M'n moeder had er ook niet bij stil gestaan... Maar goed, vaddie wil je niet bang maken maar je kan het een volgende keer beter laten staan...
Wat een PIEPnacht heb ik zeg!! Eerst lekker geprobeerd me te ontspannen door lekker op bed tv te kijken wat uiteindelijk wel lukte.. buik werd weer zacht en na de co-assistent (kijken manlief en ik ineens elke avond tegenwoordig) ben ik gaan slapen.. dat lukte ook nog wel toen ik eenmaal goed lag en had eigenlijk t gevoel dat ik misschien heel mn VK niet zou hoeven storen vandaag omdat t allemaal wel mee zou vallen.. Half 4 word ik wakker om te piesen.. voelde me verder ok, dus ik denk doe ik dat ff snel en snel weer slapen. Nou dat was dus niet t plan van mn lijf. Lang verhaal kort, zit nu beneden na een half uur douchen, op mn telefoon internetten en vanalles geprobeerd te hebben om me weer goed genoeg te voelen om te slapen.. Mn onderkantje voelt soms gewoon (heel stom, 1 kant) alsof t echt in de fik staat.. kan t niet anders uitleggen als een brandwond die je net gekoeld hebt en net onder de kraan vandaan haalt, dan begint t ineens weer heel erg te branden.. zo voelt t echt precies! Ondertussen kreeg ik in de douche ook last van mn buik maar de kleine meid was erg druk dus dat gaf ik de schuld tot ik in bed lag.. Had ik eindelijk ff door t douchen en een goede houding dat de pijn in mn onderkantje meeviel, krijg ik die buikpijnen weer maar nu in combi met rugpijn.. en t komt en t gaat en t piekt. weeen?!!!!!!!! Kheb ze zelfs getimed en even leek t er echt op dat ik de VK zou gaan bellen dat ik denk weeen te hebben. maar t zwakte ook weer af.. en zit geen regelmaat in ofzo.. Nu zit ik dus beneden omdat ik boven wel kon gillen omdat ik gewoon niet weet wat ik met mezelf aanmoet door de pijnen, jeuk en rusteloze benen en omdat ik ontzettend twijfel over wat ik voel.. Manlief komt zo thuis en ik denk dat ik m met een tranenwaterval ga verwelkomen en dat ik dan maar weer aankijk wat ik doe vandaag.. aan de ene kant wil ik t liefst NU nog ergens heen omdat de pijn die ik heb voor mn gevoel gewoon echt niet OK is ik bang ben dat t weeen zijn en dat er gewoon meer aan de hand is dan een beetje teveel gedaan en een schimmeltje.. maar aan de andere kant ben ik heeeeel erg bang me aan te stellen..... Ik durf dus gewoon niet te bellen omdat ik t idee heb dat ik dan aan die ctg lig en t allemaal niks is.....
Oh en sorry voor mn gezeur hoor dames.. tis gewoon wel fijn t even kwijt te kunnen bij iemand.. had jullie idd liever gepest met cliche kerstliedjes en foto's..
@Pam: balen dat je zo beroerd geslapen hebt. En als het niet goed voelt, gewoon bellen! Daar zijn ze voor. Tiramisu: net gecheckt: staat niks op de verpakking over rauw ei. En er zit geen alcohol in. Dat had ik dan wel van te voren gecheckt. Hier ook beroerd geslapen. Gisterenavond veel gedronken dus afgelopen nacht om het uur eruit om te plassen. En heel onrustig in de straat dus niet veel geslapen. Zo nog een poging.
Kreeg vannacht om half een whats app van tj: He meis, sorry voor het late berichtje, maar wilde even laten weten dat ik vanavond weer ben opgenomen in het zh ivm HELLP. Uitslagen waren erg verslechterd, dus moest me weer melden. Morgen gaan de artsen overleggen wat ze gaan doen, maar de kans is erg groot dat ons kindje dit jaar nog gehaald gaat worden. Nu krijg ik medicijnen om aanvallen te voorkomen en word ik op de verloskamer goed in de gaten gehouden. Een mindere afsluiting van onze kerst dus en erg spannend! Hou je op de hoogte morgen! x
Sjee TJ wat een bericht. veel sterkte de komende tijd. Pam jij ook veel sterkte die klachten wat je hebt lijken me niet niks. Hier wel een heerlijke kerst gehad. Flink verwend. En vanmorgen presteerde mijn dochter het om op het potje te poepen en plassen. Wij natuurlijk heel trots hihi Dalijk naar de verloskundige voro controle en een groeiecho.
