Mooi verhaal pam! Goed bezig jij op de vroege ochtend... Heb t idee dat mijn buik met de dag groeit...pfff Dit is eigenlijk mijn laatse werkweek maar zit al voor de vierde week thuis...wat ben ik blij dat lief volgende week vrij is....
En dan denk ik maar... het is goed dat we niet meer werken! Dat werken en weinig rust zo'n invloed heeft op de groei van je kindje ben ik wel geschrokken! Mijn buik lijkt ook elke dag groter te worden...
Zo Pam. Wat een verhaal!!! Jou leukste dagen van het jaar komen er weer aan en hopelijk kan je daar lekker van genieten!! Hier weer een heerlijke nacht geslapen, de derde op rij. Zo weer even naar mijn kleine neefje toe, zin in! Fijne dag!
Ow ik word weer hebberig.... Ik heb een spiegelreflex camera van Canon en een Canon Ixus voor in mijn tas....zo'n kleintje... Nu heeft Canon een nieuwe Ixus....hebben hebben hebben.... (Deze is nog maar anderhalf jaar oud....erg he...)
pam, idd herkenbaar ivm de weeenopwekkers, bij aaron had ik die ook, misschien daarom idd zo ondragelijk? ruggeprik toen niet gedaan maar zo een pompje die je in kan drukken, scheen beter te zijn voor de kleine? zit nu ook aan een ruggeprik te denken hoor, moet 27 dec weer naar de vk, dan ff de voors en tegens bespreken. Ga dan ook bespreken tot hoe lang we t gaan aankijken, merk dat ik steeds krakkemikkiger begin te worden, pijn in bil en buik, nu ook nu ik achetr de comp aan t schrijven ben krijg ik al een harde buik, heb verdorie nog niks gedaan vandaag dan net aaron op bed gebracht.. verder vandaag een rustig dagje, straks boodschappen doen en verder met de adressenlijst. hier trouwens nog geen sneeuw, wel hagel bleh!
Zo Pam, goeiemorgen Leuk verhaal weer haha. Soepkip, veel plezier bij je neefje. Hanna, veel plezier op je laatste werkdag! Vandaag ga ik inkopen doen, de laatste dingen, vooral kleine spulletjes, nog een dekentje, speentje, enz. Hulp, hier doet mn man meestal veel, maar die voelt zich niet zo best, en mn moeder is net geopereerd aan dr hand, dus die doet ook niet veel... Ben benieuwd hoe het straks gaat. Heel veel last van maagzuur hier, gaat maar niet over. Nou dames, ik ga me aankleden
Heb veel gelezen maat veel is mij ook alweer ontgaan, lijk wel dement aan het worden. Alzheimer light??!! Hanna: veel plezier op je laatste werkdag en daarna lekker gaan genieten van je verlof en nog meer wordfeud spelen en van me winnen. Haha. Sneeuw; was vanmorgen gelukkig weg. Houdt er ook niet van, niet nu met de zwangerschap. Bij de jongeste lag er ook veel sneeuw toen ik op het einde liep. Was altijd bang om te vallen en ik ben wel een kluns dus reken erop dat ik val. Kids; hebben volgens mij de oren dicht zitten en luisteren voor geen meter. Heb ze al meerdere keren naar de gang gedaan en blijven brutaal. Merken denk ik heel goed dat mijn lontje wat korter is en proberen daardoor veel meer uit als anders. Nu de jongste even naar bed brengen.
Goedemiddag. Hanna veel plezier op je laatste werkdag. Zo de intake voor de kraamzorg weer achter de rug en heerlijk effe naar de kapper geweest. Hier regent het weer hadden wel vannacht wat sneeuw maar dat is gelukkig nu weg. Morgen gaan we naar toverland met de kleine meid. Voel me nog hartstikke goed en heb nergens last van. Dus als ik jullie verhalen lees knijp ik mezelf nog maar eens in de handjes. Slapen gaat hier ook nog best goed. Alleen vannacht effe wakker gelegen maar dat kwam omdat mijn man vertelde dat hij een kerstkado wilde gaan halen in de tijd tussen dat de kraamzorg weg ging (10 uur) en het moment dat hij Sophie op moest halen van de peuterspeelzaal (11:30) Heb ik hem vanmorgen maar meteen verteld dat dat mijn gemoedsrust bij de kapper niet ten goede kwam omdat hij ook met reistijd te maken had en zo. Gelukkig had ie dat wel door hihi en heeft ie plakplintjes zitten maken in die tijd.
Net telefoontje gehad van mijn zusje. Ben weer tante geworden van een gezonde jongen Liam 3600 gram en 51 cm. Kom uit een meiden familie (heb 3 zussen) maar bij ons worden alleen maar jongens geboren. Is al de 6de jongen in 4 jaar tijd en er is 1 meisje.
Net weer contact gehad met het zkh voor mijn suiker. Ze was erg tevreden. Volgens haar lijkt de suiker zich weer te verbeteren. Zou mooi zijn want dan hoef ik waarschijnlijk niet veel te spuiten. Ook verpleegkundige gaf aan dat ik ook wel eens mag snacken nu ik de insuline heb. (blijf namelijk afvallen)
Fijn Vaddie Gefeliciteerd Mar. Kom even binnenvliegen, mijn moeder helpt mij even mee met schoonmaken Ben maandag voor echo + controle geweest. Alles was prima in orde. Madam weegt al 2774 gr. Ook is ze al behoorlijk lang (bovenbeen bot valt buiten het gemiddelde). De verwachting is ook dat ze bij 40 weken, eruit gaat komen met 8+ pond Ze gaat dus dezelfde kant op als ikzelf Ze ligt ook met haar hoofdje naar beneden, ruggetje aan mijn linkerkant met haar kontje onder mijn ribben Helaas geen profiel foto van haar gekregen, omdat ze dus met haar voeten voor haar gezicht lag Wel een prachtfoto van haar voet (7 cm) View attachment 208444
*UPDATE* Berichtje van TJ82 Hi Buddy, even een update vanuit het zkh! Bloeddruk was weer hoog en omdat ik er sinds vandaag klachten bij heb gekregen, lig ik nu aan het CTG en hebben ze net bloed geprikt. Nu afwachten dus wat ze verder willen gaan doen. Hou je op de hoogte! x * EINDE UPDATE*
Spannend voor TJ82! Ga voor dr duimen. Mausyi: wouw! Leuk de echo foto. Vorige week kregen we geneens een foto, want de beeb lag in stuit, zagen alleen de rug haha. Kreeg net een plens kokend water over mn been, auauauauauaua. Zit nu een flinke blaar van 3 cm, de rest van de plek is denk ik wel 10 cm! En net gisteren de calendulan zalf aan mn moeder gegeven.. Vanmiddag luiertas, dekentje en een sokbroekje gekocht. En magnesium tabletten, kreeg steeds meer last van krampen... Ben benieuwd.