Agh balen Anne! Koprol zit er niet meer inaar ze kunnen nog wel om hun eigen as draaien dus ruggetje van jou rug naar buikwant etc. Hier voetjes bij rechterrib en dus vooral last van als ik zit. Nou last van... Geniet er ook van! En hoofdje voel ik vooral savonds goed. Duwt t elastiek van mijn pyjamabroek omhoog Met oud en nieuw gaan we naar vrienden. Mmm eerste dag van mijn verlof wat zal ik eens gaan doen hihi (heb zat dingen hoor(
Goedemorgen, zo gelukkig heeft bijna iedereen beter kunnen slapen Hier wordt vandaag lekker opgeruimd hebben mega veel dozen in de garage staan en nog een aantal dingen op zolder die weg kunnen. Dan vandaag nog de kerstboom afbreken en de box opzetten. Kunnen de katten daar ook weer aan wennen dat ze er niet in mogen. En de wipper van zolder afhalen en wassen. Dus lekker rotzooien enzo.
Goeiemorgen! Ik heb best goed geslapen en ben niet de enigste gelukkig! Wij gaan metoudjaar naar vrienden, eentje is half jan uitgeteld en de ander half juni dus alleen maar zwangere vrouwen en papa's in spe. Gaan we lekker gourmetten.
goeiemorgen, hier ook een redelijke nacht! oud en nieuw wordt hier gevierd, mn mams komt, en mn schoonzus met gezinnetje, mischien nog wat vrienden van manlief. Verder vandaag ook een opruimdag, voor zover mn lichaam t wilt toelaten .
Nogmaals goede morgen, gelukkig hebben de meeste 'goed' geslapen!! Ik heb niet meer geslapen na mijn laatste berichtje maar ben wel in bed blijven liggen.. Net afspraak gemaakt voor een echo, morgen aan het einde van de dag. Straks even naar neefje kijken en ik zie verder wel wat de dag mij brengt... Fijne dag!
Thriska: de vk gaf aan dat als het echt een stuk minder is dan normaal, je best even mag bellen. Zou het vanmorgen even bekijken, als je dan nog twijfelt.. Idd even gaan liggen en een beetje porren Heb gisteren niks meer van moeders gehoord, reageert niet op berichtjes, whatsappjes, en had absoluut niet de behoefte om dr te bellen, dat mag zij doen. Maar ze zou vandaag hier heen komen, en nu nog steeds niks gehoord... Naja we zullen zien... De controle was weer goed, nette bloeddruk, hartje gehoord. Ik gaf aan dat de baby erg hoog lag, ging ze voelen: woow, die ligt echt hoog haha. Kan af en toe alleen maar zitten alsof ik een bezem heb ingeslikt.... Dus nog maar een gezinspak rennies gehaald Hier ook wel goed geslapen, wel vaak naar toilet, maar ach dan slaap ik zo verder. Hopelijk liggen de nachtbrakers nu nog lekker te slapen! Succes met je 1e verlofdag mw! Je verzint vast wel wat leuks om te doen haha.
Goedemorgen! Zo wat heb ik het hier schandalig verwaarloosd *schaamt zich diep* . Heb dan ook super veel moeten bijlezen en ga ook maar niet reageren hihi. Zag wel dat de 1e 'februari' baby geboren is!! Super gefeliciteerd!!!! Hier gaat alles elke dag een beetje minder helaas...... slaap ook heel erg slecht maar denk dat de kleine dat nu aanvoelt want ik mocht vandaag tot 6.30 uitslapen Verder geen echte boeiende dingen gebeurd geloof ik.... erg druk gehad met de feestdagen maar die zijn nu bijna voorbij. Morgen de hele dag oliebollen en appelflappen bakken bij mijn moeder en 's avonds een etentje bij vrienden. Met oud en nieuw zijn we hoogstwaarschijnlijk voor het eerst alleen... denk dat ik misschien een gourmet schotel ofzo ga halen maar dat zie ik vanmiddag nog wel. Fijne dag en als ik hier voor die tijd niet meer terug kom (durf er niet meer op te gokken hihi) : Iedereen alvast een fijne jaarwisseling en tot het nieuwe jaar!
Hier de tweede helft heerlijk geslapen. Nu dus ook best wat enerigie. Baby voelen: heb wel minder momenten waarop ik de baby echt voel schoppen. Maar draaien voel ik wel regelmatig. Is wel anders dan een paar weken geleden. Maakte me ook zorgen dus de vorige keer gevraagd en volgens de gyn was het normaal. Sommige bewegingen worden wat suptieler. Maar heb nu wel vaker last van uitstekende delen. Zijn er hier mensen die bij voorbaat al voor pijnbestrijding gaan tijdens de bevalling? Op een ander topic waar ik actief ben word dit op het ogenblik flink bediscusseerd. Ikzelf niet. Ruggenprik zitten mij te veel risico's en andere ongemakken aan. (geen gevoel onderlichaam, niet kunnen douchen, katether) Pethedine durf ik niet aan. Ooit eens morfine gehad en toen was ik gewoon stoned... Andere standaard opties bied mijn ziekenhuis niet.
