1 t/m 14 februari 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door vaddie, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Sjennie bijzonder verhaal zeg!!

Zag wat buikfoto's voorbij komen en ben net terug van de pufcursus dus denk maak er ook weer ff 1

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Geen nachtclubje? :) ik zit nog klaar wakker op de bank, snap er niks van!

Mmm ff tv kijken en dan zo maar gaan liggen. Toen ik in t begin van mijn zw steeds beroerder ging slapen ben ik oordoppen in gaan doen want werd van elk geluidje wakker. Werkt perfect maar bedacht me nu dat ik t toch af moet gaan leren hihi

3. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Sjenny, welkom en gezellig dat je mee komt kletsen. Wat een bijzonder verhaal. Fijn dat jullie al kunnen genieten vanaf de echo. Je beschrijft het allemaal heel goed! Mijn complimenten.

Wat een mooie buiken en gevulde kasten zie ik langs komen. Leuk hoor. Ik zal ook even mijn buik spammen een dezer dagen!
    Geen gevulde kast, die is er nog niet, komt pas als de baby er is. Ga dan alles van zoon doorzoeken of te voorschijn halen. Nu alleen maat 50 neutraal eruit plukken...

Mijn slaapprobleem heeft meer met mijn middagdut, dan met de koffie te maken vermoedt ik. Vanmiddag stiekum gaan slapen, maar kom er niet eerder uit dan dat zoon dat vraagt... Met als gevolg dat ik nu weer barst van de energie. Dus dat moeten we toch even anders gaan doen de komende weken!

Bevaldatum. Bij zoon dacht ik 9 decmeber en manlief 1. Het werdt de 10e. Nu eigelijk niet echt een idee. De 10e ga ik niet weer redden, zou 14 dagen overtijd zijn. En geloof niet dat ik het record van 13 dagen ga verbreken. Mijn gevoel zegt dan nog eerder dan het een januari kindje wordt... We zullen zien!

Ben wel benieuwd wie de volgende van ons is, hi hi

Soepkip. Je bent offline. Slaap je? Of toch eruit gegaan om het huis te poetsen...

Ik moet zo wel gaan slapen, morgen drukke dag, uitje met mijn moedersfamilie. Voor mij geen middag dut, maar voor zoonlief ook niet. Ben benieuwd hoe het gaat?

Mar3kids, is het gelukt met de id kaart?
    En heb even je lijstje terug gezocht, het wordt bij ons niet een van die vier namen. Twee hebben wel als optie gestaan. Grappig hoor!

Sorry verder weet ik even niet meer wat ik eerder vandaag heb terug gelezen. Kom spoedig met meer aandacht!

Goede nacht voor iedereen. Tot morgenavond, groeten LieveK

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Hier ook nog wel wakker hoor! :)

Alleen geen fut om terug te lezen en te reageren :) Heb mn boxkleedhoes gemaakt en weer wat dingetjes in t kamertje gedaan.. Boxkleed is wel superleuk geworden al zeg ik t zelf! :D
    en ja heb teveel gedaan (manlief had geen zin en ik was t wachten zat dus dan maar zelf doen he ;):))

Ook de eerste kleertjes gewassen dus morgen ff strijken en eerste pakje afmaken.. ga m zelf pimpen zodat ik toch iets origineels heb :cool: manlief gaat dan de laatste dingetjes in t babykamertje doen (lees: zn gereedschaptroep uit de kast halen :D ) en dan kan ik aan de inruim! :)

Ook gaan we morgen ff mn lijstjes afwerken met dingen die ik nog ff snel in huis wil hebben voor de vluchttas en uitzet.

Ik wil nog even de wikkeldoek voor in de maxi cosi afnaaien maar kan geen elastisch roze koord vinden en koordstoppers :x en das wel t mooiste als ik dat heb..

Ook heb ik al alles geknipt voor een aankleedkussendingetje voor in mn luiertas.. zon ding als snoozebaby ook verkoopt :) die vond ik te duur! hahaha dus wil zoiets proberen te maken nog.. maar die heeft echt geen prior..

Dus het ziet eruit dat we morgen echt helemaal klaar zijn! :) Enige wat dan nog "moet" voor mn bevalling is t bed omhoog maar dat doen manlief en schoonpa in t begin van t nieuwe jaar.. schoonpapa had de kratjes al schoon en leeg gemaakt en klaarstaan geloof ik! ;) dus dat komt helemaal goed..

En als dat niet gebeurd is is t alleen lastig met mn rugweeen wegpuffen want dan is t leunen op t hoge bed wel lekker :p maar verder is t niet zon ramp want wil niet thuis bevallen :)

Ennuuuuuh ik lees dat jullie vet veel kleertjes hebben gekocht.. dat heb ik dus totaal niet.. ik vind zo weinig leuk :):):) tis echt erg maar heb gewoon nog niet zoveel leuks gezien.. en ben bang een hoop dubbel te krijgen straks..

