1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Yoyo, wat een mooie echofoto!!!

2. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Tj en Tj man gefeliciteerd met jullie zoontje Jurre. Nu maar bijkomen en lekker genieten.

3. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Pam hoe gaat ie nu met jou?

Yoyo wat een geweldige echofoto.

Soepkip mijn beeb kan nog steeds indalen hoor;) Het was al ingedaald de vorige keer maar lag in stuit waarschijnlijk is de pijn in mijn buik met kerst de draai geweest.

Jemig zeg de 1e februari beeb is een feit gewoon naja december beeb....

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Even heel snel, ik kom straks update geven.. Hier niks aan de hand.. Ben goed gecheckt!

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Fijn meis!

6. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Os wow TJ, gefeliciteerd zeg en wat is t snel gegaan!!! Ben benieuwd naar je uitgebreide verhaal. Heb even een traantje weggepinkt. Het is toch ineens een heus feit dat het eerste februari kindje na al die maanden forummen geboren is. Proost!! En geniet er van...

7. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Ps, hier ook ziek:(. Met de kerstdagen enorm moe, en vandaag gestrekt op bed in Brussel. Mega mega hoofdpijn, tintelingen, misselijk.... Voor de zekerheid wel even naar dokter geweest, heb virus infectie en een baal pillen gekregen. Ik vind t stoooooooooom....

8. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Gelukkig Pam! Je hebt ons wel laten schrikken hoor...

Beterschap Anne!

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pam, fijn dat alles goed is!!

Anne, beterschap meid!!

We hebben hier net de wieg van zolder gehaald.
    Ledikantje uit elkaar, wiegje erin.
    Voor de laatste keer....
    Nooit gedacht dat we nog een kindje zouden krijgen dus extra leuk en genieten nu.
    Morgen gaat S spelen bij mijn zus met haar neefjes en nichtjes en dan ga ik lekker de wieg opmaken.
    Ik heb er echt zoveel zin in!!!!

10. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    TJ. GEFELCITEERD MET JULLIE ZOON, JURRE, PRACHTIGE NAAM EN INDERDAAD WAT EEN MOOIT GEWICHT!!! HIJ IS ER KLAAR VOOR. GENIET VAN JE KRAAM. EN HOOP DAT JULLIE SNEL THUIS MOGEN ZIJN.
    Anne. Beterschap daar in Brussel.
    Hanna. Wauw, wat een leuk vooruitzicht. Geniet ervan!
    Pamp. Fijn dat alles goed en rustig is!
    Soepkip. Gefeliciteerd met 8 maanden zwanger zijn (heerlijk dat je al die feitjes voor mij benoemd!!!)
    Yoyo. Wauw wat een plaatje, mooi kindje hoor, gefeliciteerd!
    Mar3kids. Kun je geen afspraak maken voor ID, hoorde ik op het nieuws dat ze dat nu doen ivm drukte.
    AnneT. Beterschap voor je man. Klussen gaat goed komen, niet stressen!

Hier heerlijke dag gehad, lekker opgerommeld. Komt helemaal goed met mijn lijstje dit verlof. Vandaag maar 1 kopje koffie gedronken ben benieuwd hoe mijn nacht gaat. Voel me nu heel goed. Fijne avond. Groeten LieveK

11. mar3kids

mar3kids Actief lid

26 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan hier normaal wel maar zat 4 weken gelden allemaal al vol. Echt vreselijk. Hebben ook geen extra openingstijdne voor ID van kinderen. In de omliggende plaatsen hebben ze dit wel maar in ons gat niet.

Hoop voor jou dat je vanavond beter slaapt dan afgelopen nacht.

12. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Even een snel (en onscherp...) fotootje gemaakt van mijn buik om het bij te blijven houden. 33 weken en 2 dagen:)

13. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Tj: gefeliciteerd!

Hopelijk voel ook jij je snel weer beter!

Ben benieuwd Pam!

Ik ga naar m'n bedje toe, tot morgen, mooie foto's trouwens. :)

14. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Tj gefeliciteer met jullie zoon

@Marjanneke mooie bescheiden buik hoor.

