het werk. Gisteravond noodgedwongen op de bank omdat ik niet meer kon zitten van de pijn. Vrijdag ga ik weer naar de vk en geef het dan aan.

4. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Jeetje, wat kunnen jullie kletsen zeg! Ben 1 weekend weggeweest, en heb volgens mij een half uur zitten lezen!:D

En ik ben natuurlijk alles al weer vergeten, maar ik wou nog wel even zeggen:

AnneThamar: veel plezier bij de echo! Ik hoop dat alles goed is!

Babyshowers... ik moet er niet aan denken! Dat is echt niet mijn ding. Maar aangezien ik de eerste in onze vriendenkring ben, en degene die ik er als enige voor aan zou zien om zoiets te organiseren sinds drie maanden in Amerika woont, denk ik dat ik er niet zo bang voor hoef te zijn. Bovendien heeft zo ongeveer een derde van mijn vrienden echt níets met baby's (of nog niet;)), dus de kans is heel klein...

Ik wou nog even na mijn weekendje weg met gezellige etentjes en borrels zeggen: ik mis de alcohol:S Stom hè. Had ik echt niet gedacht hoor, aangezien ik normaal ook niet zo veel drink. Maar op dat soort gezellige momenten wil ik ook een lekker wijntje of biertje! Nou ja... het is voor een goed doel!:D
    Een vriendin zei: 'Ach, dan kan 'ie vast wennen'. Nou ja... dat leek me dan weer geen goed idee!:$

5. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Oh, ik vergeet helemaal de mooiste actie van dit weekend te vertellen.

Ik wilde wat geld gaan pinnen, maar ik was toch serieus mijn pincode vergeten. Dus ik twee keer geprobeerd, maar het was gewoon niet goed. Toen stopte ik maar, want ik wilde mijn pas niet kwijtraken. Maar daarna stonden we nog met een groepje te kletsen terwijl de rest pinde, en ik wist hem weer. Echt waar! Dus ik ging weer pinnen, met mijn goede pincode... Nou ja, niet dus:$. Weer een rood scherm, drie foute pogingen en einde verhaal;)
    Vandaag gelukkig een vrije dag, dus ik mag zometeen naar de bank om een nieuw pasje te regelen...

Zwangerschapsdementie bestaat, ik weet het zeker!:)

6. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik spring ff snel weer ergens in hoor haha, teveel om terug te lezen.
    Nu het schooljaar weer is begonnen heb ik weer wat computertijd :)

Alles gaat goed hier, bij jullie ook zover ik terug kon lezen! Fijn!

Kan iemand de lijst aanpassen voor mij, het lukt mij niet.ik ben van 12-2 naar 10-2 gegaan (uitgerekende datum) en ik verwacht een gezond lief jongetje, jeej!

@babyshower, geweldig! Mijn oudste dochter weet dat ik dat graag wil dusss....hihihi

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Geniet allemaal van het mooie weer!
    Wij gaan een midweekje weg!

8. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Marjanneke: hier ook nogal last van. Zat vanmorgen op de fiets naar het station kwam ik tot de ontdekking dat ik mijn rugzak met mijn hele hebben en houden thuis had laten liggen..... Kon weer terug dus. (en was te laat voor de trein)

@AnnaThamar: vanavond baby kijken, spannend. Moeder: misschien dat je je gevoelens op papier kan zetten en dan als brief aan je moeder geven? (heeft mij vroeger goed geholpen) Dan kan je er ook wat afstandelijker naar kijken.

@Mamadeluxe: gezellig dat je weer terug bent. Gefeliciteerd, een knul.

Hier: bah weer maandag. Nu op mijn werk en geen motivatie. Meteen al een hoop gezeur waar ik helemaal geen zin in heb. Gelukkig maar tot 1 uur werken.

9. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    @LieveK Het is onmogelijk altijd alles bij te lezen. Soms spring ik ook gewoon ff in!

@AnneT yeeeh bijna echo!!

@Marjanneke mijn zwangerschapsdementie is ook echt verschrikkelijk! Kan soms zelfs niet op bepaalde woorden komen en dan ga ik het maar omschrijven haha

@Mama Deluxe een zoon wat leuk!!

@ yojo geniet ervan! Als je in Nederland blijft heb je heerlijk weer!

@ Soepkip ik zou inderdaad maar wat met die klachten gaan doen

@ Vaddie nog 2 uurtjes en je bent vrij :)

Hier gister nog enthousiast over mijn actieve weekendje weg en nu kan ik wel janken. Alles doet pijn, heb wat verhoging en ben misselijk. Was vandaag al vrij maar heb me net ziekgemeld voor morgen. Heb echt een extra dagje nodig anders wordt het de rest van de week niks

Schaam me echt een beetje meld me NOOIT ziek en vind dat ik mijn collega's dan zo tot last ben maarja... ff voor mezelf kiezen:x

Gistermiddag avond urenlang een drukke baby in mijn buik en nu ook al 2 uur lang getrap. Denk dat me energie echt ff daarheen moet en dat ik heel veel geleerd heb van dit weekend :D

10. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Hihi moet wel lachen om alle verhalen over zwangerschapsdementie;) Heb er zelf ook wel last van, maar gelukkig niet zulke zaken, ik schrijf ALLES op!

@Vaddie, toevallig dat mijn man dat ook zei gisteren! Ga ik vanmiddag maar voor zitten.
    Dank voor de tip!

@Yojo: veel plezier!

@Mamadeluxe, gefeliciteerd, een zoontje! Gezellig dat je weer meekletst!

