1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    TJ, wat leuk dat je even langskwam om eat te vertellen.
    Dat onwerkelijke herken ik wel van toen S werd geboren.
    's Nachts heb ik toen nig met een zaklampje opmhaar geschenen omdat ik het niet kon geloven hahha
    Hopelijk herstel je snel en goed van de keizersnee en mag je kleine mannetje ook snel de couveuse uit!

Ik ben gelukkig nog in slaap gevallen en heb tot 8 uur geslapen. S slaapt nu nog steeds of weer???? Want de babyfoon deed het niet. Nu ligt ze nog te snurken! :)

Fijne dag allemaal!

2. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    pfff volgens mij zijn we iig solidair naar elkaar toe hahaha met de gebroken nachten, hier ook maar dat komt door verkouden en benauwde kids, malief ligt hier door de weeks meestal wel standaard beneden, door zn 'gezaag' , normaal merk ik t idd niet zo maar nu wel pffff.

Tj, wat fijn dat t je allemaal meevalt, wel jammer idd van de narcose.. ben wel heel benieuwd naar een foto van jullie mooie Jurre!

3. mar3kids

mar3kids Actief lid

26 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat zijn er toch veel die slecht slapen, hopen dat jullie vandaag nog een paar uurtjes mee kunnen pakken. Hier slaap ik gelukkig nog rdelijk af en toe eruit voor plassen en kramp. Zo verjaardag van een zoontje van een vriendin. De meesten komen vanmiddag maar dat gekruip in die kleine kamer. Alleen het idee al en ik wordt er beroert van. Kom vanmiddag weer even spieken. Slaapse voor diegen die het bed nog even induiken.

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Boodschappen zijn binnen en ik ben nu al moe... zucht. Even relaxen op de bank en dan maar door naar het volgende klusje. Heb het idee dat ik behoorlijk wat meer slaap nodig heb dan voorheen. :)

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Zo ik had me vanacht dus helemaal niet hoeve vervelen! Was hier lekker druk!

TJ wat fijn dat je zelf weer een update kan geven! Jammer dat je niks van de geboorte hebt meegekregen maar belangrijkste is dat jullie allebei gezond zijn!

6. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Goedemorgen dames ik schaam me bijna om het te zeggen maar heb heerlijk geslapen en ben eigenlijk pas een half uur op.

Tj leuk dat je ons nog effe snel een update geeft en ben zeer benieuwd naar een foto van Jurre.

Hier maar eens kijken wat we vandaag gaan doen.

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Had me vannacht niet hoeven te vervelen merk ik wel...

Hier ook een overactieve baby en af en toe buikpijn.

Tj graag gedaan!

8. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

TJ: leuk om van je te horen/lezen.
    Jammer dat het zo is gegaan, maar belangrijkste is dat het nu weer goed gaat. Ben zeer benieuwd naar de foto!

Slapen ging hier wel redelijk, maar erg misselijk, maagzuur enz enz. Beeb zit dan ook zowat in mn keel haha.

Vanmiddag controle, dus ben benieuwd.

Net weer even lekkere ruzie gehad met moeders,t ging de laatste tijd eigenlijk erg goed. Ze belde kwart voor tien, ja ik moet over tien minuten weg en we moeten tanken. (ga altijd mee want ze krijgt de dop er niet afgedraaid) Ik was net half uitgekleed, wilde gaan douchen. Dus ik doe mn pyama weer aan, zitten we later in de auto, vraagt ze hoe laat mn vriendin vandaag komt. Half 12. Oh dan kan je dus niet mee naar de fysio nou lekker dan, ik zoek het zelf wel weer uit :(Nooit gevraagd of ik mee ging, nee daar ging ze gewoon vanuit, terwijl ze wist dat ik vandaag bezoek kreeg.
    Na het tanken heeft ze me thuis afgezet, maar de rest van de rit praat ze dan gewoon niet, is ze te kwaad voor.
    Nou echt, ik dacht dat ik zwanger was en last had van mn hormonen, maar zij.... pfff...

Oke sorry voor het ego berichtje, zit me erg dwars, kan wel janken nu. Wat is dat toch dat ze me altijd het gevoel geeft dat ik 5 ben en erg stout ofzo... Ga nu maar even afkoelen onder de douche en klaar maken voor bezoek.
    Lees vanavond weer verder......

9. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Lastig AnneThamar, zo'n moeizame relatie met je moeder. Fijn dat het de laatste tijd beter ging... Misschien loopt bij haar ook de spanning wat meer op nu de uitgerekende datum dichterbij komt? Ik zou me er niet teveel van aantrekken. Ze weet goed hoe je in elkaar steekt en wat ze moet zeggen om je op de kast te jagen. Vermoedelijk jaloers dat je wat anders gaat doen dan dat ze met jou samen wil zijn.

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha, ja was lekker druk op het forum vannacht. Ik vond het wel fijn die afleiding. Pffffff, wat een gedoe zeg!

Miron, heerlijk toch dat je zo lekker slaapt!
    Ik hoop dat het vannacht bij mij ook weer zo gaat.
    Heb iig aNtagel gekocht en ga daar vandaag goed mee beginnen. Wie weet helpt het wel!

S is nu even bij mijn zus spelen. Oh wat heeeeeerlijk even alleen thuis. Heb net een broodje op en ga nu aan de slag met de wieg :)
    Ga op internet nog houten letters bestellen voor in de babykamer met de naam van de baby erop. Leuk op hiermee bezig te zijn!

11. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    TJ. Lief dat je wat laat horen en fijn dat het goed met jullie gaat!! Lekker genieten samen en ik hoop dat jullie snel het ziekenhuis uit mogen!

Hier ook een overactieve baby vannacht. Heb even staan janken toen man naar bed ging. Zo frustrerend als ik wil slapen maar hij trapt en draait zo hard. Ik begon me serieus zorgen te maken, alsof hij het niet meer naar z'n zin heeft daarbinnen. Nu is hij wel rustig maar slaapt niet!

Sorry voor 't vieze praatje maar net voor het douchen verloor ik enorm veel slijm!

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    AnneThamar, vergeet helemaal op jou te reageren....
    Echt balen zo'n actie. Dit soort dingen blijven moeilijk en het zal misschien wel veranderen als je je kindje hebt. Want dan kna je nie zomaar meer opspringen of iig niet zo snel.
    Knuffel van mij!!!!

13. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Phoe Anne T wat lastig zeg! Zou t heel erg moeilijk vinden! Kzou in de auto wel mijn mond open hebben getrokken in de zin van benoemen dat ze niet gevraagt heeft of je mee ging en ze wist dat je visite kreeg en je t dus niet eerlijk vind

soepkip ben jij stukje bij beetje je slijmprop aan t verliezen? :) dannog kan t weken duren hoor

vanmiddag voor t laatst naar mijn werk! Nou ja voor de komende 5 maanden haha

14. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    soepkip kan idd de slijmprop zijn, kan geen kwaad hoor meis.

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Soepkip ik heb dat af en toe ook. Heeft met het indalen te maken zegt mijn vk.

16. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    We hadden t laatst trouwens over steken in je onderbuik snachts. Nu 'betrapte' ik mezelf erop dat ik me uitrek in mijn slaap! Super pijnlijk voor je banden natuurlijk!

17. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Soepkip, ik heb het ook af en toe. Volgens mij kan het geen kwaad, maar het is wel een beetje smerig;)

TJ, wat fijn dat alles goed met jullie gaat! Ik hoop dat jullie allebei snel naar huis mogen!

En aan iedereen die slecht geslapen heeft: knuffel! Ik heb uiteindelijk van 2 tot 10 geslapen, maar wel veel liggen draaien en drie keer naar de wc geweest. Maar geen heel slechte nacht, dus ik ben redelijk uitgerust. Mooi zo, want vanmiddag gaan we naar allemaal bouwmarkten...

18. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik denk ook dat het met indalen te maken heeft. Heb dit een paar weken geleden ook gehad.. Misschien dat daardoor de baby ook zo druk is. Ben benieuwd naar de controle afspraak van vrijdag, of hij dan helemaal in gedaald is en vast ligt. Hij weet iniedergeval mijn blaas goed te vinden ;)

Mijn moeder zag ook duidelijk aan mijn buik dat hij gezakt is.

19. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Zo wat een hoop slechte slapers op t forum.. Normaal hoor ik er ook bij maar met 1 keer piesen tussendoor heb ik echt een topnacht gehad wat slapen betreft!! :) ben gisteravond per ongeluk mn zalfje vergeten en heb echt veel minder last nu.. Dus denk dat t aan t genezen is aan de onderkant en dat die zalf misschien toch ook nog irriteerde?! Mn buik voelt nu ook super tot nu toe.. Ben gaan slapen omdat ik weer gek werd van de pijn die steeds heftiger leek te worden, en denk dat ik dat hard nodig had.. Nu voelt t weer normaal! :) maar lig wel nog in bed dus straks ff afwachten..