Hier zo al naar bed. Wil morgen vroeg boodschappen doen dus sta tegelijk met man op en ga dit keer niet terug. Eens kijken of ik het nog kan. Hahaha

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Marjanneke, mooie buifoto :)

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Zo.. ik lig in mn bedje en heb wel even tijd voor een echte update! :)

Allereerst t belangrijkste..

@TJ: Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Jurre!!! Wat fijn dat ie er is en dat zn gewicht zo goed is! Nu heerlijk genieten van de kraamtijd en het knuffelen en kroelen met je ventje! De eerste februari-mama-baby! een mijlpaal hoor! :)

@Hier:

Vanmiddag is de verloskundige geweest toen mijn urine bij de huisarts schoon bleek. ze heeft even gevoeld en ik heb nog geen ontsluiting en baarmoedermond staat nog mooi.. niks aan t handje dus ;)

Omdat t mij niet lekker zat dat de pijn er zo was mocht ik door naar t ziekenhuis voor catheter-urine check..

Daar aangekomen hebben ze dat afgenomen en heeft er even iemand naar mn onderkantje gekeken.. in principe valt t mee maar door de klachten hebben ze toch een kweekje afgenomen..

Heb ook aan de CTG gelegen t standaard half uur en de uitslag van de urine was er snel, niets te zien.. dus geen ontsteking daar!

Uitslag van t kweekje duurt een paar daagjes dus das nog ff afwachten maar daar verwachten we niks van, waarschijnlijk toch een alergische reactie op de eerste zalf en daardoor nu de klachten die gewoon weer weg moeten gaan..

Dus we konden weer naar huis.. wat t nou is? waarschijnlijk voorweeen en harde buiken die er gewoon bijhoren :)

Ondertussen mn kereltje uit logeren gebracht bij schoonouders zodat ik ff bij kan trekken vannacht en morgenochtend, morgenavond uit eten met mn fam. dus dan heb ik dan hopelijk ook weer wat minder pijn en wat meer energie ;)
    --------------------------------------------------------------------

Nu ik dit bovenste stuk getypt had moest ik net ff stoppen van de pijn in mn onderbuik! :S onder de douche kwam t net al op weer dat ik pijn kreeg en niet lekker meer zat en daarom eronder uit maar net kwam t dus al liggend in bed ook weer echt flink opzetten..:(:x AUCH!

Nu is t weer rustig dus ik ben benieuwd wat deze nacht me gaat brengen en vooral of ik deze oh zo plezierige voorweeen niet wekenlang om t kwartier ga hebben ;):$

Manlief krijgt de komende dagen een schop onder zn hol om de laatste dingetjes te doen en dan denk ik dat t naaien maar even pech heeft of dat ik dat misschien nog ff 1 dagje red maar dan is t echt rust nemen tot ons meisje er is denk ik..

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Pff pam hoop voor je mee! Wel fijn dat er niets mis is!

Hier sinds een uur of acht weer last van mijn onderbuik....steken en pijn. Beeb is er ook nog druk bij.... Miss morgern toch maar even bellen...

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Zoals tegen mij ook gezegd is, bellen kan geen kwaad! :)

Als t nu erger wordt of ik twijfel moet ik zelfs gewoon naar t ziekenhuis bellen, kan dan gewoon terecht..

Was je beeb al ingedaald bij je vorige controle bij de VK?

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja hij was met 28 weken al in aan t dalen. Alleen lag twee weken geleden zijn hoofdje nog niet vast. Moet maandag op controle maar denk dat ik morgen maar even bel. Heb er al t hele weekend last van. Alleen vandaag overdag nergens last van gehad dus niet aan gedacht om te bellen.....

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Idd gewoon even bellen dan! :)

@Hier: de pijn komt weer flink opzetten dus ik ga plat en proberen te slapen.. hopelijk slaap ik er dan doorheen of gaat t weg want dit is niks..

Kleine meid moet echt nog 3 weken blijven zitten hoor!!!!..........

Deel Deze Pagina