Ik ben ook fluitend door beide zwangerschappen gegaan (tot nu toe dan) Maar ik vind jullie je echt niet aanstellen hoor. Ik kan toch niet beoordelen hoe jullie je voelen. En iedere zwangerschap is anders. Ik kan me best wel voorstellen dat jullie het veel zwaarder hebben ondanks dat ik het niet heb. Maar ik durf hier bijna niet te zeggen hoe goed ik me voel als ik zie hoeveel problemen jullie hebben. Voel me daar soms een beetje schuldig over
Miron. Daar hoef je je helemaal niet schuldig over te voelen hoor! Ik vind ook dat ik een prima zwangerschap heb. Ja de kwaaltjes worden wat erger maar we lopen dan ook tegen het einde. Er zijn meiden die er erger aan toe zijn. ook in mijn directe omgeving. En dan denk ik niet dat ze zich aanstellen omdat het bij mij niet zo heftig was. Beetje kortzichtig als vrouwen wel zo zijn maar je hebt ze er bij natuurlijk! Misschien komt het sowieso over als een klaagzang maar ik zet juist hier mijn kwaaltjes neer omdat ik benieuwd ben of jullie het zelfde ervaren en hoe jullie door de zwangerschap komen.
Mw, Verlof!! wat heel erg fijn voor je!!!! Ik ga voor een betere nacht deze nacht. Heb express vanmiddag niet geslapen en doe rustig aan deze avond. Wie weet helpt het De wieg staat sinds vanmiddag en het is echt schattig geworden. Ik zal snel eens een foto maken voor in mijn album.
Vannacht is de nachtclub dus gesloten Soepkip dacht dat je een kilo zout had gekocht om als klaas vaak hier door de club te gaan Grapje...... Vanishe werkt ook prima.... oh zag al mijn nieuwe hydrofielluiers onder het bloed komen en in die emmer belanden. dacht dat het nooit goed zou komen. Sta je voor Jan Doedel te strijken. Dus vandaag de luiers gewassen en gewoon opgevouwen, ga er geen strijktijd meer aan besteden. Alleen de lakentjes en de kleertjes krijgen een strijkbeurt. Miron voel je niet schuldig hoor. Het is toch geweldig dat je je zo goed voelt. ik voel me ook goed hoor af en toe wat klachten maar ook ik slaap heerlijk met mijn voedingskussen onder mijn buik. Hannah suc6 vannacht. Fijn dat de wieg nu staat. Mw en yoyo gefeliciteerd met jullie verlof..... Laat de omgeving maar lullen zeg ik niet iedereen is gelijk toch.
@Miron: zeker niet schuldig voelen. De ene is de ander niet. Ga hier ook voor een betere nacht. Weet in ieder geval wel dat ik morgen weer lekker terug ga nadat mijn man naar zijn werk is. Vanmiddag nog wel naar bed gegaan maar natuurlijk niet kunnen slapen.
Hier mogen we juist lekker klagen en ik vindt het eigenlijk geen klagen. Lekker je ei kwijt kunnen is belangrijk en wie begrijpen het beter als andere dames die ook zwanger zijn. Dus gewoon mee doorgaan. Hoop voor iedereen dat ze beter slapen vanavond, ik mag tot nu toe niet klagen. Hier morgen een nieuwe poging doen om een ID bewijs te bemachtigenvoor Steyn. We zijn nu ook uit de naam en noemen hem echt niet met de kinderen erbij. Ik ben zo blij met de naam was ook eigenlijk mijn eerste keuze!!!! Maar manlief vond de andere naam leuker. Hier nu richting bed en tot morgen.
Ben wel benieuwd naar de naam, Mar3Kids. Heb het gevoel dat we ergens wel op één lijn zitten. Wij hebben jullie vorige optie ook op de lijst gehad, maar hebben het niet gedaan omdat je dan het volgende effect hebt ; Tom Tomsen ... Dus bij zoon is het S.tijn geworden! Nu zijn we er nog niet uit. Hebben beide één voorkeur. Gelukkkig hebben we de meisjes naam al wel!
Ik weet dat je alles kunt verwijderen met keukenzout. Maar had de tip nog niet meegekregen om daar alles mee van bloed te ontdoen. Vorige bevalling is in het ziekenhuis geweest, troebel vruchtwater. Nu gaan we het weer thuis proberen. Dus ook zout aan mijn lijstje toegevoegd, hi hi tnx Soepkip.
