1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

:D Ohoooowh Mw dat je dat duft :D:D;)

We wilden het niet weten Pam.
    Ik dacht trouwens dat het ergens anders was die beurs! Als het Utrecht is ga ik ook!

@Foxymama: ja dit is de duidelijkste, de rest is ahum voor professionals zullen we maar zeggen. :)

2. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Pam: waar is die beurs? Begrijp uit de woorden van Foxymama in Utrecht? Dan ga ik misschien ook wel. En wil wel duwen hoor. Hou het alleen niet echt lang vol waarschijnlijk.

Heb het nu al weer gehad voor vandaag. En niet eens iets bijzonder gedaan. (beestjes verzorgt, wasje gedraaid en gezogen) En ik moet nog werken...... zal vanavond wel gesloopt zijn.

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Brutaal hé AnneT ja sorry ben erg nieuwsgierig
    Als je t niet wilt uitleggen Pamp moet je het niet doen hoor haha

4. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    net ff opgezocht en t is in de jaarbeurs utrecht, hal 10 en 11.

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Haha!! Sorry, door het berichtje van babylove ben ik in de war geraakt!! Zij schreef (doordat iemand anders dacht dat ze haar echo gister had maar dat was vorige week al) dat alles goed was en dat ze een meisje kreeg. Dat heb ik per ongeluk samen gevat!
    even overnieuw.. Fijn dat alles goed is met de kleine en wat een mooie foto zie ik! Ik heb geen verstand van de NUB theorie en heb daar ook niet naar gekeken dus mijn excuses!!:)

6. AnneThamar

Haha dat geeft niet, dit is idd wel een mooie foto ja, de rest is vrij vaag. ;)

7. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Zo.. Pamp wat een verhaal weer. Goede oplossing zo met de kast. Lijkt we wel lastig om het hoogglans te verfen, ervaring mee? Ik lees allemaal leuke plannen, ben benieuwd naar je creatie van zowel je jurkje als bedankjes! Vind het zo leuk dat je er zo veel werk van maakt. Ik ben helemaal niet creatief :(

Foxymama. Waaaat??!! Belachelijk dat ze fotos plaatsen van je zoon! Zou ook pissig worden hoor als je dat zo afgesproken hebt.

Dromen. Vannacht gedroomd dat iedereen die om me heen zwanger is die zwanger wilt zijn en dat mijn kindje was overleden in mijn buik :(. Komt vast doordat een vriendin vlak voordat ik ging slapen een foto smste met een zwangerschapstest met een vaag streepje (is al anderhalf jaar bezig en sinds kort in de MMM).
    De dromen zijn zo realistisch dat ik naar wakker werd, gelukkig werd ik wakker en is er niks aan de hand. Zal inderdaad blij zijn als ik de magische 26weken voorbij ben. Nog 3 weken en 3 dagen te gaan ;)

8. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Echt erg hé soepkip
    Soms durf ik niet weer in slaap te vallen want ik kom gewoon in dezelfde droom/nachtmerrie terecht!!

en vind het nogsteeds niet eerlijk dat jij zo ver voorloopt;)

Hier nog 5 weken tot die grens:p

9. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    :DIk niet! :D

10. jodeli

jodeli Actief lid

27 apr 2011
    152
    0
    16
    Dank je wel! En zeker veel verjaardagen.... vanaf de 20e tot eind v/d maand zijn het er 7 dus ben inderdaad blij dat onze zoon in februari jarig zal zijn haha
    We hebben gister de kasten schoongemaakt en de spulletjes die we tot nu toe hebben alvast een plekje gegeven. En tussendoor steeds even op het balkon gehangen hahaha

@jonge gezinnen beurs: staat hier ook in de planning om te gaan, mede ook omdat de 9 maanden beurs dit jaar idd niet te doen is.