Misschien dat mn lichaam t eigenwijze doorgaan van mezelf nu echt zat was?? :$

@hanna: wat klinkt dat vervelend zo misselijk worden!! Ben je moe en kan je eindelijk liggen, krijg je dat.. Hoop dat t even bij de feestdagen hoort en dat je er snel vanaf bent!

@alle nachtbrakers: hopelijk hebben jullie nog ff lekker kunnen slapen! :)

@TJ: wat leuk een persoonlijke update! En kan me dat gevoel heel goed voorstellen..ben benieuwd naar jullie ventje! ;)

@bevallen: gisteren in t ziekenhuis lag ik in dezelfde verloskamer als waar ik bevallen ben van Brayden.. Heel apart.. Alles is nog precies tzelfde als toen en kreeg bijna persdrang van de plant die er staat want daar staarde ik tijdens t persen de vorige keer naar! Hahaha..

Maar t stomme is, het is dat t hier in huis nog niet naar mn zin is, en dat nog niet alles klaar staat maar ik kreeg best zin om te bevallen... :) dat moment waarop je je beseft dat je kindje echt komt.. T moment dat je mag persen, en dan de geboorte.. Ineens doorhebben dat er ECHT een baby uit komt, een kindje,.JOUW kindje.. Dat is allemaal zo magisch.. En dan de kraamweek.. Ja ik vind t heerlijk en kijk er echt naar uit!

Nog een paar weekjes.. Maar ik denk dat ik wel op t punt ben nu dat we de komende dagen alle puntjes op de i gaan zetten en dat ik dan af ga tellen i.p.v. Ertegenaan te hikken.. :)

@annethamar: jeetje dat is idd wel erg kinderachtig van haar zeg!! dat vraag je dan van tevoren toch ff.. Wat verwacht ze nou? Gewoon ff tot 20 tellen want volgens mij heeft je mams idd last van hormonen ofzo ;) overgang misschien? :p

@soepkip: kan me voorstellen dat t leuke bewegen ineens niet meer leuk is als je zo moe bent en er niet door kunt slapen! :( is er niet iets waardoor ie rustig wordt? Handen van je man? Douchen? Zoiets probeerde ik bij Brayden wel s en die reageerde altijd op de handen van vriendlief door rustig te worden als ie druk was..
    En je hoeft je geen zorgen te maken hoor! Ik denk juist dat hij heerlijk zit bij je en dat zo laat merken..
    Dat slijm kan je slijmprop zijn! Maar die kan weer terugkomen en hoeft niks te zeggen over je bevalling eigenlijk...

@mw: dat is ook typisch dat je je zelf zo uitrekt dat je er last van krijgt!

Over de blaas klachten bij de dames: ik heb van de week een boek gezien bij mn Fysio met hele grote 3d fotos van de beeb in de buik en de organen eromheen.. Echt alsof t een gipsafdruk was van hoe t echt is.. Wat je daarop supermooi kon zien was dat de baby nu een deel van je blaas plat duwt waardoor je dat niet meer gebruikt. En t ligt er echt tegenaan dus beweging van het hoofdje of bij t hoofdje komt bijna direct tegen de al kleinere blaas aan! Dat verklaarde voor mij wel ff een hoop qua gevoel..

20. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden

Ik zie dat de nachtclub hier geopend was. Vervelend als je niet kan slapen.
    Ik slaap heerlijk alleen vond mijn dochter het nodig om te gaan zingen op bed rond 5u! Uiteindelijk is ze rond 7u weer gaan slapen waarop ik haar 9u uit bed heb gehaald. madam was sjaggie;)
    Ligt er nu weer in maar ze heeft er geen zin in geloof ik.

Tj wat fijn dat je zelf even een update komt doen. Jurre doet het goed zo te horen. Nu lekker genieten en bijkomen.

Soepkip kan idd je slijmprop al zijn of extra slijmen van het indalen idd.
    Vervelend dat je beeb zo druk is.

Hannah balen dat je zn last hebt 's nachts. iets rechterop slapen lukt dat niet? Ben benieuwd naar de kleine zijn/haar kamertje......

Marjanneke mooie buik... man dan ben ik rond zeg.....

Hier is de eerste babywas gedraaid! Staat 1 in de week (oude spuugvlekken) en er draait nog een wasje.
    Bed heb ik gister besteld. Nu het kamertje nog wat inrichten en opruimen dan ben ik er wel klaar voor geloof ik....

Deel Deze Pagina