Goeie morgen allemaal. Sommige kids lekker op tijd of niet. De jongens komen hier tegenwoordig tussen half achter en achter uur. Best wel lekker. Eerder was het nog wel eens half zeven. Maar sinds ze samen slapen gaat het erg lekker. Hier vandaag veel te doen, vraag me af of het wat gaat worden. Heb nog steeds pijn in rug en heup.
@hanna: vertel haar dan maar even dat Brayden normaal heerlijk uitslaapt en ik dat dus totaal niet gewend ben haha.. Nu terug mn bedje in want mijn lijf is niet gemaakt voor de ochtenden (heel stom maar dan voel ik me echt slechter als in de middag of avond) Truste!
Hebben jullie trouwens ook als je smorgens als je wakker wordt en op je rug gaat liggen (ik lig op mijn zij) dat je dan super goed de baby voelt liggen? Als ik uren op mijn zij heb gelegen dan heeft t natuurlijk een lekker holletje en als ik dan op mijn rug ga liggen steekt er meestal wat uit en gaat de baby een andere houding aannemen echt super leuk!!
Ook goedemorgen. Hier ging onze "wekker" om 7 uur. Maar ja ze lag er ook vroeg in. Vandaag lekker een beetje aanrommelen. Wilde eigenlijk naar de markt maar dat wordt hem dus echt niet vanwege de regen. Mar sjee wat een nieuws van je vriendin. Begrijpelijk dat je het effe kwijt wilde.
Pfff wa een nieuws...wil je niet aan denken... Hier erg verkouden wakker geworden...bleh voel me ellendig....
Goede morgen meiden.. Ja man is inderdaad 'echt' aan het meezwangeren. Best grappig om te zien omdat 'ie normaal helemaal niet zo is, gewoon een echte man. Lief en lekker nuchter. Dit had ik niet verwacht haha. De mama's onder ons al lekker vroeg wakker zie ik! Goede morgen Nog even en dan zijn de mama's in spe ook zo vroeg wakker. mw. Herkenbaar hoor dat je de baby goed voelt liggen. Voel 'm sowieso altijd wel nu, ook als ik zit, sta en zelfs loop. Als man uitgeslapen is ga ik met hem naar de drukker. Ben blij als dat achter de rug is. Dan zijn eindelijk de geboortekaartjes definitief! Fijne dag en tot later!
Hier veel aan het spoken geweest afgelopen nacht dus beetje brak. Ook lijken mijn darmen besloten te hebben er tijelijk mee te stoppen dus mijn buik voel zeer onprettig aan. Om de haverklap harde buiken en flinke krampen (in mijn darmen dus) Vandaag wat kleine klusjes doen en verder lekker fimpje kijken. Proberen ook al wat energie te verzamelen voor de kerst.
vaddie weet je zeker dat t je darmen zijn en niet voorweeen? voelde bij mij ook als mn darmen maar bleken dus voorween, kan hoor op dit termijn, lichaam is zich toch aan t klaarmaken, hoeft niet te betekenen dat je al snel bevalt maar zegt wel dat t lichaam wat doet.
Zou idd voor de zekerheid de vk even bellen.... beter voor niks als dat er wel wat zou zijn. Ik heb steken in mijn onderbuik...bleh en ik voel me al beroerd door de verkoudheid....
Goedemorgen @soepkip leuk zo'n man @mw; hier ook als ik op mijn rug draai, dat er ineens een rug en kont uitsteken @vaddie; ow balen. Is je stoelgang wel ok? @mar; jeetje wat erg @waggelen; gebeurt hier ook, vooral als ik met de hond loop. Ik probeer wel steeds 'normaal' te lopen, maar met blije vent aan de lijn. Lukt dat niet echt :x Gister had man gesprek met zijn oude werkgever, had gehoopt dat het nu wel klaar zou zijn. Maar helaas :x Wat hebben wij ons verkeken op dat *piep*volk. En bedragen eisen vanwege het 'werk' wat ze er in hebben moeten steken om dit allemaal op gang te hebben. Lees: '182.000'. Compleet gestoord :x Man zijn advocaat die klapperde ook even met haar oren, of ze dat goed had gehoord. Blegh. Nu volgt er een gesprek tussen beide bedrijven/directie. Komt daar niks uit, word het dus een rechtszaak En dat zal pas volgend jaar zijn. :x
Soepkip: haha ja mijn man kan ook zo lekker kwekken in zn slaap, moest wel erg lachen om zn opmerking over t glazen huis. Iets te veel tv gekeken/ radio geluisterd? Mar: getver wat een naar nieuws. Hopen dat het helemaa goed komt met de kleine. Mausyi: jeejtje meid, wat een verhaal. Een rechtzaak tegen het bedrijf of je man? Spanning alom dus weer, maar try to relax! Vaddie: sterkte. Vanmorgen voor t laatst gewerkt, jeej!!! Gisteren flink ziek geweest, nu nog best wel brakjes, dus ik dacht ik ga gewoon even 3 uur werken. Bah dat valt dan best tegen. Was gisteren misselijk, pijn in mn rug, pijn in mn kop waar niet eigenlijk. Lag om 7 uur op bed en kwam er vanmorgen om 8 uur weer uit. Was ook vrij pissig op mn man. Kwam al half dood binnen, ploft neer, laat alles liggen, en vergeet gewoon de honden uit te laten, zodat ie ons wakker blafte om half 2, ja toen moesten ze echt wel ja. AAAH wat een eikel af en toe!!! Gelukkig af en toe en is ie meestal lief, maar ohohoh... Nou dames, fijne dag, kruip zo nog even mn bedje in, en dan ga ik opruimen en boodschappen lijst maken, gaan vanavond kerst inkopen doen. :x (hekel aan boodschappen, helemaal als t druk is...)
