Op de echo was gister te zien dat de beeb met de handen op de blaas trommelt/ prikt. Vandaar af en toe dat rare gevoel zeg....
Bedankt voor je uitleg van de blaas Pam, dat is hier zeker aan de orde! Uhm.. vanmorgen mezelf even geschoren down under, met een nieuw mesje. (niet slim)...... Tijdens het douchen natuurlijk lekker veel bloed maar ook bij het plassen. Hoop dat het gauw dicht gaat! Omdat de baby nog heel druk is en ik toch wel wil weten hoe het met hem gaat daar binnen heb ik mn verloskundige gebeld om een afspraak te maken voor een echo. (op eigen kosten). Vanavond is er echospreekuur en dan bellen ze me terug voor een afspraak. Misschien dat ik vanavond al terecht kan maar dat zal wel niet. Hoop natuurlijk van wel! Ik ga ff de deur uit... tot later.
soepkip, moet je t zelf betalen?? Nu is t verschil misschien omdat ik mn controle in t ziekenhuis heb, maar moet zeggen dat ik bij mn vorige bevallingen ondanks dat ik niet bij de vk van t ziekenhuis liep ik wel kon langskomen als ik ergens onzeker over was en dan maakten ze ook een echo, nooit een rekening voor gehad.. Nu verschilt t beleid sowieso wel erg per ziekenhuis heb ik gemerkt, hier hebben ze gister ook een echo gemaakt omdat ze de kleine niet helemaal goed voelde liggen, gelukkig nog steeds met t koppie omhoog maar nog wel erg hoog, maar dat had ik met alle andere zwangerschappen ook .
Net de vk toch maar gebeld. Kreeg in de winkel regelmatig harde buiken... Nu moet ik mijn urine laten testen bij de ha.
Soepkip even wat zwitsal zinkzalf er op doen down under. knap dat je dat nog lukt. Heb er zn moeite mee..... Echo maken als de beeb goed beweegt tja dan vergoeden ze het bij mij ook niet. Yoyo spannend De laatste loodjes wegen hier echt het zwaarst meiden.....
Heb ik ook wel eens gehad van gillete is dat toch mw? Ik scheer me ook ''helemaal'' beneden en daar lijkt met me niet prettig met een zeepblok ervoor of werkt dat wel? Tot nu toe is het prima gelukt... tot het nieuwe mesje vanmorgen . Volgende keer maar door man laten doen.... Echo. Ik belde naar de vk en ze vroeg of het medisch was of voor de leuk. Toen zei ik voor de leuk. Vanavond wordt ik gebeld door de echoscopist, zijn hele lieve mensen en heb al zoveel echo's 'gekregen'. Misschien dat als ze horen dat ik het wil omdat ik graag wil zien hoe het met hem gaat dat ze dan alsnog zeggen dat het op medische indicatie moest voor de verzekering.. ach... we zien het wel. Vandaag alweer 11 jaar samen met m'n mannetje. Was het alweer bijna vergeten. Oeps. Yoyo. Goed dat je gebeld hebt, hoop dat de uitslag goed is. Ik heb bijna altijd harde buiken als ik even de deur uit ga. Moet ook langzaam lopen. Als ik dan naar de w.c. ben geweest dan zakkken bij mij de harde buiken wel iets af..
Net m'n laatste aankoop gedaan voor de thuisbevalling. Namelijk... 1kg zout Ik hoef niets maar dan ook helemaal niets meer te kopen of halen... behalve de klossen en ondersteek volgende week vrijdag!
1 kg zout?? Waar heb je dat voor nodig? Ja had al weken snel harde buiken maar meestal zakte dat dan snel weer weg en duurde het weer even tot een nieuwe kwam. Of ik lag de hele avond pijn te hebben op de bank... Maar nu bleef het komen en gaan....dacht toch maar even bellen...
Nee hoor Soepkip ik scheer ook alles en werkt prima!!! Mmm alweer 11 jaar samen... Aha daarom al dat scheerwerk haha
Haha! Nee hoor! Daar moet ik toch echt even niet aan denken op dit moment.. Al verlang ik naar het moment dat ik daar wel weer zin in krijg!
Net HA gebeld. Heb geen blaasontsteking. Dus de VK maar weer gebeld en opdracht gekregen om het nog rustiger aan te doen.... als ik het niet vertrouw weer terug bellen. Nog rustiger aan...doe al bijna niets....... zucht!
Thanks! Baal er wel flink van hoor... maar goed nog een week of zes, acht maximaal. Al zegt mijn gevoel dat ik de zes niet ga halen...maar goed zal maar uit gaan van acht kan het nooit tegenvallen....
Flauw hoor Soepkip haha balen yojo! Ff ego: heb officieel verlof!!! Vanaaf beste vriend van mijn vriend op de koffie zijn meissie komt ook en is 38w zwanger en die is echt fluitend door haar zw gegaan. Geeft dan ook vaak overduidelijke signalen dat ze vind dat ik me aanstel heel irritant.
Jeej!! Verlof!! Ow zo zei mijn zus zondag ook...jij hebt wel een lage pijngrens hoor...die bevalling ga je niet overleven.... Ow ik kon wel janken... Dacht bij mezelf dat jij zo'n fijne zwangerschap hebt gehad kan ik ook niks aan doen...bij mij zit gewoon alles tegen.... GRRRRRRRRRR Ik bedenk me ineens dat mijn verlof gister officieel is ingegaan! Zit al vier weken thuis maar nu heb ik ook verlof!! JEEJ!!
Hier ook een blaasspringer. Hahaha maar dat is al vanaf het begin zo. Heb eigenlijk nooit last van maagzuur.
mw. Dat zijn van die kansloze opmerkingen waar je niks mee kunt. Daar wordt ik heel cynisch van altijd. Yojo. Zout is voor de thuisbevalling voor als er bloed uit de lakens/ kleding gewassen moet worden verloskundige belt net en heb het gesprek gemist. Morgen ochtend kan ik terug bellen om een afspraak te maken.. Fijn dat jullie nu officieel met verlof zijn!!