Zo zou ik ook wel mn box willen aankleden met wat roze dingetjes, een boxspiraal of wat knuffels ofzo.. maarja, denk ook dat dat net dingen zijn die je kunt krijgen als kraamkadootje! dus ik durf eigenlijk niet zo goed zoveel te kopen.. ;)

Had wel een leuk kerstkadootje voor manlief die ik niet kon laten liggen..

Lichtroze shirtje met in t zilver de volgende tekst erop:

"Papa's kleine meisje"

Vond m zoooo lief! :D die moest ik meenemen..

Oh en heb voor zoonlief een speciaal shirt van de dag van geboorte.. een grijs shirt met in t blauw erop " Big Brother"

Dus die kan ook in stijl ;)

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Haha dat je nog geen speciaal beval shirt voor jezelf hebt gemaakt!!

6. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Pamp. Goed bezig, waar haal je toch telkens als die energie vandaan. Leuk hoor. Slim om snoosebaby na te maken, is zeker een geweldig maar duur ding.
    Ik ga volgende week vrijdag denk ik even naar de markt nog wat stofjes halen om dekenhoesen te naaien. Maar soms twijfel ik ook, ga ik pas later gebruiken, dus kan ook wachten tot het geslacht. Maar ja, nu heb ik de rust, straks niet meer...

mw, veel plezier voor de tv!

Toch ga ik jullie verlaten van dit nachtclubje, ga op een oor liggen!

7. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Dat is ook wel een heel goed en leuk idee!

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik denk voor mezelf 25 januari :)

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo ben weer eens wakker. Dit keer niet misselijk, maar gewoon wakker......
    Ach ja straks met de nieuwe baby ben ik al lekker gewend aan het niet doorslapen.
    Ieder nadeel heb z'n voordeel zullen we maar zeggen!

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Mee eens Hanna!

11. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Thanx voor het aanpassen! :) en gc is geboorte centrum (of zetten jullie dan gewoon ziekenhuis?)

Het wordt een verplaatste thuisbevalling.. Zit wel in het ziekenhuis maar zonder medicatie en met eigen vk enz... (ik kan hier niet in huis bevallen... We hebben een hele stijle trap en erg open woonkamer (veel ramen) dus niet ideaal!) ander voordeel is dat je wel snel in ziekenhuis bent! :) 2 gangen en een lift!

Tja die kleertjes... Ik moet zeggen dat ik veel ook in de uitverkoop heb gekocht hoor en ik heb in de dozen van een nichtje en een vriendin mogen snuffelen :D best leuk want zo heb je toch andere dingen dan die nu te koop zijn! ;)

12. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Kleertjes: heb geen zakken vol, maar wel genoeg. Niet veel gekregen eigenlijk. Zou een zak krijgen van een vriendin, maar zij is ernstig ziek en ik zie geen mogelijkheid om het te halen. Moet ook nog bij een andere vriendin langsgaan, maar nog geen tijd voor gehad (ze woont ook niet echt om de hoek)

Bevaldatum: hele poules zijn gaande op het werk. Vele denken eerder. Dus in januari. Ikzelf denk 1 of 2 feb. 14 feb lijkt me niet leuk voor later. Lompe 2 in 1 kado's van vriendjes enz.

Net wakker. Eindelijk weer eens redelijk geslapen. Nu een beetje aan het uitvogelen hoe die kleine meid nou ligt in me buik. Ga zo op mijn gemakkie eens ontbijten en later eff richting dorp voor een staatslot en dan richting me moeder. Zoon logeert daar nu het vakantie is :)

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
  14. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Nee het zijn eigenlijk woonkamers in het ziekenhuis.... Alleen moet je na je bevalling wel gewoon weer naar huis! (paar uurtjes)

15. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    @foxymama fijn dat je een beetje geslapen hebt!

@hanna leuk hoor ik kon vroeger ook uren kleuren en kleien! Fijn dat ze lang heeft geslapen! :)

Hier: redelijk geslapen ook... Vriendlief vind zichzelf ziekjes... (verkouden ;)) en dan slaapt hij licht en gaat elke keer helemaal over me heen liggen... ;) ik heb al niet genoeg extra gewicht bij me denk ik hihi ;) straks hopelijk even langs de babywinkels voor wat laatste dingetjes.... Luiereemmer, lakentjes (heb er pas 1), maxicosi hoes, borsteltje en kammetje en we willen nog een lamp... Hmmm hopelijk voelt vriendlief zich niet te slecht... Anders wordt het weer niets natuurlijk ;) :)

16. mar3kids

mar3kids Actief lid

26 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier slechte tweede helft van de nacht gehad met steeds
    kramp in de benen. Extra maar wel in bed gebleven om toch mischien nog weer in slaap te vallen. Beetje gedommeld Straks boodschappen doen met mijn moeder en de kids.

ID bewijs is gelukt, had een kaartje gehaald en daarna even de stad ingelopen. Duurde totaal wel 1uur 20 voordat we aan de beurt waren.

17. mar3kids

mar3kids Actief lid

26 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mannen en ziek zijn. Vinden ze zichzelf gelijk zo zielig, haha.

18. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hahaha Hanna is een link naar een topic wat ik heb geopend

Deel Deze Pagina