@Mw: goed uitzieken hoor, niet te snel weer moeten werken.

11. jodeli

jodeli Actief lid

27 apr 2011
    152
    0
    16
    Goedemorgen!
    Even snel een kort berichtje... heb nog niet bijgelezen en heb er nu ook de tijd niet voor... krijg straks visite (ben vandaag 31 geworden :D)
    Erg druk gehad de laatste tijd... Zaterdag de stof voor de gordijntjes opgehaald en 's middags naar verjaardag van schoonzus. Gister verjaardag van schoonmoeder gevierd (ook vandaag jarig) en vandaag ben ik dus zelf jarig.
    Straks komt mijn moeder, misschien dat we dan even in de babykamer verder gaan of misschien gewoon even balkonhangen hahahahha
    Ga proberen van de week even goed bij te lezen!
    fijne dag allemaal!!!!

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Hoi dames! Goeiemorgen! :D

Hier vandaag de ikea onveilig maken, dus ik lees vanavond wel ffies terug en dan horen jullie wat ik allemaal gekocht heb ;)

Heb sowieso al hele leuke dingen voor zoonlief gezien.. zoals een stoffen pop.. kweet dat t een knul is :) maar misschien wel handig als mama straks met de baby bezig is dat hij dat ook kan met zijn baby?.. ;)

Doewiiiiiiiii!! :D

13. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden

Even niet geweest! We hadden afgelopen zaterdag solextocht geweldig om te doen maar mijn god hey wat heb ik een zere onderkant.

Annethamar; jij en je moeder zijn idd water en vuur. Misschien idd goed dat je iemand gaat raadplegen want in elkaars ogen doen jullie het niet goed...... dikke knuff want het is al rot genoeg dat dit in je zwangerschap gebeurt waar je zo van wilt genieten en leuke dingen wilt delen met je moeder toch?

Babyshower; wordt bij ons niet echt gedaan......hoeft van mij ook niet hoor.....vind de kraamcadeautjes al leuk genoeg.

Wie had 20 weken echo!!! Spannend en suc6

Pam voor kleding kan je ook kijken op Name it kinderkleding en babykleding. Name it bij Ikenmijnkind hele leuke site ook.

Ik moet nodig mijn dagboek weer eens bijwerken zeg....vergeet zoveel rondom deze kleine.....

Nu eerst ramen lappen!!!!!

14. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mw: ken het gevoel. Hier hetzelfde: als ik er niet ben moeten mijn collega's mijn werk overnemen....

Nog 10 minuten en ik mag naar huis. Ondanks dat ik niks bijzonders heb gedaan. (wat mail enzo, veel zitten) toch echt toe aan even rust. Geen harde buik maar wel erg onrustig. Ook frummel schopt er op los.

15. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Gister trouwens behoorlijk emo savonds, barste in huilen uit toen ik er aan dacht dat er nog altijd wat kan gebeuren voor of tijdens de bevalling. Ik hou al zoveel van dit kindje.. moet er ook niet aan denken dat er iets gebeurd maar soms overvallen die gedachten mij. Herkenbaar?

16. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Heel herkenbaar heb soms ook.soort paniekaanvallen over t idee dat ons leven zo gaat veranderen. Je hebt zo'n mooi beeld voor ogen maar hoe zal t straks echt zijn??

En kben de dagen aan het wegtellen t duurt voor mijn gevoel nog zo lang!!

17. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Herkenbaar, maar ik heb het meer van "wat als er iets met mij gebeurt?" " Wat gebeurt er dan met me zoon en deze baby?" etc etc

18. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    AnneT nog maar effies en dan mag je weer naar je kleine kijken. Veel succes en plezier.

Zo straks als vrijwilligster helpen bij een 2e hands kinder kleding beurs. Vind ik zo leuk om een zak open te maken en te kijken wat er nu weer in zit hihi :) En voordeel straks over 2 weken mag ik al 2 uur van te voren shoppen met de andere vrijwilligsters.

Morgen weer een lange dag in de trein zitten. Mag weer voor het werk naar het noorden. Dus 3 uur heen in de trein effe een bespreking en 3 uur terug in de trein. Dus heb maar een boek klaar gelegd om morgen betaald te lezen in de trein. Ik heb daar gelukkig niet zo'n moeite mee ook omdat de oppas voor mijn dochter super goed geregeld is maar sommige collega's kunnen toch over alles zeuren.

Nu ook weer wordt er iets georganiseerd en worden we opghaald op kantoor om naar de efteling te gaan en daar is dan een programma georganiseerd Hartsikke leuk toch. Nu is dat van 15:00 tot 21:00. Pas om 21:00 vertrekt de bus dus weer naar kantoor. Nu moeten mensen inderdaad dan nog 1,5 uur in de trein terug maar sjees hoe vaak per jaar is zoiets.

En dan zeuren vooral die mensen die de kinderen al groot en zelfstandig hebben het is wel laat he en is het wel verplicht. Het valt toch wel onder werktijd of niet. Bah bah bah. Tja mijn mentaliteit is het niet en zal het ook nooit worden. Als ik kan regelen dat mijn dochter goed verzorgd wordt (mijn man is die week op cursus dus moet ze bij mijn schoonouders blijven slapen) dan vind ik het prima.

19. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ff ego: mijn rust dag wordt beloond zag net de baby aan de buitenkant schoppen!
    Was maar 1x maar ben blij :) kan dus wel met placenta aan voorkant

20. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    En vriendlief heeft t net ook gezien!! :)

Deel Deze Pagina