@hier: straks even naar de dokter voor mijn prik en daarna denk ik even langs mijn ouders. Neem misschien de gordijnstof maar mee dan kan ik daar vast een beginnetje mee maken. Verder maar rustig aan, moet deze week nog naar de kapper en boodschappen doen.... neefje wordt vrijdag 6 en dat wordt zaterdag gevierd, en zondag vier ik zelf mijn verjaardag dus weer een druk weekend voor de boeg.....

11. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Jodeli. Nog gefeliciteerd!!! :D

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Jodeli: gefeliciteerd

Hier ondertussen aangeland op mijn werk. De hele dag al hoofdpijn die maar niet over wil gaan. Al weer flink moe dus meteen mijn baas gemaild dat ik alleen nog de ochtenden wil werken. Ben nu alleen aanwezig maar doe echt niks. (behalve internetten)

Beurs: misschien een idee om daar af te spreken als er mensen zijn die dat leuk vinden?

Dromen: als ik mijn dromen nog weet gaan ze meestal over hele andere dingen......... :) Gelukkig zelden over erge dingen die kunnen gebeuren met frummel.

13. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ik ga er nog even over nadenken of ik wil afspreken dan is t ineens niet meer zo 'anoniem' :)

Net wel afgesproken met vriendin dat we zaterdag 5 nov gaan

14. AnneThamar

Ik denk dat ik maar een vriendin vraag.
    Ligt er ook een beetje aan welke dag het wordt.
    Lijkt me wel leuk.

@Mw: het is weliswaar niet zo anoniem meer, maar het zijn dan maar een paar mensen die je wel kent, er is toch niets om je voor te schamen?

Het lijkt mij vervelender wanneer bekenden weten dat je hier op het forum zit, mensen die je dagelijks of wekelijks ziet.

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Oh is ook zeker geen schamen hoor!
    Lijkt me gewoon btje vreemd :)
    Maar ik ga igg zaterdag!

16. AnneThamar

Haha ja het is zeker vreemd, heb laatst van een ander forum mensen ontmoet, is wel een beetje apart ja.
    Maar niet minder leuk!

@Jodeli: alsnog gefeliciteerd! ;)

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier nog niet eerder een forummeeting gehad. Maar lijkt me gezellig. :)

Nu lekker thuis. Nog steeds hoofdpijn dus op tijd naar bed.

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    vanmiddag heel verhaal getypt, klikt vriendlief t weg! GRRRRRRRR

hij gaat straks te werken dus dan kom ik wel ff braaf reageren op alles en iedereen ;) beloofd!

19. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden

Annethamar gefeliciteerd met je goede echo

Foxy; normaliter moet je ook een formulier met toestemming geven hoor. Lekker fout bezig die lui.

Pam; mijn meid heeft momenteel de mode om haar voeten naar binnen te draaien want dan wiebelt haar kontje... ze is klungelig hoor. Binnenkort naar het cb dus dan horen we verder....

Jonge gezinnenbeurs is leuk ga ook zeker met mijn zwangere dinnetje er naartoe...... leuke dingen scoren.

Hannah haha das makkelijk dan Om je dochter koest te houden.....

Ik voel de kleine nu optimaal. Stampt heerlijk in mijn blaas om haha...gevolg heel veel plassen......

20. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Heb helaas geen puf om op iedereen te reageren, sorry! Zijn gisteren uit eten geweest en lag hierdoor iets te laat op bed voor mijn doen. Lag vandaag op m'n werk bijna te slapen achter de computer! Heb vandaag herhaling van de 20 weken echo gehad en deze was goed! Ze moesten nog naar het hartje en de lip kijken, maar dit zag er prima uit! Beeb lag met hoofd naar beneden met z'n benen in z'n nek. Lekker lenig dus! Heeft ook erg lange benen, maar da's niet zo raar gezien mijn man bijna 2 meter is. Je zag heel de tijd 2 benen bij het gezichtje, grappig om te zien. Denk dat ik het geslacht hierdoor ook gezien heb, want was volgens mij duidelijk in beeld. Zal morgen de foto's erop zetten, dan mogen jullie ook een gokje wagen, haha! Ga nu lekker naar bed, ben kapot!

Deel Deze Pagina