Morgen meiden hier ook een goede nacht gehad. Fijn dat de meesten ook goed geslapen hebben. Trishka als je het niet vertrouwd bellen hoor...... LK; ja vind het zo zonde van die hydrofiel doeken, eerst strijken en als je ziet wat ze ermee doen. Nee dat laat ik lekker aan de kraam over. Yoyo leuk krijg je een mammafiets? Mw geniet van je 1e dag verlof Hier druk aan de wasjes e.d. straks als dochter op bed ligt maar even strijken. Vind het eng als zij er bij loopt. je weet het maar nooit toch? Anne wat een gedoe met je moeder zeg. Knuff voor jou want dat kun je wel gebruiken. Dat ze ook niet ziet wat ze allemaal doet.
Om te schoppen hebben ze nu ook bijna geen ruimte meer. Je voelt nu voornamelijk het draaien...af en toe wel een heel raar gevoel... Ja ik krijg een Batavus Mambo moederfiets. Deze heeft niet zo'n heel breed stuur waardoor ik het er wat normaler uit vind zien zonder stoeltje voorop... Heb nu alleen nog de maxi cosi drager achterop zitten omdat ik de kleine straks op de fiets weg moet brengen...ook geen gezicht maar een bakfiets krijg ik niet achter het huis dus dan maar zo.
pijnbestrijding: wil t liefst zonder maar als de pijn weer zo ondragelijk word kies ik toch echt voor t pompje hahah, werd dr idd ook een beetje dromerig van maar de pijn was iig te doen toen . heb nu in de tussentijd de kleine meid heeeeel lichtjes 1 keer gevoeld, wacht t nog ff af en anders ga ik idd vanmiddag ff bellen..zal wel door mn eigen stress komen maar ben t nu ondertussen zo gewend dr veel te voelen.. doos ben ik toch de laatste tijd, zal wel komen doordat t nu dichterbij begint te komen en de onzekerheid weer toeslaat..
Pfff ons Sjors is loops en wil alleen maar bij mij zitten... Heb haar nu maar een broekje aangedaan maar dan voelt ze zich heel erg zielig... Mijn fiets is er! Inclusief mega maxi cosi drager...geen gezicht maar goed!
Yojo leuk nieuwe fiets! Pijnbestrijding; wil heeeeel graag thuisbevallen dus geen pijnbestrijding als we in nood toch naar t zh gaan of als we er heen moeten omdat t te lang duurt wil ik wel pompje om op adem te kopen. Begreep dat als ze die afkoppelen je snel weer helemaal bij bent Weet dat t heel veel pijn gaat doen maar ben er niet bang voor
Oh net mijn eerste bak koffie op in 30 weken!!! Zo duf en opeens rook t weer lekker!! Mmm hihi hopelijk werkt t ook positief voor mijn darmen
Oh, koffie! Ik vind het nog zoooo lekker. Misschien zelfs wel meer dan normaal. Maar ik mag van mezelf niet meer dan 2 kopjes per dag Fijn dat iedereen weer wat beter heeft geslapen. Ik heb zelf ook heerlijk geslapen! Lag er om half twaalf in, en werd pas om vijf uur wakker voor de eerste keer wc. Daarna nog liggen dommelen tot half acht toen ik weer naar de wc moest, en uiteindelijk pas om 9 uur opgestaan. Ik ben nu heerlijk uitgerust! Ga zometeen alle babykleertjes eens uitleggen en kijken wat ik nu precies heb, en wat ik nog mis (en waar ik veel te veel van heb)... Dit vooral zodat ik niet nog meer maatje 50 en 56 ga kopen als ik iets leuks zie, want daar kan ik maar niet mee ophouden Straks even naar de lingeriezaak voor voedingsbh's. Heeft iemand tips hiervoor? Kan ik de maat nemen die ik nu heb, of ben ik toch beter af met die lelijke meegroeibh's? Ik wil liefst gewoon mooie beugelbh's, maar dan moet ik de maat natuurlijk goed hebben. Oh, en nog even op pad voor een charmant shirt om in te bevallen. Pijnbestrijding: ik ga proberen om het zonder te doen. En ik weet dat het veel pijn gaat doen, maar als al die moeders dat konden, dan moet het mij toch ook lukken. Ik wil in ieder geval liever niet van de wereld zijn als ons jongetje er eindelijk is!