1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Zo lekker lang dagje gehad voor mijn doen. 3 uur in de trein naar Alkmaar en na 3 uur weer terug. Maar ja het kantoor ging dicht en effe wat laatste dingen afsluiten.

Kledingbeurs is in Brunssum zuid-limburg denk te ver voor de meeste dames hier. Maar meestal worden dit soort beurzen overal wel gehouden als je er goed op let. Ik dacht ook dat er een website was waar ze per provincie op stonden maar die kan ik nu niet meer vinden hihi.

Nog 2 daagjes en dan heb ik ook mijn 20 weken echo. Ben zo benieuwd of het nog steeds een meid is. Heb nu ook al een paar keer naar het hartje proberen te luisteren maar ik krijg hem niet meer gevonden. Ik hoor wel van alles langskomen en ik heb het idee dat ze het niet leuk vind als ik wil luisteren. Maar aangezien ik haar wel voel schoppen zo nu en dan maak ik me niet gek.

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    gelukkig tj82!!

Hier eindelijk de spijkerbolero gevonden die ik wou bij de Wehkamp. Nog wat dingen in mijn winkelwagen, rond ik mijn bestelling af, was iemand me net voor en was het jasje uitverkocht!!

Grrrr!!!!!!!

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    @Pamp lukt het al om bij te typen;)

net mezelf een groot plezier gedaan met een wiegje! Ik heb zo'n heerlijke vent ik laat t wiegje zien op de computer en zeg; vind ik zo schattig!
    Zegt die lachend ik vind het niks maar als jij het mooi vind meissie, lekker bestellen!

Heerlijk zo'n vent

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Morgen nog een echo bij de gyn. Gaan ze kijken hoe het zit met bevallen bij mij.... Kijken of het wel goed gaat passen :) ben erg benieuwd en leuk natuurlijk om nog even de baby te zien. Mijn moeder gaat mee.

Mw, leuke wieg :):)

Miron, tja Limburg is wat ver weg voor mij inderdaad...

5. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    TJ gefeliciteerd met je mooie echo. Ben benieuwd naar de foto's

Miron; das te ver voor mij maar wij hebben dat soort beurzen ook hoor;)

Mw mannen:cool: lekker kopen meid........

Hannah spannend joh. Zou je een ks willen aangezien je trauma????

Nou beeb heeft zich vanaaf flink laten voelen. Mijn hemel zeg wat schopte het. Bne dit niet gewend. Dochter was zeer rustig in mijn buik. Ook eng hoor......
    Maar goed, vriendlief voelen...niks nada noppes. hand er af en tadaa daar gaan we weer.....

meiden trusten allemaal......

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Inkerbell, haha een kleine drukteschopper is je buik!! Leuk hooR :)
    nee ik wil geen keizersnee.... Ruggeprik... Infuus.... Brrrrrr. Maar helaas heb je het niet voor het kiezen he? Dus hopelijk word ik morgen wat gerustgesteld.
    Wat zal ik blij zijn als de baby er uit is!!!!!!

7. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hanna je stelt ons groentjes niet echt gerust hoor haha nee geintje hoop dat je morgen gerustgesteld word!

8. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Meiden met goede echo Gefeliciteerd!!!!

Hier begin ik al goed rond te worden :D ik heb werk kleding op mijn werk met drukknoopjes en die schieten regelmatig open hihi

Ik voel de kleine nog steeds niet echt, zo heel af en toe merk ik dat er van binnen uit op mijn blaas wordt gedrukt ;) van de week heel duidelijk s'avonds. Maar voel nog niks aan de voorkant van mijn buik wat ik wel heel erg jammer vindt hoor, maar het zal toch niet zo heel lang meer op zich laten wachten????

9. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Babylove opeens is het getrap er hoor en dan komt elke dag terug! Komt goed!

10. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Thanks Mw, ben zo jaloers he als ik jullie zo hoor :) komt ook wel, ben alleen een beetje (heel erg) ongeduldig type :)

11. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Goede avond!

mw. wat een schattig wiegje, waar heb je 'm gezien als ik vragen mag? Erg leuk!

