1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nou weer 1,5 kilo aangekomen in 15 dagen...
    Zit nu op de +19,5
    hoop echt niet dat ik over de 40 weken ga anders wordt ik echt tonnetje rond!
    Ze schrok ook nog van mijn huistriemen en ging t niet mooier maken dan t is; 'je buik gaat nog heel erg groeien'.

Maarja belangrijkste kindje was goed! Bloeddruk ook!
    Volgende x krijg ik info over de bevalling en die keer daarna komt ze thuis alles doornemen, vind ik echt goed van der!

AnneT auw! Kvind brandwonden de volgende nacht altijd pijnlijker

en Soepkip heerlijk zo'n vent met nesteldrang hé.
    Die van mij is van t weekend spontaan nog aan de badkamer begonnen! Dus weer een mini verbouwing maar heb wel gezegt dat t in 2011 allemaal af en opgeruimt moet zijn haha

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Fijn dat verder alles goed is mw. Die buik gaat zeker nog groeien maar hoeveel nog denk ik dan... Op een gegeven moment is het toch een keertje klaar ;)
    Mijn schoonzus is tot de 38.4 weken gekomen, dat lijkt mee heerlijk!

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nou daar teken ik voor haha!
    Tja die buik ik weet t ook niet,zit nu al enorm in de weg en dan zijn we nog niet eens hoogzwanger! Kdenk dat die buik steeds meer naar voren gaat komen...

Bij mij is er 1 hoofd,schouders, knie en teen aant doen volgens mij...

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Vanaf wanneer zijn we hoogzwanger eigenlijk?

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hihi nu? Nee denk vanaf 37 weken?

6. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Haha gisteren een discussie over gehad; wanneer ben je nou hoogzwanger?
    Mn moeder vond nu, ik van niet, toen kwam mn man met een briljante:
    Je bent hoogzwanger vanaf het moment dat je gaat waggelen...
    En bedankt he? :D
    Ik zou het niet weten, maar vind 37 weken wel logisch klinken.

7. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Haha nou dan wordt ik nooit hoogzwanger want mag van me fysio niet waggelen :p

8. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik waggel ;)

9. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Ik ook! hahaha Maar dat doe ik al even. Zeker als ik moe ben.
    Heb voor mezelf besloten dat de laatste 8 weken ik hoogzwanger ben. :) Nu dus. :)

Hier echt weinig energie. Dus wat kleine klusjes aan het doen. Ondertussen hopen dat mijn man op tijd thuis is zodat hij kan koken en ik er geen voorbereidingen aan hoef te doen.

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Dames dames toch waggelen is zoooooo slecht voor je bekken en onderrug!! Niet doen!!

11. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Gaat vanzelf.;)

12. AnneThamar

ik waggel soms, als ik enorme pijn in mn rug heb.
    en ja dat is slecht, maar soms kan ik anders niet lopen :):( en moet soms toch echt een bezoekje aan het toilet brengen.

ga nu even op bed liggen, rug doet nu erg veel pijn.
    wel steeds hoger, ergens tussen mn schouderbladen, hebben jullie dat ook?

13. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    hier ook af en toe waggelen hoor, zoals nu.. wilde ff snel de stad in met een vriendin maar werd van 11 tot 15.00 uur oeps.. dus nu als resultaat harde buiken en pijn in mn bil grrr!

14. AnneThamar

zozo dat hou ik niet meer vol trishka.
    kom net uit bed, denk dat ik er zo weer in ga. wilde eigenlijk gaan sporten vanavond maar denk dat ik mn energie spaar voor morgen mn laatste werkdag.

heb net mn geboortezegels binnengekregen, wel handig dat je die kunt bestellen zeg!
    zit nu nog te wachten op proefdruk geboortekaartje, zondag avond besteld. hopelijk deze week wel binnen...

15. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ook ik waggel zeker als ik moe ben.

16. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Stel eendjes bijelkaar dus. Hier ook pas waggelen als ik teveel gelopen heb. Als ik te snel loop dan krijg ik een harde buik, die blijft tot ik weer rustiger aan doe.
    Ik loop ook nog de stad in de rondte maar meer dan 3 uur achterelkaar slenteren is echt teveel. Moet dan wel even stoppen tussendoor.

Ookal ga ik de buik missen, toch mis ik m'n ouder figuur en flexibiliteit ook wel heel erg ;)

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Klopt...maar af en toe kan ik niet anders meer van de pijn...

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ow ja postzegels! Die moet ik ook nog....

19. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Hoi Dames,
    Wat schrijven jullie in een razend tempo zeg! Zeker allemaal al met verlof :)?

MW, niet druk maken om die kilo's joh. Ik weet zeker dat die er razend snel weer af zijn als je kleine m/v er uit is.

TJ, oh wat irritant zeg. Hup kleintje, blijf jij nog even lekker zitten en laat je moeder dr bloeddruk eens wat zakken. Vanaf januari kan je best om t hoekje komen kijken maar nu is het toch echt veilger in de buik!

Hanna, hoe was je laatste werkdag?

TJ, wat leuk dat jouw zoontje al een speelmaatje heeft in de familie. Bijzonder he om dat zo dicht bij mee te maken en dat het bij jou over een week of zes ook zo is.

Hier: allemaal gedoe op werk. Zal jullie er niet mee lastig vallen, maar niet leuk om zo af te sluiten. Morgen nog 1 dag, en daarna nog de nasleep :(. Merkte t vandaag gelijk aan mn bloeddruk, die was ineens een stuk hoger dan normaal.
    Vandaag ook bij de vk geweest. de baby ligt ondanks de chinese wijsheden van de moxa therapie nog steeds dwars. en ik moet dus door naar de gynaecoloog voor verder plan v aanpak. Ze is gewoon nu al een challenge en ze is nog niet eens geboren!

Vanavond voor de laatste keer zwangerschapscursus. Wat gaat dat toch snel he!

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Waggelen slecht? ;) ik zou niet durven zeggen hoe ik loop maar ik gok dat ik ook wel veel waggel hoor.. ik kan gewoon niet anders zoals die kleine dan klem ligt en zo laag als ze ligt/hangt :)

Nu ga ik s ff heeeeeeel snel t doosje truffels uit t kerstpakket van manlief pikken :D :D :D

Deel Deze Pagina