Soepkip geen idee waar dat misselijke vandaan komt... Ben ook beetje licht in mijn hoofd... Ja gaat heel snel...al bijna thuis bevallen......
Ik sluit mij ook aan bij het klaag hoekje... Hier hebben mijn vriend en ik buikgriep, dochter heeft het al gehad... Dus veel op de wc... Veel zin in eten, maar lichaam accepteerde het eten niet zo, krijg dan heel veel krampen en zit vervolgens weer op het toilet... Gister wel naar familie geweest maar de meeste tijd op de bank gelegen... Bah! 2e kerstdag dus in pyjama doorbrengen... ( heb zoveel lekker eten in de koelkast liggen maar dat gaat niet lukken...) En wat Pam ook zegt, de harde buiken gaan gewoon door... Baby is ook heel druk en schopt dan tegen mijn gevoelige darmen.... Nou meiden, geniet lekker van de 2e kerstdag en zieke meiden, sterkte... Hopelijk volen jullie je weer snel goed...
Wat een mooie ruime kamer Hanna! Balen zeg dat jullie je niet allemaal fit voelen ik neem ook een stapje terug hoor. Zwkwaaltjes waarvan ik dacht dat ze pas tegen t einde zouden komen. Maagzuur, kortademig, benauwd, oefenweeen, hartkloppingen, rugpijn etc snel zere buik met eten kan echt maar kleine porties eten. Bekend? En de dingen die ik al had, bekken, kuit en voetkrampen, bandenpijn haha maarja dannog geniet ik vollop! Vanmiddag ging de fam eerst wandelen dus ik sluit vanaaf pas aan en hoor wel 10x per dag van de familieleden; goh volgend jaar is er een kleintje bij dan corrigeer ik ze en zeg ik nee 2 want me zus is natuurlijk ook zwanger. Je ziet alleen echt nog niks ze is zo anders zwanger zeg! Dus is nog btje onwerkelijk morgenmiddag en woensdagmiddag werken en dan verlof!! 5 maanden! Deden/doen jullie nog wat voor je 'afscheid' op t werk?
Hanna. Wat is haar kamertje mooi geworden! Dommel. Beterschap! Gaat lekker hierzo, wie nog meer in de lappenmand? Baby was gister ook de hele tijd druk aan het draaikonten. Zijn wel de leukste momenten om het aan anderen te laten voelen want dan is het zo duidelijk! Heb er leuke filmpjes van gemaakt, lang leve de iPhone. Haarscherp beeld
mw. Mooie buikband! Jammer dat je nu niet mee kan met wandelen, zit er toevallig net aan te denken dat het me heerlijk lijkt om een stuk te lopen. Maar lang ga ik niet redden en ben nu alleen.
Even snel een buikfoto spammen! Reageer straks weer op jullie hoor! Las wel van Pam's probleem, klote hoor! Jeuk is vaak nog erger dan pijn vind ik. Iedereen nog een fijne dag!
Dommel, beterschap meid!!! Yoyo, ook beterschap. Wat veel meiden ziek met kerst Echt niks aan! Ik heb gisteren wel overgegeven, maar datw as denk ik omdat ik veel dingen door elkaar had gegeten... Straks weer zo'n buffet, dus toch maar even goed uitkijken mw, bijna 34 weken zwanger is al best wel aan het einde toch??? Lekker vanavond pas aansluiten en nu nog even rustig aan. Groot gelijk. Zoals hierboven vermeld: ja kleine porties eten is hier ook een must! Succes met de laatste werkloodjes en dan 5 maanden vrij. Heerlijk vooruitzicht! Bij het afscheid op mijn werk heb ik de kinderen getrakteerd en zij hadden voor mij een kraammand gemaakt met 27 cadeautjes.... Oh wat ben ik verwend!!! Babylove, mooie buik hoor!!!!!
Meiden die ziek zijn beterschap. Hanna wat een mooi kamertje is het geworden voor S. Hier komen dalijk mijn schoonouders en we gaan dalijk lekker uit eten bij de wok.
@Hanna: mooie kamer Klachtjes: dacht eerst dat het van mijn suikerschommelingen kwam maar ook hier een beetje misselijk en wat wankel op mijn benen. Maar als ik dat zo lees zijn er meer mensen die het hebben en zal het dus waarschijnlijk er gewoon bij horen.
Dag allemaal! Wat vervelend, zoveel mensen die zich niet lekker voelen. Heel veel beterschap allemaal. En de zwangerschapskwaaltjes... tja... volgens mij tellen we nu allemaal wel als hoogzwanger. Dan hoort het er vrees ik een beetje bij. Ik heb vooral veel last van rugpijn (kan echt niet lang zitten) en maagzuur (de grens van 16 rennies op een dag die maximaal mag volgens de bijsluiter heb ik bijna bereikt). Pam, ik hoop dat het zalfje inmiddels begint te werken! Jeuk is echt vreselijk:S Verder voel ik me eigenlijk heel goed. Heerlijk om even een week niet te werken! Gisteren was ik bij mijn schoonouders, en ben ik samen met mijn vriend en schoonvader gaan wandelen op de zeedijk. We hebben twee velduilen gezien, echte supergaaf! Vandaag naar mijn ouders toegereden en halverwege even gestopt langs de kust omdat ik niet meer kon zien. En toen zwom er een zeehond in zee. Ook heel tof! Morgen halverwege de dag weer naar huis en dan langzaamaan weer wat klussen aan het huis. De laatste kast voor de babykamer moet nog in elkaar, en dan kan alles daar echt goed ingericht worden. En nu ga ik weer socializen met de familie