Hanna. Spannend morgen, ben benieuwd wat de vk zegt/ adviseerd. Geniet lekker van nog een echo! :D

Hier lekker naar bed. Heb wederom last van stuit en rug dus heb me vandaag EINDELIJK ingeschreven bij de fysio. Hopelijk nemen ze snel contact op :D
    Nu ik zo voorover zit te typen voel ik de kleine zo goed! *inlove*
    Na mijn werk even op bed gelegen maar de pijn werd niet minder (was voorgaande dagen wel). Net terug van vriendin waar ik de hele tijd op de bank heb gezeten en dat voel ik nu. Ben dus blij dat ik er eindelijk wat aan ga doen.
    Meiden, slaap lekker allemaal en tot morgen!

Ps. Pam, je moet nooit wat beloven want dan zal je zien dat het niet lukt ;) En je had je voorgenomen om lekker optijd naar bed te gaan dus ik hoop dat je dat ook gedaan hebt!

12. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Begrijp hoe je je voelt hoor, ik was ook eenvan de laatste van dit forum volgens mij terwijl ik 2 weken op de meeste van jullie voorloop. Het komt vanzelf! :D

13. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Goedemorgen. Hier beroerd geslapen. Nu beestjes verzorgen en straks werken. Gelukkig vandaag werken van 9 tot 1.
    En mijn hoofdpijn is eindelijk over

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Heerlijk geslapen. Beetje vroeg wakker, maar dat heb je ook wat aan je dag he hahahah!

Soepkip, hoe is het nu met je rug? Hopelijk heeft het slapen je goed gedaan en belt de fysio je vandaag al voor een afspraak!

Mw, ik ben geen graadmeter voor bevallingen hoor. Wat ik had komt echt bijna nooit voor.

Vaddie, fijn dat je van de hoofdpijn af bent! Wetk ze vandaag. Lekket tot 1 uur. Kan je daarna genieten van het nazomerse we wat ze beloofd hebben :)

Babylove, er zitten ook voordelen aan de laatste in de rij zijn. Met Svinthe was ik dat ook, en toen was er in het forum gewoon een aug 2009 lijst dus heel veel waren er al voor gegaan. Wat ik fijn vond na de bevalling was dat er meiden dingen posten waar wij hier og niet waren qua ontwikkeling maar die later wel kwamen. Herkenning!
    Wie weet ga ik wel 2 weken over de datum lopen en bevallen we op dezelfde dag???? Je weet toch nooit hoe het gaat lopen...

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    @ Soepkip www.babyXPress.nl

Hier nog 1 dagje uitzieken en dan morgen weer aan de gang voor 2 daagjes
    Wel al 3 dagen rond half 8 wakker. Ga ik dan toch wat meer energie krijgen :)

met de as oma's afgesproken om zondag de babykamer te kopen. Maar dus wel alvast wiegje besteld want bij de babydump hadden ze niet echt leuke vond ik

16. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    pfff morgen, nee geen goeie want kleinste man was hier om 1,3,4,5 en 7 uur wakker :( , geen idee wat er nu was.. schone luier, flesje(die ie niet wilde) pffff enige was dat ik zn speen kwijt was en ik alleen nog een ander merk hier had. vandaag gelijk weer de bibispeen halen hahaha!

straks komt er een vriendin een bakkie doen, vanmiddag eindelijk de guo(20 weken echo) en daarna nog ff gezwellie de tandarts ;) .

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Haha kan die vriendin dan niet ff opletten dat jij ff gaat slaprn

18. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    liggend

19. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mw: jaloers! mooie strakke buik hoor. En nu een mooi babybuikje.

@Trishka: veel succes/ plezier met de guo. En succes bij de tandarts. Moet er veel gebeuren?

@Hanna: als ik thuis komt eerst een uurtje plat.

Vanavond komt zusje eten. Mag Lief eindelijk weer een pasta eten. Hou daar normaal ook al niet zo van maar ga er nu echt van over mijn nek.

20. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    @ Vaddie thanx! Enne heb er hard me best voor moeten doen hoor voor dat strakke buikje :) en ga er straks weer mijn best voor doen haha

Misselijk van pasta? Ik heb dat enorm van aardappels, groente en vlees jakkie bah
    Slik gelukkig goed mijn extra vitamines anders zou het niet goedkomen denk haha

Deel Deze Pagina