JEEJ VERLOF!! Geniet ervan! En idd af en toe zijn het eikels die mannen.... Kreeg gister op mijn kop omdat ik een doosje met oud papier in de container zou hebben gegooid en dat was niet de bedoeling.... Ik had geen idee waar hij het over had... Komt ie paar uur daarna: Ow ik had het toch zelf gedaan.... OW IK KON EM WEL WAT!
Mannen he Ach ja denk eens andersom waar ze nu mee te maken hebben met al onze hormoontjes hihi. Zo dochter net naar bed gedaan. Die lag meteen k.o. vanmorgen ook niet zo heel veel gedaan. Paar wasjes en lekker op de bank gehangen. Nu een paar afleveringen kijken van Supernatural. Lig een beetje achter maar daar is het verlof weer goed voor.
Vaddie. Ben benieuwd waar 't bij jou vandaan komt.. darmen of voorweeen... Gaat 't een beetje? Mausyi. Jeetje meis, wat een klote situatie.. met nog een lange nasleep dus. Hopelijk kunnen jullie het tijdelijk loslaten! AnneThamar. Jeej verlof!!! Gefeliciteerd Nu lekker slapen en kan me voorstellen dat je geen zin hebt in de boodschappen!! Yojo. Beterschap! Ik ga nu naar de drukker! Fijne dag!
Even een update van TJ van Facebook gehaald: Het is echt niet mijn dag vandaag... Lig al bijna 3 uur aan de CTG omdat de kleine wederom niet meewerkt, heb nog niet kunnen douchen of eten, infuus moet zo opnieuw geprikt worden wegens verstopping (geen pretje!) en moet waarschijnlijk verhuizen naar 2 persoonskamer. Is best veel voor op 1 dag! Zit dus allemaal niet mee bij haar.... Hoop dat de kleine een beetje mee gaat werken en tot na de feestdagen wil blijven zitten....
Kan het me voorstellen Maus..... Mijn zus heeft mijn kerstcadeautje al verklapt...omdat ze moest weten of we tijd hadden. We krijgen van haar een echo bij een bureau in Helmond. En dat is zaterdagmiddag al!!!
Naar mausyi... Sterkte ermee... Yojo, veel plezier, wat leuk! Wat vervelend voor TJ, blijf voor dr duimen.. Soepkip; ben benieuwd naar het kaartje! Trouwens, ben benieuwd naar al jullie kaartjes Wij twijfelen nog, hopelijk krijg ik vandaag de proefdruk binnen.
mausy; getver wat een naar nieuws, hoop dat het goed gaat komen. Anne; nu gaan genieten van je verlof, boodschappen hier ook een bloedje hekel aan vooral met die drukte. Tj; hoop dat de kleien toch nog even blijft zitten en het de aankomende dagen beter gaat. Hier zijn we aan het nadenken over een nieuwe naam. Onze oudste zoon loopt tegen iedereen te vertellen dat zijn nieuwe broetjes Thijs gaat heten. Hoe hij erbij komt mag joost weten, we hebben het helemaal niet naar hem benoemd. Hier vanmorgen wel het een en ander gedaan maar mijn lijstje is nog niet af. Gaat hem ook niet meer worden vandaag ben echt bekaf, zowel tussen de oren als lichamelijk. Heb net al een flink stuk zitten janken omdat dat rot lichaam niet mee werkt. Resultaat van jaren lang intensief sporten en hypermobiel zijn. Zo naar de peut de oudste ophalen.