heey lieverds, hier fijne dagen achter de rug maar wel wat te druk geweest merk ik.. zaterdag was zoontje zn verjaardag, hij is nu alweer vier!zondag brunch bij mn pa, vandaag bij mn ma.. en vandaag om de haverklap harde buiken, bleh heb nog niet eens zoveel gedaan vandaag. kan dr echt serieus om janken, baal dr zo van dat ik nog maar zo weinig kan.. manlief heeft net heel lief zoveel mogelijk huishouden al in huis gedaan, kom net beneden na douchen en staan gezellig kaarsjes aan enzo, werd dr helemaal emo van.. hoop ergens dat de kleine meid over een paar weken al komt, kan ik weer aan t herstellen en langzaamaan weer wat meer gaan doen.. Nu nog heerlijk genieten van een avondje met mn lieve man!
Jeetje wat zijn er veel meiden ziek! Heel veel beterschap! Al dat eten voel je je ook extra dik van he hihi
Nou dames heb even vlug grof teruggelezen.. wat zijn er idd veel zieken/ niet lekker!! Klote zeg, zo met de drukke feestdagen! Hopelijk knapt iedereen snel op hoor!! Hier in principe de dag redelijk doorgekomen al staat t janken me nader als het lachen.. heb ook echt een paar keer t weg moeten slikken.. jeuk gaat redelijk maar de pijn (PLASSEN: AU!!!!!!!!!!!) blijft.. Ook dat rare been doet me soms goed zeer zeg! las iets over ischias op internet en dat klinkt echt precies als dit.. schijnt dat dat ook bij de zwangerschap kan horen?? maar ff aan mn fysio vragen als t aanblijft en ik weer heen moet.. Nu voel ik me wel weer erg beroerd.. veel (pijnlijke) harde buiken en ook een soort menstruatie pijn / buikpijn in combinatie ermee.. soms echt dat mn buik krampt iets wat me totaal niet zint!!! Heb ook echt een onrustig en naar gevoel nu manlief zo naar zn nachtdienst gaat voel me totaal niet lekker en ben een beetje bang dat er meer is, soms lijken t wel weeen namelijk.. Ga nu even lekker douchen, en dan in bed liggen.. kijken wat er gebeurt en als dit doorzet ga ik mn VK bellen. Ik ga morgen sowieso ff bellen met de vraag of ik even doormag naar t ziekenhuis, dat er daar iemand ff kijkt en ff ctg ofzo want ben er nu gewoon echt niet gerust op.. Soms lijkt t ook wel een beetje op de nierpijn die ik mn vorige zwangerschap had en een verwaarloosde blaasontsteking ben ik natuurlijk al langer bang voor door de vorige keer en dat kan volgens mij ook heel goed voor de buikpijnen enzo zorgen.. Dan checken ze me maar ff extra want dit is niks! Fijne avond nog en ik houd jullie op de hoogte hopelijk ga ik gewoon lekker slapen straks en stelt de VK me morgen gewoon gerust. Thanks voor alle beterschapswensen meiden!!!!! *Digiknuff*
Pam ik herken t.... Ik ga morgen ook even bellen. Het is wel weggezakt maar voelt niet lekker. Die steken en vervelende buik blijft....
Hey meiden vervelend dat iedereen zo ziek is. Ook ik heb vannacht de halve nacht opgezeten. Dacht echt dat ik in de weeen zat. Golfde op en neer. Had de hoop dat de beeb was gedraaid. Helaas hikt het nog steeds bovenin. Morgen heb ik echo dus ben benieuwd hoe het ligt. Pam; ischias is niet fijn heb het bij de 1e gehad. De tips die ik toen kreeg gebruik ik nu ook. Vervelend van je harde buiken anders toch je vk even bellen zeg. Kan die schimmel niet onbewust meewerken en/of evt blaasontsteking..... Sterkte ermee. Zag een leuk kamertje... Geweldige buiken..... ga nu weer effe bank hangen en straks lekker slapen hoop ik. Beeb is behoorlijk druk in mijn buik nu....
Pfff inkerbell dat is ook niks... Gaat lekker met ons allemaal....las dat TJ de hele kers fijn thuis is gewees!
Yoyo nee idd, had vriendlief al ingeseind van als het over een uur nog zo is dan maar mijn ouders inseinen en vk bellen (buurvrouw) Gelukkig zit het nog even Tj wat fijn dat je zo de kerst thuis hebt doorgebracht. Nu volhouden.
Zo, we zijn weer lekker thuis. Even uitbuiken op de bank en dan zometeen lekker onder de douche. S. slaapt lekker. Ze lag ook erg laat. Hopelijk slaapt ze morgen een beetje uit!