Wat is het spannend hier... Pam, gewoon even bellen, als er niks is dan kunnen ze je in ieder geval gerust stellen... Succes!!! Tj, jeetje wat spannend.... Veel succes in ieder geval... Hanna, leuk kamertje trouwens, hoop dat dit hier de komende 2 weken gaat gebeuren.... Hier gaat het wel weer redelijk... Buikgriepje is zo goed als weg, ga dus ook maar proberen om zo naar werk te gaan... Veel computer werk, niet meer op de groep dus komt wel goed denk... Een anders ga ik lekker weer.... Vandaag 35 weken al weer... En nog tot zaterdag werken en dan 6 maanden vrij!!!! Kijk er erg naar uit!!!! Nou meiden, succes allemaal en een fijne dag!!!!
Miron: wat leuk van je dochter... Mijn dochter schrok zich de eerste keer rot toen ze op het potje poepte.... Ze dacht dat ze iets verkeerds deed... Tot wij heel hard gingen huigen... Toen was alles weer goed...
Pam; als je je zorgen maakt gewoon bellen en niet uitstellen. Ook al lig je an de ctg en is alles oke, gaat om jou gemoedstoestand. Zou voor je onderkantje de huisarts nog een keer bellen. Kun je er niet bij hebben. TJ; heel veel succes, hoop dat je het nog paar dagen uit kunt stellen. Miron; supoer van je dochter. Onze zoon van 3 1/2 is met geen mogelijkheid op de wc te krijgen. wil wel heel graag zonder luier lopen want die vind hij vervelend. Maar vraag tdan om een luier om te doen als hij moet poepen/plassen. Op het moment zinderlijkheid op een laag pitje gezet. Want door mijn korte lontje was in nogal beetje aan het puchen. Dat werkt tegenovergesteld. Vaddie; vervelend van jouw nacht. Wel goed dat je voldoende drinkt. Dat doe ik te weinig waardoor ik vocht vast houdt. Soepkip; ik zit ook regelmatig met mijn mobiel in bed op zp te kijken is wel mnakkelijk, haha. Hier zo met de jongste een ID bewijs laten maken. Hoop niet dat de wachttijd giga lang is. Laters
goeiemorgen.. Tj: pfff jeetje meis, lief dat je ons nog steeds via je buddy op de hoogte houdt, hoop dat t toch allemaal nog mee valt, maar gezondheid natuurlijk voor alles! knuffie, kan me voorstellen dat je t spannend en eng vind... Pam, pfff dat heb ik dus ook af en toe in de avond, gister ook weer, hier zijn t voorweeen, merk je door de onregelmatigheid.. ik zou als ik jou was wel ff de vk bellen lieverd, kunnen ze ff checken hoe t met je ontsluiting is etc, ennuh zoveel mogelijk rust. ook jij knuf! Pfff wie heeft dr nog meer vodafone, heb opeens verrotte berieik sinds een week, bijna niks als ik in huis ben grrr! dacht eerst dat ik misschien een rek was vergeten te betalen ofzo maar dat is t dus niet.
Tj wat spannend zeg! Hoop t voor je dat ze je kindje halen mijn mams had bij mijn zusje HELLP en toen hebben ze haar veels te lang door laten gaan waardoor ze na de bevalling erg ziek bleef. Hoever ben je nu? Wel 34w toch?
Mw TJ is nu over de 34 weken. Ze is 2 dagen verder als ik. Vorige week jebben ze al uitleg gehad over de afdeling neonatalogie (als ik het goed schrijf...) Dus ze weten een beetje hoe en wat... Hoop dat alles goed gaatt...als ik iets hoor horen jullie het ook! Zo even bloedprikken....bleh!
