Das nog een verschil zeg. Ik ben nu 10 kg aangekomen maar kan nog steeds in maa 42 waar ik ook in gestart ben. Alleen cupmaat twee maten groter.
Update update!!!!! TJ82: Heb net goed nieuws gekregen, mag morgen naar huis! Krijg dan wel dagelijks thuis controle, maar ben dan heerlijk thuis! Moet dinsdag weer naar gyn en krijg volgende week nog groeiecho, maar blijf gewoon hopen dat alles goed blijft gaan en de kleine nog blijft zitten! Ben helemaal blij! x
Mijn echo morgen gaat niet door....zijn apparaat is stuk.... Hij belt dinsdag voor een nieuwe afspraak. Balen zeg....hoop dat het later nog lukt en dat hij niet te ver is ingedaald....
Wat een super fijn nieuws TJ!!! Lekker met de kerst thuis @Yoyo wat vervelend dat je nu nog moet wachten op je echo. @Mw, als het je troost ik ben ook al 15 kilo zwaarder dan in het begin en hou mijn hart vast voor het weegmoment na de kerst je hebt trouwens wel een mooie buik hoor @soepkip, veel plezier!
Kledingmaten: heb nu 2 maten kleiner dan voor de zwangerschap. Ben alleen maar afgevallen. Bh maat is wel flink groter. @TJ: heerlijk dat je naar huis mag voor de feestdagen. Hier relax dagje gehad. KOmende dagen erg druk dus hopelijk genoeg uitgerust. Morgen naar het circus en s'avonds gourmetten en pakjes met vrienden bij ons thuis.
TJ wat een super nieuws dat je toch kerst thuis mag vieren. En blijven hopen op een 2012 beeb. Hier staan al een aantal kado's onder de kerstboom voor de kleine meid. Ben me nu al aan het verheugen op morgenvroeg als ze het keukentje ziet hihi. Kledingmaat hier nog steeds hetzelfde ben bijna niets aangekomen en als ik 1 of 2 kilo ben aangekomen en ik doe een paar dagen rustig aan kwa eten zijn ze ook zo weer weg Maar ik moet de 27e op controle dus dan zullen er wel wat kilo's aanzitten.
Goeiemorgen! Fijn voor tj! Lekker thuis de kerst doorbrengen. Hier weer een slapeloze morgen, zit al gedouchte aangekleed en wel op de bank. Nou ja vanmiddag maar even dutten dan Qua kledingmaat ben ik hetzelfde gebleven, zat op 44 en dat is t nu nog steeds. Ben volgens mij ook maar paar kilo aangekomen maar zeker weten doe ik het niet. Bh is drama, had al cup e wil niet weten wat t nu is... Heb ook geen bh aan maar soort topje, was ook beter volgens mijn fysio. Striae rijst de pan uit hier, volgen mij zit t zelfs Op m'n rug!
Hier ook strepen...lief zegt gister je scheurt uit elkaar! Voornamelijk onderkant waar ik t zelf niet kan zien...
Goedemorgen meiden, Dochterlief heeft vandaag uitgeslapen tot 8.15 uur in haar nieuwe kamertje Heeeeel fijn!!!! KLedingmaat, ik heb alleen maar jurkjes en rokjes. Broeken zitten me nooit lekker als ik zwanger ben dus die heb ik niet erbij gekocht nu. Ik ben wel afgevallen, dat merk ik aan mijn benen en armen. Ben nu in totaal 4,5 kilo aangekomen, dus dat gaat echt prima. Veel eten kan ik sowieso niet. Ik moet nu weer vaker overgeven.... Baby druk zeker lekker tegen mijn maag??? TJ, wat heel erg fijn dat je met de kerstdagen lekker thuis mag zijn!! The is no place like home EN dan hoop ik verder dat alle waardes goedblijven zodat de baby nog even lekker bij je kan blijven zitten. Soepkip, die strepen herken ik wel, nu heb ik er nog niet zoveel bij maar bij S zijn er wel veel gekomen... Fijne dag allemaal en voor wie nog boodschappen moet gaan doen... veel succes
Iedereen fijne kerstdagen. Vandaag drukke dag dus verwacht niet veel tijd te hebben om hier nog te kijken
Heb geen zin mijn bed uit te komen.... Maar moet mijn tas in gaan pakken....gaan vanmiddag naar Someren tot morgenavond. En eigenlijk moet er boven nog gepoetst worden. Denk dat dat poetsen voor dinsdag blijft staan.... Vanmiddag bij mijn zus weer nieuwe foto's maken! En daarna lekker soep eten bij mijn ouders en cadeautjes uitdelen! Daar heb ik dan wel zin in. Had vanmorgen even flink buikpijn onder in mijn buik. Heftige menstruatiepijn zeg maar. Had ook gedroomd dat ik ongi was geworden....heel raar. Maar gelukkig trok de pijn snel genoeg weg en is niet meer terug gekomen.
Heb geen menstruatie pijn maar wel het gevoel of ik ongesteld moet worden, al een paar dagen. Denk inderdaad dat het met de banden te maken heeft.
Goedemorgen, zo eerste kerstkado was al binnen vanmorgen met zijn 3en heerlijk tot 9 uur geslapen. Hier geen striemen. Had er de vorige keer wel een paar gekregen maar nu nog steeds niets Zo fijne feestdagen iedereen.