Nog 34 dagen tot de uitgerekende datum ! Het aftellen is nu echt begonnen.. nog een paar dagen en dan zitten we in de maand januari.. Hoop toch stiekum op een februari kindje . Vandaag heerlijk dagje samen met man. De hele dag lekker hapjes eten en t.v. kijken. Nu eerst nog even een strijkwas wegwerken want met de kerst zijn we niet thuis. Net nog wat boodschappen gedaan en het was super rustig in de winkel Snap d'r niks van...
Hihi leuk plaatje Soepkip! Was slagroom voor m'n ijstaart vergeten dus man even gestuurd en die snapte er ook niks van, er waren twee! Mensen in de winkel... Ik had mijn kerstcadeau al twee weken terug: een swarovski kerstster. Kreeg ik vorig jaar voor t eerst en voor elk getrouwde kerst krijg ik er weer een. K heb hem maar een fles whisky gegeven! Enne natuurlijk voor iedereen: Fijne kerstdagen!
Ha meiden, Hier weer terug van het kerstshoppen in Newcastle.. Was leuk en erg vermoeiend... 5 uur winkel in winkel uit kost best wel wat energie... ( en geld...) Gister ochtend na thuiskomst gelijk naar mijn werk gegaan en heb daar samen met een collega een 3 gangen kerstbuffet gemaakt....( Voor 30 man) Ging allemaal prima, maar bij thuiskomst kon ik amper meer lopen.... Gelijk onder de douche en onder de wol, blijf wel pijn houden merk ik.. Ben dus een beetje over de top gegaan... Maar goed... Nu even lekker vrij t/m dinsdag en v.a zaterdag VERLOF!!!!! Kijk er nu wel naar uit... Vanavond naar een vriendinnetje kerst vieren met gedicht en natuurlijk Robert ten brink!!!! Heb er zin in.... ( al ben ik wel een beetje moe...) Baby is veel wakker en hard aan't schoppen, denk af en toe dat ze er doorheen zit... Ga dan gelijk kijken of er al strepen staan, maar die heb ik gelukkig nog niet... ( hoop dat het zo blijft... Bij dochter ook niet gekregen, alleen op borsten...) Wat zijn er een aantal vrouwen die maar een paar kilo aangekomen zijn! Hier zit ik al op 15 kilo... ( bij dochter was het maar 10 totaal...) Tj: fijn dat je waarschijnlijk naar huis mag... Super... Nou meiden, het zal hier wel rustig worden de komende dagen, dus allemaal een hele fijne kerst toegewenst!!!!!!
Hey meiden Hier is het kamertje af van dochter. Rollade is gebakken, soepie is klaar dus morgen kunne we maar smullen... Dommel knap hoor om zo te lopen in New Castle........ Iedereen hele fijne kerstdagen.........
Lieve dames, afgelopen dagen alleen maar geklust in huis rondom de baby kamer, dus kleine verwaarlozing v jullie. Wil jullie nog wel hele gezellige kerstdagen wensen!!! Laat je lekker verwennen!!! Ik laat volgende week weer van me horen, ben na de kerst paar dagen er tussenuit naar ons buurland. Heerlijk, samen met lief.....
Even snel, Prettige kerstdagen allemaaal!!! Hier een drukte van jewelste de afgelopen dagen en de komende dagen is dat nog erger dus bij deze, lekker van elkaar en onze toeters genieten dames!!
Superleuke buikband MW!! @Hier: Wat een ***Kerst. Sorry dat ik t even zeg.. In principe gaat alles goed en is alles leuk en lekker.. maar mijn lijf totaal niet.. Had een schimmeltje waarvoor ik ff zalfje en capsule had gehad zodat ik er vanaf zou zijn voor de kerst (zo dacht ik iig) Heb ik verkeerd gereageerd op de zalf waardoor ik veel meer pijn en jeuk aan mn onderkantje kreeg.. zo erg dat ik er niet van kan slapen en heb dus zaterdag de HAP gebeld of ze iets voor me hadden.. Ik nieuw zalfje gehaald (was nog heel gedoe welke ik nou mocht) en sindsdien gebruik ik dus iets anders maar t helpt nog steeds niet!! Mn hele onderkantje is opgezwollen en stuk (sorry voor de details) zo erg dat ik t echt 20x erger vind dan mn hele knip en uitscheuren na mn bevalling!!!! daar heb ik echt lang niet zon last van gehad Kan al dagen niet slapen en ben er strontchaggo door.. zeker door de jeuk! want dat is nog erger als de pijn zeg bah.. En als klap op de vuurpijl werd ik vanmorgen wakker met een hele nare en rare pijn in mn bovenbeen.. echt binnenin een brandende pijn aan de achterkant. Ik kan dus echt wel janken als t om mn lijf gaat want de nare blaasgevoel en de harde buiken en bandenpijn enzo gaat ook gewoon door.. ben helemaal op! Sorry moest t even kwijt want dit verpest echt mn kerst en daar baal ik enorm van!!!! :x
@Pam: logisch dat het je kerst verknald. Je had je er ook flink op verheugd dus dan is het helemaal een teleurstelling dat je lijf niet meewerkt. Digiknuffel! Hier gaat het wel lekker. Vandaag rustig dagje. Tot 4 uur lekker thuis en daarna naar de buurvrouw om daar ook weer lekker te eten. Niet zo lekker geslapen (moest zo veel naar het toilet) dus niet zo goed uitgerust.
Pam hier nog zo een... Hele tijd last van mijn buik of ja veel, af en toe flink zweten en misselijk.... Beterschap meis!
Pam, tjonge wat heel erg vervelend voor je zeg Hopelijk trekt de jeuk snel weer wat weg. Jeuk is zo rot!! Net klaar met het opruimen van de nieuwe kamer van S. Nu is alles klaar op de boom na die ik op de muur wil plakken. Maar dat heeft nu niet de eerste prioriteit. Komt helemaal goed. Ik zal zometeen proberen even een foto te plaatsen. Straks gaan we naar mijn schoonouders voor het kerstdiner. Gisteren was het heel gezellig met mijn familie. Lekker rustige kerstdagen op deze manier. Heerlijk hoor. Morgen gaat Hannaman weer werken en ik heb deze week een paar speelafspraakjes geregeld voor S Het KDV is gesloten tijdens de kerstvakantie, dus ga ik haar even zelf vermaken Fijne 2e kerstdag allemaal!
Ahh.. pam wat heb ik met je te doen! Eentje die hier volgens mij het meest uitkijkt naar kerst (met een toeter) voelt zich hier misschien wel het allerrotst! Wat vind ik dit super klote voor je! En dan nog op zo'n vervelende plek, lijkt me erg pijnlijk! Lieve meis, dikke knuffel voor jou! Yoyo. Jij ook niet zo lekker? Die misselijkheid heb ik ook een beetje? Waar komt het vandaan denk je? Ik heb gister bij mijn familie kerst gevierd, een super leuke avond gehad. Vannacht heerlijk en lang geslapen tot 11.30uur!! Net pas gedouched en voel me nu een beetje draaierig en heel licht misselijk. Ook weer menstruatiegevoel. Geen pijn of kramp maar hetzelfde gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Man is aan het werk en komt rond 15.00uur thuis, dan gaan we eten bij zijn ouders. Meiden, hele fijne tweede kerstdag!