Hey dames, Het is toch heerlijk om hier lekker te kunnen klagen tegen de gelijkgestemden? Die begrijpen tenminste echt hoe je je voelt! Voel mezelf gelukkig wat beter dan gisteren. Morgen weer naar huis. Vanmiddag nog heel even de stad in geweest. Zou met m'n schatje nog een leuk pakje kopen voor ons kleine meisje. Het is zo'n lief jurkje geworden...... Wel een rib uit papa's lijf en pas va drie maanden, maar echt zo lief.... Kan niet wachten tot ze er is.... Vrijdag naar de gyneacoloog om te praten over de dwarsligging v beeb. Ben benieuwd of we dan bijvoorbeeld al een datum gaan prikken v d ks? Zal nog wel niet.... Hebben jullie trouwens al leuke plannen v oud en nieuw? Ik zou t liefst met n stapel dvd's op de bank gaan liggen, maar ja, vriend is er ook nog natuurlijk.. Ga slaap poging doen. Tot vannacht dames !
Goede tip van de hydrofielen, had wel het voornemen ze te gaan strijken. Maar doe dat dan wel na de bevalling of laat het de kraam dan doen...
Dames, ik wens iedereen een hele goede nacht rust! En hoop morgenochtend hier geen gemiste activiteiten waar te nemen... Hier zijn de voortekenen wel goed. Wederom alleen vanochtend een bakje koffie en verder ook geen cola... Maar ook geen middagslaapje, daar kan het ook wel eens aan liggen... En we moeten lekker van ons af blijven schrijven en klagen. Of juist juichen van geluk. En ons niet schuldig voelen of schamen! Pamp. Hoe is het bij jou?
@LK: lief dat je t vraagt.. gaat redelijk.. Eigenlijk wel een goede dag alleen wel met één stap al een harde buik en vaak een soort weeën.. Dus denk dat de laatste weekjes gewoon zwaar gaan worden hier.. Maarja ik weet dat het geen kwaad kan nu en dat er niks aan de hand is dus dan is t ff zuchten en weer doorgaan.. Nu even paar daagjes met mn mannetje samen dus we gaan alles regelen en dan ga ik met een gerust hart het nieuwe jaar in wachten tot ons meisje er klaar voor is om te komen Oh en oud en nieuw wordt saai hier manlief heeft net pas te horen gekregen dat ie 1 januari vrij is en dus niet om 4 uur eruit hoeft om naar zn werk te gaan maar nu heeft iedereen die we kennen al plannen en wij willen graag thuisblijven om de hond, Brayden en mezelf.. dusja dat wordt mekaar en beetje aanstaren Nu duik ik mn bedje in.. Best zin in morgen want t idee dat alles klaar is lijkt me heeeeerlijk!
Ha meiden, Slapen lukte god, maar dochterlief denkt daar even anders over.. Even afwachten totdat ze weer slaapt en dan ook weer op een oor Met oud en nieuw komen mijn zus en zwager met hun kinderen en vrienden van ons met hun kind. Gezellig hoor! Lekke hapjes en vuurwerk om 12 uur! Trusten allemaal!
:x...... Tom die dom. Nog geen oog dicht gedaan.op t moment dat ik mijn oogleden wilde gaan bekijken dacht de kleine er anders over. Echt, wat is ze allemaal aan t doen daarbinnen?!
Goede morgen! Anne1234. Hoop dat je nu lekker ligt te slapen! Ik ben gister om half 9 naar bed gegaan en net pas wakker. (natuurlijk wel ieder uur m'n bed uit geweest om te plassen). Ventje in m'n buik is ook wakker, hoop dat we nog even in slaap vallen zo. Zou alleen niet weten hoe ik nog lekker kan liggen. Tot later!
Gelukkig dat de nachtclub een stuk minder druk is dan afgelopen nacht. hahaha @Anne: hopelijk nog lekker kunnen slapen? Wat ze daarbinnen doet vraag ik me ook regelmatig af. Zeker als je bedenkt dat ze alleen nog van links naar recht kunnen draaien en als het goed is geen koprol meer maken. @Soepkip: jij hopelijk ook. Al hoe wel ik me kan voorstellen dat je niet meer weet hoe je moet gaan liggen. Hier even samen met Lief wakker, hondjes uitlaten en dan weer lekker terug. Tot nu toe best goed geslapen.