Wat vervelend Pam! Die pijn in je been heb ik idd ook Kan er soms bij horen ja. Als je niet gerust bent idd even bellen. Verder de rest van de zieken ook beterschap. Hier ook misselijk en veel pijn in m'n rug, vooral hoog onder m'n schouderblad. Kan niet lang zitten en staan, liggen op zij is het beste. Ik mag over drie weekjes thuis bevallen, dat vnd ik al wel snel, maar Soepkip gewoon volgende week al! Nu dames fijne avond nog, oh ja mooi kamertje voor s, erg lief!
Hier ook weer thuis van gezellig middag/ avond. Mocht helemaal niks doen van die vriendin. Lekker gegeten en suiker bleef goed dus mocht van mezelf lekkere tiramisu. Nu even lekker thuis bankhangen en zo lekker slapen.
Hé meiden. Vervelend, beterschap voor de ziekten. En sterkte voor die met 'vreemde' zwangerschapskwalen. Ik had kerstavond vreemde harde buiken, denk indalingspijnen... Zoon in nooit ingedaald geweest. Vandaag en gisteren geen afwijkingen. Heerlijk genoten van de kerst! Soepkip. Verschrikkelijk volgende week al thuis bevallen. Manlief en ik bespraken gisteren ook wat nog te doen. Kraampakket te voorschijn halen en zo. Ik heel nuchter. Ach als voor 37 weken iets gebeurt moeten we toch naar ziekenhuis. Hij; lieve schat, hoeveel weken ben je nu? Oeps, vrijdag 36. Komt wel heel dichtbij nu... Dus moet inderdaad maar eens aan de bak de komende week... Het is ondertussen al weer zo'n zooi op de babykamer, onze kledingkast staat daar ook. En commode licht nog vol met zoon zijn spullen, hi hi Gelukkig heb ik volgende week ruim twee dagen mijn haden vrij omdat zoon dan op kdv is. Deze week is hij er een dag en die ga ik stiekum toch nog even werken, klus voor de baas afronden! TJ, fijn dat je de Kerst thuis ben geweest. Hoe gaat het nu met je? Pamp, klinkt spannend bij jou. Maar ctg, maak je je zorgen om de baby? Of begrijp ik dat nu fout? Inkerbell. Spannend morgen de echo. Gaan ze dan ook direct draaipoging doen, of wil je dat niet? Hanna. Mooie kamer! Afscheid werk. Ik heb getrakteerd op appelcake op nieuwe functie en mooie bos bloemen gekrgen. En uit eten met oude functie, daar ga ik volgende week maandag nog even taartje eten en gelukkig nieuwjaar wensen! Houdt het even hierbij. Hoop morgen even wat meer aandacht voor jullie te hebben! Fijne avond verder. Sterkte en beterschap voor iedereen. Groeten LieveK
Nog even ego. Maar we hebben een meisjesnaam. Bleven twijfelen. Vrijdag, samen aftellen, de naam noemen. En wat bleek, we zeiden allebei hetzelfde. Heerlijk. Goed gevoel. Ookal is het een top 5 naam, het wordt de naam van onze dochter! Nu de naam voor de zoon nog, hi hi - daar hoorden we niet dezelfde...
Even snel via mijn mobiel. Mooie kamer geworden van S. TJ hopelijk de feestdagen goed doorgekomen, nu vlgd uitdaging 2012 ingaan zonder ziekenhuis opname. Hier veel harde buiken ook in rust, benauwd en misselijk. Hopelijk ligt de kleine niet meer in stuit, zelf het idee dat hij gedraaid is. Vlgd week pas weer naar vk en vanaf die week erna onder controle van de gyn. Feestdagen redelijk doorgekomen. Morgen id kaart laten maken voor de jongste.
Tiramisu mag je niet als je zwanger bent! Heb gister de zelfgemaakte Tiramisu van mijn moeder moeten laten staan. Er zitten rouwe eieren in...
Ik had het ook gehaald en dacht laat ik eens eerst even op de verpakking kijken en inderdaad rouwe eieren en alchohol. Dus manlief mag de bak alleen op eten
Over ctg die ik misschien wil: nee maak me niet direct zorgen om de kleine hoor! Maar vooral of t geen weeën zijn stiekem.. Zeker omdat ik weet dat als het bijv toch een blaasontsteking of zoiets is dat het daardoor zou kunnen zorgen en t zou wel een hoop verklaren.. Nu hopen dat ik zo lekker kan slapen wie weet valt t dan morgen allemaal wel mee.. als mn onderkantje maar snel geneest want ik word hier gillend gek van! En morgen moet manlief slapen omdat ie nu nachtdienst heeft en morgen weer, dus zal even moeten doorbijten wat de kleine man betreft! Over tiramisu, t mag wel als er geen rauw ei in zit en geen alcohol.. Uit de winkel zit eigenlijk nooit rauw ei in restaurant mag t geloof ik ook niet met met rauw ei.. Alcohol zit er vaak wel minimaal in maar dat is aan jezelf of je dat minimaal genoeg vindt om t te eten zijn verschillende meningen over alcohol in de zwangerschap, dus das geen goed of fout te noemen eigenlijk..