1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Succes meis! Ik ben er ook in gegaan....

2. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Tj en Tj man! Super gefeliciteerd met jullie zoon Jurre!!!!

3. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Jeetje heb nu pas in de gaten hoe snel het gaat nu de eerste feb baby geboren is!

@Yoyo, wat een mooie foto zeg echt heel erg duidelijk!

@Pam, fijn te lezen dat je kleine meid nog even blijft zitten! Hoop dat je vanacht een beetje lekker kunt slapen!

@AnneT, hoop dat je je nog een beetje kunt ontspannen ondanks dat nog niet alles klaar is, hoop dat je man snel beter is en jullie lekker een beetje kunnen gaan klussen.

@hier, een mega off day! Was laat uit bed, ben hier gaan opruimen, stoffen, zuigen en dwijlen toen mega last van mijn buik gekregen en dus door vriendlief op de bank geplant. Daar ben ik weer in slaap gevallen *schaam* werd om half 5 wakker en had liever gewoon door geslapen. Ik weet niet waar die vermoeidheid vandaan komt mijn ijzer was gewoon goed de laatste keer bij vk.

Ach ja morgen een nieuwe dag miss voel ik me dan wat fitter!

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Pam. Goed dat je geweest bent! Hopelijk zet t vannacht niet door en lig je nu heerlijk te slapen.

Hier is het drama, lig al vanaf tien uur om bed met een super drukke baby in de buik, niet leuk meer!!! Man slaapt ook slecht en heeft Pom ook ernstig toe gesproken dat hij nu echt moet gaan slapen :)

Man moet er om 3 uur uit dus ik lig nu beneden op de bank met dekbed. Zo kan hij in ieder geval zijn rust pakken. Ik ben klaar wakker en baal er flink van want ben toch de hele dag druk bezig geweest en was ook echt moe. Misschien toch ook een beetje liggen malen door het gerommel hier in dit topic en de slechte nachten schijnen er nu eenmaal bij te horen ;)

Vrijdag mag ik weer naar de vk voor controle. Zit nu te bedenken dat ik wel weer een echo wil. Voor de leuk...

Meiden, hoop dat jullie beter slapen!

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Marjanneke. Mooie buik! Aardige groeispurt gehad!

6. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Hier ook nog wakker... Maar nu ga ik echt proberen te slapen. Tot moren allemaal!

7. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Slaap lekker!

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha nog meer wakkeren zie ik hier
    Ik ben net door manlief mijn bed uitgehesen met vreslijke maagpijn en een harde buik.
    Slapen gaat echt zoooooo rot op het moment. Ik kan gewoon niet gaan liggen zonder misselijk te worden. Wat een gedoe zeg.
    Heb ik bij S nooit last van gehad....
    Nu even laten zakken en straks maar weer proberen te slapen

9. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Wat vervelend Hanna! Hoop dat het je straks wel weer lukt...

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Net overgegeven.... Bleh! En nu lig ik weer in bed. Zo nog maar een poging wagen ....

11. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hè bah! Waar komt dat in ene vandaan?

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb alle kerstdagen dit ook al gehad en dacht dat het kwam door het rare eten....
    Nu lijkt het erop dat het dit niet is. Jammer!

13. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Misschien zit de baby nog hoog? Waardoor je in de nacht meer last hebt? :(

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja dat kan het wel zijn.... Volgens mij zit die baby op het moment overal in mijn buik .....

15. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Zo man is naar zijn werk. Baby is hier nog steeds druk aan het doen, hij zet zich flink af waardoor hij met z'n kont mijn arm van m'n zijde duwt. Raak er gefrustreerd van!

16. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Ha lieve meiden! Even een korte update van mij, de lange versie komt nog. Allereerst super bedankt voor jullie felicitaties en jullie knuffels! Lief dat jullie zo meeleven! Lig nu in het zhbed met m'n mooie zoon naast me. Wat is het nog onwerkelijk dat dit MIJN zoon is! Doordat ik het Hellp syndroom echt had gekregen maandag, werd ik weer opgenomen en constant in de gaten gehouden. Wat ben ik ziek geweest! Daarom hadden ze al snel besloten de baby de volgende dag te gaan halen. Ivm stuit werd dit een keizersnede. Om 11uur kregen we te horen dat ik aan de beurt was. Gelukkig! Kreeg ruggenprik, maar net voor ze begonnen bleek deze niet te werken. Daarom ben ik onder volledige narcose gebracht en heb ik niks van de geboorte van Jurre meegekregen helaas. Pas na de uitslaapkamer kwamen we samen op een kamer te liggen, Jurre in de couveuse. Hij heeft inderdaad een super mooi gewicht voor het termijn en doet het daarom goed. Lig nu alleen maar naar hem te kijken, hij is zo mooi! Zal snel een foto spammen! Dikke knuffel voor iedereen! xxx

17. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Oh ja, en Yojo: super bedankt voor het op de hoogte brengen van iedereen!

18. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Wat is het druk op dit nachtelijke forum, fijn dat er metgezellen zijn met ook gebroken nachten. Zelf begin ik de nacht altijd in bed, dan rond vieren naar de bank, vanwege pijn in mijn rug, benen en tintelingen in handen ( en niet geheel onbelangrijk, mijn snurkende mannetje.... Normaliter niet zo last van, maar nu ik zo vaak wakker wordt v allerlei lijntjes heb ik natuurlijk ook meer last van dat ik dat ' zagen' hoor:(...).

TJ wat leuk een update v jezelf! Kan me voostellen dat het heel onwerkelijk is. Fijn dat ie er veilig en wel uit is. Heb je last Vd keizersnee? Ik krijg er ook een en ben benieuwd....

19. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Heb beetje last van de wond nu, maar met pijnstilling valt het mee! Was gisteren erg duf door de narcose, maar dat zal met ruggenprik wel meevallen. Katheter is prettig nu, daar ik zoveel vocht vasthield dat ik constant moet plassen, haha! Maar ik vind het tot nu toe erg meevallen dus.

20. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Zo te horen ben ik niet de enigste die slecht slaapt. Zo frustrerend.
    Hier idd ook regelmatig flinke irritatie vanwege snurkende man. (en als ik dan slaap snurk ik net zo hard :) ) Ondanks dat ik gisterenavond amper heb gedronken weer vrijwel ieder uur eruit om te plassen.
    Nu heb ik ook nog eens bedacht om om 6 uur op te staan zodat ik zo (8 uur) boodschappen kan gaan doen. Maar ik geloof dat ik vanmiddag even plat ga.

@TJ: kan me voorstellen dat het erg onwerkelijk is. Fijn dat de ks is meegevallen.

Hopelijk hebben de nachtbrakers nog een paar uurtjes kunnen slapen?

Deel Deze Pagina