TJ. zeker geen fijne afsluiting van het kerstfeest. Heel vervelend dat het toch Helpp is. Laat je maar goed verzorgen! Ook jouw gezondheid is heel belangrijk vergeet dat niet. Duim voor jullie beide!!! Heel lief dat je ons via je buddy Pamp. Gewoon bellen. Niets aanstellen of overdrijven. Juist door deze spanningen kun je ook tegenhouden wat je lichaam en de baby wel willen... Laat de vk of ctg je maar geruststellen. Heel belangrijk!!! Trishka. Vervelend van je fone. Jij ook al voorweeen. Komt nu wel heel dichtbij bij ons allemaal hé. Ik vind het zo spannend. Vaddie. In voorverpakte dingen kunnen eigenlijk geen rauwe eieren zitten. Zelfs veel restaurants gebruiken al eiwit of geel uit fles, ook dat is echt niet ongepasteuriseerd. GOed dat je het etiket hebt gecontroleerd. En heerlijk hebt genoten van de Tiramisu. Fijn dat je zuiker zo geod gaat! Miron. Wat goed van je dochter. Zo bijzonder! Mar3kids. Hoor je toch vaker dat ze in zindelijk proces juist de behoefde in de luier willen doen. Is toch al heel wat dat hij het aangeeft! Maar goed dat je het op een laag pitje hebt gezet. Straks in de zomer lekker naakt rond laten rennen en hij zit zo op het toilet! Dommel. Fijn dat je buikgriep zo goed als over is. Dus jullie gaan deze week druk aan de slag met de kamer van de dochter! Ben benieuwd wat het gaat worden. Hier voor de tweede avond achtereen klaar wakker op het moment dat ik in bed lig. Nu er maar uitgegaan, geen zin om weer twee uur liggen te draaien. Dus kerstspecial All You Need maar gekeken. En daarna to do lijstje gemaakt. Vandaag maar even wat minder koffie, kijken of dat iets kan zijn... Dat is namelijk enige verschil wat ik me kan bedenken. Drink het overdag omdat ik duf ben, maar als gevolg is dat ik dan 's nachts wakker lig is dat ook niet de bedoeling natuurlijk, hi hi Fijne dag, ga zo even richting Praxis. Manlief vulde mijn lijstje vanochtend al aan. Hebben al twee weken geen licht op de badkamer, alleen lampje boven de spiegel... Groeten LieveK
@Mar3kids: vocht vasthouden doe ik bijna niet. Succes met de pasfoto's maken @Lievekylian: dat had ik ook al bedacht. Iets met rauw ei zal je geen maand goed kunnen houden. Dus even goed nagezocht. Tweede gedeelte gelukkig beter geslapen. Vandaag eens wat dingen in huis doen. Eens zorgen dat de babykamer er netjes bij komt te staan.
Goede morgen meiden, Pamp. Hoe gaat het nu met je? Vaddie. Dan had je gelukkig geen echte tiramisu TJ82. Dikke knuffel meis, kan niets anders zeggen! Miron. Wat knap van je dochter! Veel plezier bij de groeiecho straks, ben benieuwd! Trishka. Ik heb vodafone en heb er tot nu toe geen problemen mee. Woon in Noord- Holland vlak bij Haarlem. (voor het bereik ) Dommel. Fijn dat je je beter voelt, over een weekje 6 maanden vrij!!! Wauw! Yoyo. Bedankt dat je ons zo goed op de hoogte brengt. Sterkte met bloedprikken straks. LieveK. Ben benieuwd of het aan de koffie ligt. Hopelijk slaap je vannacht als een roosje Ik ging redelijk moe naar bed maar toen ik eenmaal in bed lag kon ik mijn draai niet vinden en dus niet slapen. Het heeft even geduurd maar t' is toch gelukt. Ik moet zo vaak plassen snachts, kleine beetjes steeds waarvan ik me af vraag waar het vandaan komt. Ik probeer amper nog wat te drinken savonds. Vandaag stort ik me op het nesteldrangverzoek van man, alles bij elkaar aan het leggen voor de thuisbevalling en vluchtkoffer. Moet nog wat dingen halen voor de kraamzorg maar gelukkig bijna alles in huis. Fijne dag en tot later.
Hey meiden Tj meid veel sterkte en hopelijk laten ze je niet te lang hiermee lopen. Sterkte en veel suc6!!!! Pam het klinkt als voorween idd...als je het niet vertrouwt even de vk bellen joh. Zo ellendig voelen moet ook niet de bedoeling zijn. Miron wat goed van je meisje zeg..... Hier de echo gehad en de buikpijn is toch goed geweest voor mij. Beeb is gedraaid! Is niet meer ingedaald maar terug geschoten. Als de vliezen breken moet ik gaan liggen. Beeb ligt met de handen boven het hoofd dus dat getik op mijn blaas zijn de handen. Ik ben allang blij dat ik geen draaipoging hoef te doen.
Ow fijn Inkerbel!!!! Geen draaipoging voor jou! Ik heb maandag echo...ben benieuwd.... Bloedprikken is weer gedaan!
Een nieuwe mop, schoonmaakmiddelen. (ik gebruik bijna alleen maar dettol) Goede verlichting. (lampjes voor op de nachtkastjes). Extra stevige vuilniszakken. Digitale thermometer voor mezelf. Voor de vluchtkoffer: alleen nog een extra groot shirt om in te bevallen. Heb er wel al 1 maar draag die ook nu. Misschien ook 1 voedingsshirt. Voedings bh heb ik wel al. Jij alles in huis?